|
Digweed in de asta (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Doen we wel weer een pre-meeting bij mij :)
En er zijn vast ook wel wat slaapplaatsen.
Ik neem aan dat BasD ook wel meekomt. Dus dan zijn we al met Mark, Bas, Harmen, Tin en ikke. Anke komt ook wel.
Josta? |
|
|
| Optimus |
| wat nou als ik het kutmuziek vind?:D |
|
|
| DjRV |
digweed op 4 elements was gigantisch spacen
misschien kom ik ook wel langs op dit feestje..;)
pre -en after bij jou bram?:P |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
digweed op 4 elements was gigantisch spacen
misschien kom ik ook wel langs op dit feestje..;)
pre -en after bij jou bram?:P |
Ja hoor, geen probleem. Ik zorg voor alle stuff die nodig is. Bier/water/redbull/wiet en wat relaxte muziek en turksbrood ;) |
|
|
| Optimus |
| turkse pizza!!!:tongue2 :tongue2 |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat nou als ik het kutmuziek vind?:D |
Rellen? :conf: :p |
|
|
| magrec |
En nog iets minder verder weg:
30 augustus
De bedoeling is met Steve Lawler, Layo & Bushwacka, Sander Kleinenberg en Stef.
maar dit is nog niet confirmed enzo maar dit is iig de bedoeling ;)
(edit: in den haag opening van een nieuwe zaal in het paard (of hoe dat ding ook heet) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
En nog iets minder verder weg:
30 augustus
De bedoeling is met Steve Lawler, Layo & Bushwacka, Sander Kleinenberg en Stef.
maar dit is nog niet confirmed enzo maar dit is iig de bedoeling ;)
(edit: in den haag opening van een nieuwe zaal in het paard (of hoe dat ding ook heet) |
In het Paard? VET!
Dat is echt een supercoole locatie. Is een poppodium, en wordt het mooiste poppodium van Nederland genoemd. Ik wist dattie in September open ging, maar niet hoe/wie/wat.
Moet nog even kijken of ik hier naartoe ga, want ben dan net terug van mijn vakantie in Thailand (en dat is dan weinig doekoe over waarschijnlijk...).
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
In het Paard? VET!
Dat is echt een supercoole locatie. Is een poppodium, en wordt het mooiste poppodium van Nederland genoemd. Ik wist dattie in September open ging, maar niet hoe/wie/wat. |
Ik hoop dan dat ie goed verbouwd is, want ik ben er een tijd geleden geweest en toen vond ik het echt niet een toplocatie ofzo.... |
|
|
| MaGiK54 |
God heb net progressive-les van Sander K gehad, lekkere set, een van de betere sets die ik dit jaar gehoord heb live :D
Ga lekker slapen ben moe, S.K. zijn schuld. |
|
|
| magrec |
Sander draaide dus goed :D
Heb je nog platen herkent en wat draaide hij. Housy/trancy of er tussen in en heb je nog platen herkend (madonna ofzo :p) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik neem aan dat BasD ook wel meekomt.
|
Ik hoop het niet..
Als in: ik hoop dat ik dan op stage ben... Maar anders, ach vooruit dan maar, dan zal ik er eens over denken :) |
|
|
|
|