|
טראקים להתחיל איתם סט!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| arik |
כשיו שאני חושב על זה זה טרד שנוי במחלוקת
כי להרבה פה יש סיגנון תיקלוט שונה
טראקים שונים
למשל איקרוס
זה מן לא קשור לסיגנון שלי שכיביכול הוא סיגנון דומה לטראקים שארמין מנגן
אני דוקא אהבתי להתחיל עם
SIGNUM - CURE ME ORIGINAL |
|
|
| KosmiK-G8 |
חשבתי על זה טוב עוד פעם אני חושב שאם הייתי מכין סט (ותאמת אני לצערי לא כל כך בקטע של התקלוט) הייתי מקשה על עצמי בשביל לעשות משהו ממש תותח
שמעו את התאוריה שלי ואפשר לעשות את זה כמובן עם הרבה טראקים
זה פשוט הטראק שעלה לי בראש
כמו שאמרתי אני לא מתקלט אז אני לא יודע עד כמה קשה אם בכלל לעשות את משאני יגיד
הייתי מתחיל תסט עם הסאונד ההוא של ברברס דאגיו של ויליאם אורביט אבל רק בתו אחד וכל הזמן הסאונד מתגבר ומכניס לאט לאט לתוך הסאונד את הקול האורגזמי מהטראק
ומשנה את הסאונד שעכשיו יהיה ברקע שיהיה בתוים שיתאימו כמו בס כאילו לקול שלה ממש על קול אהההה הייתי משנהandain - summers callin (airwave remix)
מתי שיעני בטראק עצמו יש תכניסה אחרי הווקאל הייתי מושך את הווקאל עוד מוסיף עוד לפני זה עליה
ואז ברייק ומשם אני תאמת צריך לחשוב עוד מה הייתי עושה אבל עד כאן אני חושב שזה חלומי ואם היה לי מושג כלשהו באיך עושים את כל זה כנראה שלא הייתי עוד כאן
חחחח... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הייתי מתחיל תסט עם הסאונד ההוא של ברברס דאגיו של ויליאם אורביט אבל רק בתו אחד וכל הזמן הסאונד מתגבר ומכניס לאט לאט לתוך הסאונד את הקול האורגזמי מהטראק
ומשנה את הסאונד שעכשיו יהיה ברקע שיהיה בתוים שיתאימו כמו בס כאילו לקול שלה ממש על קול אהההה הייתי משנהandain - summers callin (airwave remix)
מתי שיעני בטראק עצמו יש תכניסה אחרי הווקאל הייתי מושך את הווקאל עוד מוסיף עוד לפני זה עליה
ואז ברייק ואחר כך בסבבה הייתי מתיישב עם טייסטו על קפה, הוא בטח יארגן לי איזה איוונט, אולי בניו יורק או משהו... אולי יהיה לי זמן לעשות את האיוונט הזה אם אני יסיים את השלושים רמיקסים שביקשו ממני לעשות, ועוד יש את הטראק החדש שצריך להוציא... נו טוב... |
סתם ממשיך את דבריך :clown: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Triple-z
DJ_Tiesto-Magik_Journey גם קטלני לפתיחה למרות שזה ישן |
הכי חזק לתהלחיל איתו !!! |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב אז למי שלא שמע את הגלובאל אנדרגראונד החדש של דייפ דיש בטורונטו
פיספס את הפתיחה המדהימה של הדיסק הראשון, אין לי מילים פשוט יפה...
Louie Vega and Jay 'Sinister' Sealee feat Julie McKnight -
Diamond Life
ככה קוראים לטראק הראשון, אני ממליץ להוריד גם את כל הדיסק...
בלי הפסקה GU הוא גרם לי להתמכר לזה ואני צורב עכשיו דיסקים של
ושומע אותם בפול וליום באוטו
!!!!!!!!!!!!כלכך כיף לשמוע מוזיקה איכותית כזו חזזזזזזק |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טראק לפתיחה של סט פסיי
The Misted Muppet - Extremely Witched
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
סט הארד או קלאב טראנס:
Visionary - Loose a Frag (stabak remix)
אפליפטינג:
AJP - Summerwave (andy jay powell remix) |
|
|
| Scorchio |
The Auranaut - People Want To Be Needed
ווקאלים מהפנטים
אינטרו אדיר
וביט שנכנס בקצב מצויין
Aria - Dido [Armin Van Buuren Universal Religion Mix]
אדיר לפתיחה
בייחוד איך שהסאונד עובר מצד לצד
אבל צריך קהל עם סבלנות
לסט הארד
טראק מצויין לפתיחה זה
DJ Spoke - Ignition [S.H.O.K.K. Remix]
לסט האוס
Luke Chable - Eat Static
אדיר פשוט
ועוד כמה טובים
Cupa - Foundation
Armin Pres. Gaia - 4 Elements [Chris Raven Remix] <- מצויין!
Der Dritte Raum - Hale Bopp [Jackdaw Mix By Nick Warren And Starecase] <- לפתיחה נדירה
Energy 52 - Cafe Del Mar [Nalin And Kane Remix] < - מעולה
Matt Darey Pres DSP - From Russia With Love [Solar Stones Red City Remix] <- אין מילים
והגדול מכולם
Robert Miles - Red Zone [Part 3] |
|
|
| warpedd_ |
benny_benassi_presents_the_biz_-_satisfaction_(dj_ruthless_and_vorwerk_mix)
איך אני מת על זה
יש קצת דיבורים בהתחלה בלה בלה |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טראק לפתיחה של סט פסיי
The Misted Muppet - Extremely Witched
|
שני חברה שאני מכיר... קיבלתי את הטראק הזה בדואר (יענו פרומו...) לפני שנה נראה לי... תנסה דברים חדשים שלהם אחי... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
שני חברה שאני מכיר... קיבלתי את הטראק הזה בדואר (יענו פרומו...) לפני שנה נראה לי... תנסה דברים חדשים שלהם אחי... |
מה למשל??
:D |
|
|
| Vortex_SA |
| הם יוציאו אלבום או הוציאו כבר... תבדוק... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הנה משהו טוב לפתיחת סט פרוגרסיב
Nad's Lab - A Perfect Start (intro mix)
פתיח פשוט מדהים של 2 וחצי דקות |
|
|
|
|