| luckystrike |
יש עוד כמה שרשומים ... דיי הרבה ....
בכל אופן אני יודע שלחלק מפריע ולחלק ממש לא
והם משתמשים בזה לפידבק בשבילם וכדי לראות תגובות ...
אני זוכר שללאנג' התותח זה מפריע ...
LANGE
אשכרה שלח מכתב לסאוומפר על זה שיוריד טראק שלו אם אני
זוכר נכון זה היה הוא ...
| quote: | Originally posted by Rising
זאת החתימה של מוש ...:) |
איך לעזאזל אתם מצליחים לזהות את החתימה של מוש שם ?!?
ועוד משהוא - זה צולם באולפן של סיגנום בזמן שארמין התארח
בתוכנית שלו לא מזמן ... מי שיושב שם זה ארמין מול המסך ואחד מאנשי
האולפן של סיגנום ...
איזה יופי :) |
|
|