|
טראקים להתחיל איתם סט!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
זה נושא מעניין מאד אם תשאלו אותי
הסיפור הוא כזה...
כל פעם שאני רוצה להקחט סט
אני בדילמה עם מה להתחיל
זה לא שחסר עם מה להתחיל
אבל זה בעייתי למשל להתחיל עם משהו מלודי
וצריך להתחיל עם משהו מטורף כזה
ותמיד שאני מנסה לחשוב על משהו אני לא מצליח
אז חשבתי אולי נשתף אחד את שהי באיזה טרקים כדי להתחיל איתם סט
בחתום
אל"מ אריק רוזנמן |
|
|
| Sniper |
לדעתי צריך להתחיל עם קטע שיש לו אינטרו ארוך:]
זה מושך את הסט וגורם לציפייה:] |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Sniper
לדעתי צריך להתחיל עם קטע שיש לו אינטרו ארוך:]
זה מושך את הסט וגורם לציפייה:] |
נכון
אבל תן דוגמא אחי |
|
|
| Gil Shwarts |
תראה
מנסיון אישי אני יודע שקהל אין ממש סבלנות לקטע אינטרו ארוך
בד"כ כשאני מופיע אני פותח סט עם קטע שיש לו אינטרו ממש קצר
ואז ישר נכנס לקצב |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תראה
מנסיון אישי אני יודע שקהל אין ממש סבלנות לקטע אינטרו ארוך
בד"כ כשאני מופיע אני פותח סט עם קטע שיש לו אינטרו ממש קצר
ואז ישר נכנס לקצב |
באר שבע אין להם הרבה סבלנות הא:)? |
|
|
| KrazyDJs |
babares strings for adaigo
נראה לי שככה רושמים
שחכתי כבר :)
נראה לי שזה קטע טוב
לפחות ככה טיאסטו חושב :) |
|
|
| Ariels |
Aquagen - Why Are You So Quiet
עתיק אבל התחלה טובה
Danny Tanagila F/ Timo Maas - Treatment Elements
...אם כתבתי נכון
...אבל שני אלה ישנים רצח, משהו חדש יהיה טוב
P.Diddy - Let's get Ill (Deep Dish RMX)
ההתחלה טיפה יותר מדי ארוכה אבל אני גם אוהב
אם יש עוד חדשים תוסיפו |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Ariels
P.Diddy - Let's get Ill (Deep Dish RMX)
ההתחלה טיפה יותר מדי ארוכה אבל אני גם אוהב
אם יש עוד חדשים תוסיפו |
אני לא מסוגל לשמוע ת'טראק הזה יותר!!!
חורשים עליו בפורום!!!
כל פעם שדי ג'יי חדש עולה
זה הטראק שהוא פותח איתו!!!!
יא ראבק איזה עצבים :) |
|
|
| DjChook |
Gil
מזמן לא ראינו אותך פה :) |
|
|
| Sniper |
Let's get ill
באמת חזק לפתיחה!!
חבל על הזמן
אבל באמת יש אינטרו ממש ארוך
ומממ זה גם תלוי איזה סטייל סט זה
יענתו אם זה פרוג זה משו אחר
ואז זה טראנס זה משו אחר
ואם זה פסיטראנס אז ביכלל מצ'ו אחר
טוב חתכתי למיטה
צ'אווז |
|
|
| MASTERsplinter |
| אני פותח סטים של פסיי עם טראק שיש לו פתיחה ארוכה ומעניינת לפני שנכנס הקיק ומלביש על זה נאום היסטורי |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by arik
נכון
אבל תן דוגמא אחי |
Armin van buuren - Prodemium + Precious |
|
|
|
|