|
מה זה הסרבר של חן?
|
View this Thread in Original format
| orib1 |
סליחה על הבורות, אבל אני חדש בפורום, מה זה הסרבר הזה? הוא חינם? איך אני נכנס אליו?
תודה! |
|
|
| KrazyDJs |
אה...הצעה קטנה..
קודם תציג את עצמך, תרשום עליך בת'רד
meet the crew
ותפתח ת'רד
"welcome"
בשבילך :)
אה...עכשיו בנוגע לסרבר..
חן זה
djchook
שלח לו
PM
עם בקשה...
אם הוא יסכםי הוא יתן לך..
אני חושב...
ד"א
ברוך הבא..אני אליאור |
|
|
| DjChook |
אנחנו קהילה פה
וחברי קהילה זה אנשים שאני מרגיש שקשורים באמת לקהילה
והם אלה שבאמת נכנסים לסרבר. |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DjChook
אנחנו קהילה פה
וחברי קהילה זה אנשים שאני מרגיש שקשורים באמת לקהילה
והם אלה שבאמת נכנסים לסרבר.
אז סורי אחי, זה בדיוק מבחינתי כמו ה
FILE SHARE |
חחןןןןן
אתה לא אמור להזכיררר... |
|
|
| DjChook |
אופס
הייתי עושה אדיט אבל עשית
QUOTE |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחןןןןן
אתה לא אמור להזכיררר... |
חחח... סוואמפר האכזר יעניש אותך על זה:disbelief |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מעניין באמת שאני כבר מעל שנתיים פה, מגיב כמו מטורף, ועוד לא קיבלתי גישה..... :rolleyes:
אני לא מדבר על הסרבר של חן...... על הדבר השני, איך שלא קוראים לו.....
אבל חפיף...... דווקא אמרו לי שאני לא מפסיד הרבה..... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מעניין באמת שאני כבר מעל שנתיים פה, מגיב כמו מטורף, ועוד לא קיבלתי גישה..... :rolleyes:
אני לא מדבר על הסרבר של חן...... על הדבר השני, איך שלא קוראים לו.....
אבל חפיף...... דווקא אמרו לי שאני לא מפסיד הרבה..... |
מאז שההאב תפס זה כבר לא מה שהיה פעם
באמת אתה לא מפסיד |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אה...הצעה קטנה..
קודם תציג את עצמך, תרשום עליך בת'רד
meet the crew
ותפתח ת'רד
"welcome"
בשבילך :)
אה...עכשיו בנוגע לסרבר..
חן זה
djchook
שלח לו
PM
עם בקשה...
אם הוא יסכםי הוא יתן לך..
אני חושב...
ד"א
ברוך הבא..אני אליאור |
אני לא מבין מזה ההסבר הזה??
בן אדם שהוא חדש לא יכול לקבל גישה.. למה מקבלים רק אנשים ששייכים לקהילה הקטנה שלנו
אז מה הקטע??? אולי תלך לכתוב בפורומים אחרים על זה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני לא מבין מזה ההסבר הזה??
בן אדם שהוא חדש לא יכול לקבל גישה.. למה מקבלים רק אנשים ששייכים לקהילה הקטנה שלנו
אז מה הקטע??? אולי תלך לכתוב בפורומים אחרים על זה |
מה אתה רוצה ממני לעזעזל ? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מה אתה רוצה ממני לעזעזל ? |
הוא רוצה שלא תפרסם את זה, כי דוגרי לא אמורים לדעת על זה מחוץ לתחומי הפורום הזה, ומאוד עצוב לי לראות שאנשים מתחברים לפה בשביל גישה לסרברים, זה לא המטרה של הפורום הזה לדעתי, המטרה פה היא להכיר עוד אנשים שמתים על אותה מוזיקה בדיוק כמוך, זה כל הרעיון... |
|
|
| Rising |
מה אתם רוצים מאליאור? מה הקשר עכשיו?
ראסמי זה מעצבן אנשים באים לפה בשביל ההאב ושאר חרטות שקשורות בליץ'... |
|
|
|
|