|
המממממ מעניין :)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב מי שלא ראה עדיין את התמונה הזאת :

ארמין ואן ביורן מסתכל בפורום של
TA
וזה אמיתי !!!
יא אללה כבוד לפורום - בטח סאוומפר גמר שהוא
ראה אתה זה :)
למה ארמין לא נעשה חבר בפורום ?
דרך אגב הבנתי שרוברט מהפורום צילם את זה ושארמין מעתיק
את הפייליסט שאנחנו עושים לתוכנית שלו לאתר שלו בקופי אנד פאסט
איזה קטע עננננק !
איזה עצלן ...
:p |
|
|
| Rising |
חח איזה קטע...
יפה לראות אותם ביחד..
חחח ראסמי עצלן אבל בכלל חשבתי מישהו עושה את זה בשבילו..בקטע של העידכונים של האתר... |
|
|
| KrazyDJs |
set as wallpaper :p :D
ראסמי כבוד ! |
|
|
| nimrod levi |
רגע, זה לא החתימה של מוש שם?
:eyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
רגע, זה לא החתימה של מוש שם?
:eyes: |
לא ממש..
ריספקט רציני
למה הוא לא נרשם? הוא לא יודע אנגלית?
חחחח |
|
|
| Ariels |
אחי אני על הרצפה, אבל ראסמי
תקליטן טוב נמצא ב
flow
הוא לא תמיד זוכר מה הוא ניגן אחרי מה והוא לא עומד ורושם
אז לא פלא שהוא נכנס לאתר ומעתיק את הפלייליסטים של עצמו
.....חפיף |
|
|
| Sniper |
פשששששששש
כבוד אחושלינג!!
אני גם חושב שזו החתימה של מוש
ההיא של פעם עם הדמות עם העיינים הזוהות משו כזה |
|
|
| Ariels |
!!!!!! מוש
!?!?!?! אתה חי !?!?! אחי זו החתימה שלך |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
רגע, זה לא החתימה של מוש שם?
:eyes: |
בדיוק מה שחשבתי שראיתי את זה!!@#$
מוזר... הנוער של היום |
|
|
|
|