return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Graphix thread (pg. 2)
View this Thread in Original format
raoel
Ook wel een babe trouwens.
Zal je zus wel zijn :D
Dan kom ik een keer op bezoek;)
Henkie_henk
Nou dat geleidelijk overgaan van wit naar zwart.. vond ik niet mooi.. het is wel gewoon te doen hoor :) Niet echt makkelijk ofzow maar toch :)

enneh dat Henkie_henk ownt het meest! :)

als je em als background zet is dat "henkie henk" bijna helemaal uit het zicht..

GreetZ
Blik
mooie background henkie_henk, nog niet mooi genoeg om mijn huidige te vervangen (dat is ook wel een keer nodig.....)

maar wel goed, maak er nog een paar, en dan niet zwart-wit, dat staat zo saai op je computer
Henkie_henk
niet zwart wit.. MmmM owkay.. ach ik schud nu wel ff wat kleure desktops uit me mouw.. :)

Welke kleuren prefereert u? maybe denk k er nog aan
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
niet zwart wit.. MmmM owkay.. ach ik schud nu wel ff wat kleure desktops uit me mouw.. :)

Welke kleuren prefereert u? maybe denk k er nog aan


neem de tijd hoor:D

zo'n sig van Lynx, maar dan een desktop ervan, dat zou extreem vet zijn, maar ik denk dat mijn verwachtingen een beetje te hoog liggen nu:p
Henkie_henk
LoL ik denk idd dat je verwachtingen ietsie te hoog ligge.. :)

klein beetje maar ;)
raoel
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nou dat geleidelijk overgaan van wit naar zwart.. vond ik niet mooi.. het is wel gewoon te doen hoor :) Niet echt makkelijk ofzow maar toch :)

enneh dat Henkie_henk ownt het meest! :)

als je em als background zet is dat "henkie henk" bijna helemaal uit het zicht..

GreetZ


Ja dat klopt.
Ik heb um nu op mijn desktop staan en ik zie niks meer van dat gekke:eek:henkie staan.
Ik ga um alleen iets aanpassen.
Ik ga trance weghalen en zet er techno neer :D:p;)

Als ie af is post ik um wel ff.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by raoel


Ja dat klopt.
Ik heb um nu op mijn desktop staan en ik zie niks meer van dat gekke:eek:henkie staan.
Ik ga um alleen iets aanpassen.
Ik ga trance weghalen en zet er techno neer :D:p;)

Als ie af is post ik um wel ff.



UUUH....
zitten er geen auteursrechten op jouw plaatjes Henkie :D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis
raoel
quote:
Originally posted by Glaniskanis



UUUH....
zitten er geen auteursrechten op jouw plaatjes Henkie :D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis


:eek:
uuuhhh:rolleyes:
Vast niet

Wat vinden jullie van mijn rolstoeler sig :D:D:D
Robvef
quote:
Originally posted by raoel


:eek:
uuuhhh:rolleyes:
Vast niet

Wat vinden jullie van mijn rolstoeler sig :D:D:D


Die is goed zeg :D :D :D

Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel


:eek:
uuuhhh:rolleyes:
Vast niet

Wat vinden jullie van mijn rolstoeler sig :D:D:D


haha ja die is goed. houwuh zo
raoel
danke je jongens.

Kijk maaar eens op

www.wildewereld.nl

Supervette site !!!!!!!!

Deze is ook wel leuk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement