|
המממממ מעניין :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
וגם באותו הזמן מוש רשם מעל החתימה בנזלת את היוצרים האהובים עליו או משהו
ככה שזה בדיוק מתאים |
|
|
| luckystrike |
ואללה איזה קטע זה באמת החתימה !
איפה מוש ? |
|
|
| Scorchio |
מוש פרש מהפורום כי הוא נעלב
:)
אגב אני גיליתי על הטרד הזה ראשון מורן זכויות יוצרים שלי
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מוש פרש מהפורום כי הוא נעלב
:)
אגב אני גיליתי על הטרד הזה ראשון מורן זכויות יוצרים שלי
:) |
shto ? |
|
|
| Ariels |
| !!!!!!!!! אני בשוק אני בהלם אני המומה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
רשומים פה למיטב זכרוני:
Ralphie B
הניק שלו זה
שםמשפחהמסובך
|
זה
RBarendse
(Ralphie B)
:)
וגם
C-quence
חבר פה :) |
|
|
| eXeTik |
יפה שעוד זוכרים אותי כאחד שהתעסק פעם עם כל השטויות האלה...
אבל לא עשיתי כלום כבר איזה שנה אחי- צבא הורג :whip: |
|
|
| Ariels |
| התבלבלת בין הפוסטים, החלפת בין הנושאים אבל לא משנה |
|
|
| orib1 |
| באיזה פורומים הם כותבים? |
|
|
| Ariels |
| הייתי חייב לתת באמפ, חולה על התמונה הזו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
הייתי חייב לתת באמפ, חולה על התמונה הזו |
כן זה נחמד
בעיקר מצחיק שזה החתימה של מוש :)
סביר להניח שזה היה בפורום הישראלי :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן זה נחמד
בעיקר מצחיק שזה החתימה של מוש :)
סביר להניח שזה היה בפורום הישראלי :) |
!! כן, בטח
ארמין בטוח יודע עברית
! הרי זה שפה בינלאומית |
|
|
|
|