|
Graphix thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
Hm, deze thread was me nog niet eens opgevallen...
Ik schaam me...
Waar blijft dat plaatje van Sugah? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by raoel
danke je jongens.
|
haha de 528i heeft maar iets van 190 pk ofzo !!! LOL ...ikke heb er 400!!! ;) |
|
|
| Dj Lex |
| hehe leuk plaatje. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by raoel
Ja dat klopt.
Ik heb um nu op mijn desktop staan en ik zie niks meer van dat gekke:eek:henkie staan.
Ik ga um alleen iets aanpassen.
Ik ga trance weghalen en zet er techno neer :D:p;)
Als ie af is post ik um wel ff. |
Ik geef je een wijze raad.. kom niet aan mijn art.. gewoon niet met andermans art fokke..!!
(ps m5 als je wat goeie plaatjes van mbwz vind kan ik wel ff proberen om dat nummerbord in jouw naam te veranderen :-)
Nogmaals blijf van mijn art af.. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
UUUH....
zitten er geen auteursrechten op jouw plaatjes Henkie :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
klopt.. thankz glanissie :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
klopt.. thankz glanissie :) |
Haha LOL. |
|
|
| raoel |
Nou ok ik heb er zelf een gemaakt.
Ik geef toe:
Hij is niet zo mooi als die van henkie.
Bij mij zitten er kartel randen aan het plaatje en zo.
Maar toch

http://httpd.chello.nl/~r.schepens1/ |
|
|
| raoel |
| Had um eigenlijk wel kleiner kunnen maken voor de post :D:D:D |
|
|
| Flipper01 |
Jammer van die kartelranden, verder ziet t er erg strak uit!
 |
|
|
| raoel |
| Zal kijken wat ik eraan kan doen |
|
|
| Dj Lex |
| hehe ja heb je dat plaatje met een kartelschaar geknipt ofzo. hehe j/k |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by M5
haha de 528i heeft maar iets van 190 pk ofzo !!! LOL ...ikke heb er 400!!! ;) |
Jaman, nu weet ik zeker waar jouw naam vandaan komt! Bij mij staat er ook 1 in de straat, super vette car! Jammer dattie begrenst is! :) Heb trouwens liever de M3 met 343 PK, is namelijk nog sneller!
Maarja deze thread ging ergens anders over! :D |
|
|
|
|