return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
המממממ מעניין :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
זאת החתימה של מוש ...:)
ADiSH
כן
זה החתימה של מוש:p
MASTERsplinter
טוב תמיד ידענו שהאתר הזה אמפריה.
Triple-z
איזה כלי!

גם Airbase & Josh Gabriel
רשומים בפורום לא?
Rising
חכה עוד מעט צח יגיד לך מי רשום פה ומי לא :p
oDrori
רשומים פה למיטב זכרוני:

Ralphie B
הניק שלו זה
rשםמשפחהמסובך

Dominik De Leon
[tommorow]

Dave Dredsen
[davedredsen]

Robert Nickson
[Robert]

Dave Masters
[DaveC]

Airbase
[Airbase]

Envio
[DJ Mysterium]

Plastic Angel
[Plastic Angel]

Beetseekers
[Breakaholic]

זה כל מי שאני זוכר...
Hell_Copter
גם
PPK
פה...

ויש עוד כמה
Rising
lolo
(airwave)

astura
(andy prinz)

etc'
MASTERsplinter
ואין להם בעיה שאנשים פה מורידים טראקים שלהם?
luckystrike
יש עוד כמה שרשומים ... דיי הרבה ....

בכל אופן אני יודע שלחלק מפריע ולחלק ממש לא
והם משתמשים בזה לפידבק בשבילם וכדי לראות תגובות ...

אני זוכר שללאנג' התותח זה מפריע ...
LANGE
אשכרה שלח מכתב לסאוומפר על זה שיוריד טראק שלו אם אני
זוכר נכון זה היה הוא ...

quote:
Originally posted by Rising
זאת החתימה של מוש ...:)


איך לעזאזל אתם מצליחים לזהות את החתימה של מוש שם ?!?


ועוד משהוא - זה צולם באולפן של סיגנום בזמן שארמין התארח
בתוכנית שלו לא מזמן ... מי שיושב שם זה ארמין מול המסך ואחד מאנשי
האולפן של סיגנום ...
איזה יופי :)

Rising
הצלחתי לזהות את החתימה ולא הצלחתי לשים לב שלא מדובר בטיאסטו!!

ראית מה זה?
:o

אם זה חשוב לך אני אשלח לך את החתימה המדוברת :)
ADiSH



הנה
אתה יכול להשוות:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement