return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
טראקים להתחיל איתם סט!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
arik
כשיו שאני חושב על זה זה טרד שנוי במחלוקת

כי להרבה פה יש סיגנון תיקלוט שונה
טראקים שונים

למשל איקרוס
זה מן לא קשור לסיגנון שלי שכיביכול הוא סיגנון דומה לטראקים שארמין מנגן



אני דוקא אהבתי להתחיל עם
SIGNUM - CURE ME ORIGINAL
KosmiK-G8
חשבתי על זה טוב עוד פעם אני חושב שאם הייתי מכין סט (ותאמת אני לצערי לא כל כך בקטע של התקלוט) הייתי מקשה על עצמי בשביל לעשות משהו ממש תותח
שמעו את התאוריה שלי ואפשר לעשות את זה כמובן עם הרבה טראקים
זה פשוט הטראק שעלה לי בראש

כמו שאמרתי אני לא מתקלט אז אני לא יודע עד כמה קשה אם בכלל לעשות את משאני יגיד

הייתי מתחיל תסט עם הסאונד ההוא של ברברס דאגיו של ויליאם אורביט אבל רק בתו אחד וכל הזמן הסאונד מתגבר ומכניס לאט לאט לתוך הסאונד את הקול האורגזמי מהטראק
ומשנה את הסאונד שעכשיו יהיה ברקע שיהיה בתוים שיתאימו כמו בס כאילו לקול שלה ממש על קול אהההה הייתי משנהandain - summers callin (airwave remix)
מתי שיעני בטראק עצמו יש תכניסה אחרי הווקאל הייתי מושך את הווקאל עוד מוסיף עוד לפני זה עליה
ואז ברייק ומשם אני תאמת צריך לחשוב עוד מה הייתי עושה אבל עד כאן אני חושב שזה חלומי ואם היה לי מושג כלשהו באיך עושים את כל זה כנראה שלא הייתי עוד כאן
חחחח...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by KosmiK-G8

הייתי מתחיל תסט עם הסאונד ההוא של ברברס דאגיו של ויליאם אורביט אבל רק בתו אחד וכל הזמן הסאונד מתגבר ומכניס לאט לאט לתוך הסאונד את הקול האורגזמי מהטראק
ומשנה את הסאונד שעכשיו יהיה ברקע שיהיה בתוים שיתאימו כמו בס כאילו לקול שלה ממש על קול אהההה הייתי משנהandain - summers callin (airwave remix)
מתי שיעני בטראק עצמו יש תכניסה אחרי הווקאל הייתי מושך את הווקאל עוד מוסיף עוד לפני זה עליה
ואז ברייק ואחר כך בסבבה הייתי מתיישב עם טייסטו על קפה, הוא בטח יארגן לי איזה איוונט, אולי בניו יורק או משהו... אולי יהיה לי זמן לעשות את האיוונט הזה אם אני יסיים את השלושים רמיקסים שביקשו ממני לעשות, ועוד יש את הטראק החדש שצריך להוציא... נו טוב...


סתם ממשיך את דבריך :clown:
yahel222
quote:
Originally posted by Triple-z


DJ_Tiesto-Magik_Journey גם קטלני לפתיחה למרות שזה ישן



הכי חזק לתהלחיל איתו !!!
Dj-2TaLL
טוב אז למי שלא שמע את הגלובאל אנדרגראונד החדש של דייפ דיש בטורונטו
פיספס את הפתיחה המדהימה של הדיסק הראשון, אין לי מילים פשוט יפה...

Louie Vega and Jay 'Sinister' Sealee feat Julie McKnight -
Diamond Life

ככה קוראים לטראק הראשון, אני ממליץ להוריד גם את כל הדיסק...
בלי הפסקה GU הוא גרם לי להתמכר לזה ואני צורב עכשיו דיסקים של
ושומע אותם בפול וליום באוטו

!!!!!!!!!!!!כלכך כיף לשמוע מוזיקה איכותית כזו חזזזזזזק
HyPeRSoNiC
טראק לפתיחה של סט פסיי

The Misted Muppet - Extremely Witched

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

סט הארד או קלאב טראנס:

Visionary - Loose a Frag (stabak remix)

אפליפטינג:

AJP - Summerwave (andy jay powell remix)
Scorchio
The Auranaut - People Want To Be Needed
ווקאלים מהפנטים
אינטרו אדיר
וביט שנכנס בקצב מצויין

Aria - Dido [Armin Van Buuren Universal Religion Mix]
אדיר לפתיחה
בייחוד איך שהסאונד עובר מצד לצד
אבל צריך קהל עם סבלנות

לסט הארד
טראק מצויין לפתיחה זה
DJ Spoke - Ignition [S.H.O.K.K. Remix]

לסט האוס
Luke Chable - Eat Static
אדיר פשוט

ועוד כמה טובים
Cupa - Foundation
Armin Pres. Gaia - 4 Elements [Chris Raven Remix] <- מצויין!
Der Dritte Raum - Hale Bopp [Jackdaw Mix By Nick Warren And Starecase] <- לפתיחה נדירה
Energy 52 - Cafe Del Mar [Nalin And Kane Remix] < - מעולה
Matt Darey Pres DSP - From Russia With Love [Solar Stones Red City Remix] <- אין מילים

והגדול מכולם

Robert Miles - Red Zone [Part 3]
warpedd_
benny_benassi_presents_the_biz_-_satisfaction_(dj_ruthless_and_vorwerk_mix)

איך אני מת על זה
יש קצת דיבורים בהתחלה בלה בלה
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טראק לפתיחה של סט פסיי

The Misted Muppet - Extremely Witched


שני חברה שאני מכיר... קיבלתי את הטראק הזה בדואר (יענו פרומו...) לפני שנה נראה לי... תנסה דברים חדשים שלהם אחי...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA
שני חברה שאני מכיר... קיבלתי את הטראק הזה בדואר (יענו פרומו...) לפני שנה נראה לי... תנסה דברים חדשים שלהם אחי...


מה למשל??

:D

Vortex_SA
הם יוציאו אלבום או הוציאו כבר... תבדוק...
HyPeRSoNiC
הנה משהו טוב לפתיחת סט פרוגרסיב

Nad's Lab - A Perfect Start (intro mix)

פתיח פשוט מדהים של 2 וחצי דקות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement