|
טראקים להתחיל איתם סט!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
The Misted Muppet
אחלה מוזיקה יש להם....
תמסור להם שגיא :)
עוד כמה קטעים טובים לפתוח:
Origene - Santuary (Traveller Remix)
זה ענק זה!!!!
Riva - Time Is The Healer (Armin Van Buuren Remix) - השעון הזה בהתחלה
פייייייי :eyespop:
Moogwai - Viola (Original Mix) - איזה אינטרו והכניסה של הביטים
! :crazy: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
????? ?? ?? ??? ??? ??? ??? ???? ??? ????? ???? ?? (????? ??? ????? ?? ?? ?? ???? ?? ??????) ????? ???? ?? ???? ????? ????? ???? ??? ????
???? ?? ??????? ??? ????? ????? ?? ?? ????? ?? ???? ??????
?? ???? ????? ???? ?? ????
??? ?????? ??? ?? ????? ?? ??? ?? ???? ?? ??? ??? ?? ???? ????? ?? ????? ????
????? ????? ??? ?? ?????? ???? ?? ????? ????? ?? ?????? ?????? ??? ?? ??? ??? ??? ???? ?????? ????? ?????? ??? ??? ???? ?????? ?? ???? ???????? ??????
????? ?? ?????? ?????? ???? ???? ????? ????? ??????? ??? ?? ????? ???? ??? ??? ?? ??? ????? ????? ????andain - summers callin (airwave remix)
??? ????? ????? ???? ?? ?????? ???? ?????? ????? ???? ?? ?????? ??? ????? ??? ???? ?? ????
??? ????? ???? ??? ???? ???? ????? ??? ?? ????? ???? ??? ?? ??? ??? ???? ??? ????? ??? ??? ?? ???? ????? ???? ????? ?? ?? ?? ????? ??? ????? ??? ???
????... |
???? ?? ?? ????? ???? ???? ??? ?????? ??????? ??? ?? ???? ?? ?????? ??? ??? ??? ?? ???? ?? ???? ????? ??? ???? ???? ???? ????? ??? ????? ??????? ??? ?????? ?? ???? ???? ??? ????? ?? ???? ?? ????? ??? ?? ????? ????? ?? ?? ????? ??? ???? ?????? ??? ????? ????? ??? ?????? ??? ?? ????? ??? ??? ?? ??????? ???? ????? 10 ???? ????? ????.... ?? ????? ?? ??? ?????? ?? ?????? ??????...
????? ????? ?? ??? ??? ??? ??? ???? ?????? ?? ??? ???? ???? ?? ???? ??????? ??????? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חברה עם כל הכבוד אולי תנסו קצת להפגין מקוריות אני לא יודע עם הרעיון שלי הוא טוב רע גרוע או איום ונורא אבל באמת יהיה נחמד לראות קצת חשיבה יצירתית סתם להתחיל עם טראק תותח ככל שיהיה זה נראה לי הקטנת ראש של החיים תחילת סט זה המקום שבו צריך להפגיז כדי ליצור ציפיה כמו שאמרתי אני לא מתקלט אבל אני חי תמוזיקה הזאת לפחות 10 שעות ביממה נגיד.... זה מספיק לי כדי להעלות את הרעיון שמצוטט...
יאללה אנשים כל אחד ומה הוא היה עושה בתחילת סט ועם איזה טראק או איזה סאונדים ואפקטים |
מממממ לדעתי נתנו לך פה שמות של טראקים אחלה...
| quote: | Originally posted by luckystrike
dj tiesto - urban train
קטלני לפתיחה ... וגם לסגירה ...
RANK 1 - AIRWAVE 2003 (breathing) (breaks dub remix)
לדעתי מצויין לפתיחה ...
שוב זה תלוי בסוג הסט גם - אם זה סט של יותר הארד , אפיק וכו' אבל
עוד כמה לדעתי בכל מקרה :
נכון קצת ישן אבל לפתיחה לפי דעתי זה פשוט קטלני :
lange ft the morrighan - follow me (dark moon mix)
איזה יופי איך שזה מתחיל קטלני לפתיחת סט !!!
למרות שיש לזה רמיקסים הרבה יותר טובים הפתיחה של זה קטלנית!
SOLID GLOBE - NORTH POLE
גם נחמד מאוד לפתיחה ...
MOTORCYCLE - AS THE RUSH COME
מתאים לאללה ....
Nu-NRG - Illusion [Intro mix]
גם סבבה
Viframa-cristalle (Katana feat dj precision remix)
פתיחה מצויינת חבל"ז ...
Aria - Dido (Armin Van Buuren Universal Religion Mix)
חזזזזזקקקקקק לפתיחה !
Kamaya Painters - Wasteland (chabs tribute to bedrock mix)
אני חושב שכפתיחה זה יכול לבוא כהקדמה לאיזה הארד מטורף
אני חולה על הרמיקס הזה !
עוד ? |
מסכים פה אחד אחד עם מה שמורן אמר..... אחלה דוגמאות...
מה לא בסדר :conf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Rising
מממממ לדעתי נתנו לך פה שמות של טראקים אחלה...
מסכים פה אחד אחד עם מה שמורן אמר..... אחלה דוגמאות...
מה לא בסדר :conf: |
משלא בסדר זה שזה לא טרד המלצות
ועם כל הכבוד לרשום סתם טראק שיכול להופיע בתחילת סט זה המלצה
סליחה לא סתם טראק אני מסכים במאה אחוז שנכתבו כאן הרבה טראקים תותחיים אני רק אומר בואו באמת כל אחד יחשוב קצת עם עצמו ינסה לדמיין לעצמו איך הוא היה רוצה להתחיל סט....
לתת את הטראק יבש..?? בהתחלה..??
קח דוגמה ממה שרשמתי מה הייתי עושה אולי זה לא היה יוצא טוב אבל זה רעיון...
מעניין אותי איזה רעיונות יש לאנשים אחרים ואני בטוח שיש
קומפרנדה..? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
כשהייתי בלילינבלום, פתחתי עם
Chemistry - We Are One (ultimate mix)
וכשהכריזו עליי, אמרו
DJ Oren K
ובדיוק אחרי זה הקיקים התחילו להיכנס
זה היה ממש יפה........
אבל אם היה לי צופר אויר למשל, הייתי משתמש בו בהתחלה.....
או שנגיד הייתי פותח עם
Junkie XL - Red Pill, Blue Pill (bonus remix)
אז גם שם הייתי פותח עם צופר.......
אפשרות אחרת היא שאם נגיד היה לי מיקסר פיוניר עם אפקטים, והייתי בוחר בטראק עם פתיחה קצרה כמו
Nu NRG - Universe
הייתי שם על
Flanger,
מעלה את הפרמטר עד הסוף, ובקטע של הברייקים בפתיחה הייתי מפעיל ומשאיר עד שהקצב נכנס....... |
|
|
| DJ_Yuval |
כמה טראקים טובים לפתיחה שאני השתמשתי בהם בסטים שלי
Solid Glboe - North Pole
AR52 - Hibernation
Signum - Solar Level
Delerium - After All (Satoshi Tomiie Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes
Jewel - Intuition (progressive)
והנה כמה טובים להתחיל סט של Hardstyle/Hardtrance
Trance Generators - Wildstyle Generation (Yoji Biomehanika Remix)
Arome - Vision Of Pardside (Original Mix) |
|
|
| DJ_Yuval |
עוד אחד
Armin Van Burren - Precious |
|
|
| TranceGiant |
Hatrixx - Miss You (Summer Original)
Nalin& Kane - Beachball ( Gabriegl& Dresden Mix)
Landa - Music n Control (flash brothers mix)
Mainline - Innerspace |
|
|
| TranceGiant |
i forgot:
Blue Pill / Red Pill and...
Sapphirecut - Free Your Mind |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מממממ לדעתי נתנו לך פה שמות של טראקים אחלה...
מסכים פה אחד אחד עם מה שמורן אמר..... אחלה דוגמאות...
מה לא בסדר :conf: |
:)
THNAKS M8
...
אילן קדימה תעבור לאלפי 9 !
קנדי קאן דו איט !
מה נסגר איתך יא אילן - טראקים לפתיחה לא חייב
להיות משחקים שעושים עם סאונדים וווקאלים ... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
:)
THNAKS M8
...
אילן קדימה תעבור לאלפי 9 !
קנדי קאן דו איט !
מה נסגר איתך יא אילן - טראקים לפתיחה לא חייב
להיות משחקים שעושים עם סאונדים וווקאלים ... |
בסדר אבל חשבתי שיהיה נחמד גם להיות קצת יצירתי
רק קצת
טיפה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אנשים תעזרו לי!!!!
אני צריך הצעות לטראק לפתיחת הסט שלי בסבן.....
זה יהיה סט קלאב טראנס, כנראה גם עם ממוסחר..... אלא אם כן יעלו אותי בסוף, ואז אני אשים שם הארד ואסיים עם פסיי
יש הצעות? |
|
|
|
|