return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Graphix thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Henkie als ik eerlijk moet zijn is dit 1 van de mindere. Ik denk dat hij leuker zat in je hoofd zoals je al zei :D
Henkie_henk
Nou ik heb eigenlijk liever dat je liegt :p

Thx voor de honest reply :D woeeiii over 5 uur alweer werke.. zo zo schiet op
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nou ik heb eigenlijk liever dat je liegt :p

Thx voor de honest reply :D woeeiii over 5 uur alweer werke.. zo zo schiet op


Ok man, volgende keer zal ik zeggen dat ie HEEL mooi is.
dat kan ik nu natuurlijk ook niet meer maken he :D
Optimus Trance
hey henkie, wat heb je nou ge-edited bij me post van die stuiverthread???:D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance
hey henkie, wat heb je nou ge-edited bij me post van die stuiverthread???:D


LoL jij poste in het nederlands

iets van: "volgens mij hebben ze ons door" ofzow.. maarja de meeste losertjes daaro hebbe vertalers.. lol.. dus als ze jou nederlandse zinnetje in die vertaler gooie.. hebbe ze ons idd zeker wete door :D

Kijk dus uit wat je zegt :p

Toch weer goed dat k er snel bij was e ;)
!_PeTrUs_!
Dat wijffie (nelly) is nou niet moeders mooiste. Anders gezegt, ze is gewoon niet mooi...met een paar andere wijffies zal je wallpaper er een stuk beter uit zien...


GReeTZ :clown:
Dj Lex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Dat wijffie (nelly) is nou niet moeders mooiste. Anders gezegt, ze is gewoon niet mooi...met een paar andere wijffies zal je wallpaper er een stuk beter uit zien...


GReeTZ :clown:


Petus je hebt groot gelijk, vindt het ook nix, maar aangezien de helft van de Nederlanders er hier een dikke van krijgt hield ik me mond maar dicht :D :D :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex


Petus je hebt groot gelijk, vindt het ook nix, maar aangezien de helft van de Nederlanders er hier een dikke van krijgt hield ik me mond maar dicht :D :D :D


Dude je hield helemaal je mond nie dicht :p

Ah julie :D Ik vind er wel mooi :) Iiiiiiim like a biiiihiiiiird....

Volgende maak k dan wel met een cup c meidje.. julie ook weer blij :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Dude je hield helemaal je mond nie dicht :p

Ah julie :D Ik vind er wel mooi :) Iiiiiiim like a biiiihiiiiird....

Volgende maak k dan wel met een cup c meidje.. julie ook weer blij :D


Cup D mag ook wel hoor. Ja zo'n toos tietloos worden we natuurlijk niet :D van he Henk
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Henkie_henk


LoL jij poste in het nederlands

iets van: "volgens mij hebben ze ons door" ofzow.. maarja de meeste losertjes daaro hebbe vertalers.. lol.. dus als ze jou nederlandse zinnetje in die vertaler gooie.. hebbe ze ons idd zeker wete door :D

Kijk dus uit wat je zegt :p

Toch weer goed dat k er snel bij was e ;)


zorrrrryyy;), ik zal voortaan wat beter nadenken:D:D:D

Dj Lex
Hey jongens posten jullie daar ook nog ff wat, zodat hij echt gaat bellen das lachuh joh :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance


zorrrrryyy;), ik zal voortaan wat beter nadenken:D:D:D


als het nou net weekend was geweest.. kijk dan kank me voorstelle dat je er nie helemaal bij bent.. maar.. nu al :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement