|
Graphix thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ook wel een babe trouwens.
Zal je zus wel zijn :D
Dan kom ik een keer op bezoek;) |
|
|
| Henkie_henk |
Nou dat geleidelijk overgaan van wit naar zwart.. vond ik niet mooi.. het is wel gewoon te doen hoor :) Niet echt makkelijk ofzow maar toch :)
enneh dat Henkie_henk ownt het meest! :)
als je em als background zet is dat "henkie henk" bijna helemaal uit het zicht..
GreetZ |
|
|
| Blik |
mooie background henkie_henk, nog niet mooi genoeg om mijn huidige te vervangen (dat is ook wel een keer nodig.....)
maar wel goed, maak er nog een paar, en dan niet zwart-wit, dat staat zo saai op je computer |
|
|
| Henkie_henk |
niet zwart wit.. MmmM owkay.. ach ik schud nu wel ff wat kleure desktops uit me mouw.. :)
Welke kleuren prefereert u? maybe denk k er nog aan |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
niet zwart wit.. MmmM owkay.. ach ik schud nu wel ff wat kleure desktops uit me mouw.. :)
Welke kleuren prefereert u? maybe denk k er nog aan |
neem de tijd hoor:D
zo'n sig van Lynx, maar dan een desktop ervan, dat zou extreem vet zijn, maar ik denk dat mijn verwachtingen een beetje te hoog liggen nu:p |
|
|
| Henkie_henk |
LoL ik denk idd dat je verwachtingen ietsie te hoog ligge.. :)
klein beetje maar ;) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Nou dat geleidelijk overgaan van wit naar zwart.. vond ik niet mooi.. het is wel gewoon te doen hoor :) Niet echt makkelijk ofzow maar toch :)
enneh dat Henkie_henk ownt het meest! :)
als je em als background zet is dat "henkie henk" bijna helemaal uit het zicht..
GreetZ |
Ja dat klopt.
Ik heb um nu op mijn desktop staan en ik zie niks meer van dat gekke:eek:henkie staan.
Ik ga um alleen iets aanpassen.
Ik ga trance weghalen en zet er techno neer :D:p;)
Als ie af is post ik um wel ff. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja dat klopt.
Ik heb um nu op mijn desktop staan en ik zie niks meer van dat gekke:eek:henkie staan.
Ik ga um alleen iets aanpassen.
Ik ga trance weghalen en zet er techno neer :D:p;)
Als ie af is post ik um wel ff. |
UUUH....
zitten er geen auteursrechten op jouw plaatjes Henkie :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
UUUH....
zitten er geen auteursrechten op jouw plaatjes Henkie :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
:eek:
uuuhhh:rolleyes:
Vast niet
Wat vinden jullie van mijn rolstoeler sig :D:D:D |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by raoel
:eek:
uuuhhh:rolleyes:
Vast niet
Wat vinden jullie van mijn rolstoeler sig :D:D:D |
Die is goed zeg :D :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by raoel
:eek:
uuuhhh:rolleyes:
Vast niet
Wat vinden jullie van mijn rolstoeler sig :D:D:D |
haha ja die is goed. houwuh zo |
|
|
| raoel |
danke je jongens.
Kijk maaar eens op
www.wildewereld.nl
Supervette site !!!!!!!!
Deze is ook wel leuk.
 |
|
|
|
|