return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Digweed in de asta (pg. 3)
View this Thread in Original format
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
Sander draaide dus goed :D
Heb je nog platen herkent en wat draaide hij. Housy/trancy of er tussen in en heb je nog platen herkend (madonna ofzo :p)


Ben niet zo'n prog-kenner qua platennamen, maar hij draaide in ieder geval de dub mix van Justin. En zo nu en dan was het redelijk trancy, maar zo nu en dan ging het ook wel de technokant op, Hij ging op het eind redelijk los :D :D

Hij draaide ook een superplaat met drums, waarop hij zelf helemaal losging. Op de meest vreemde momenten viel een pauze in de plaat, errug strak

En Madonna niet voorbij horen komen.
Optimus
ASTATIC za 20-9

John Digweed, Johan Cyber, Mark van Dale, San Lee

VVK adressen:
Den Haag: MidTown Records, Rhythm Import
Leiden: Cyber Records
Rotterdam: MidTown Records (Zuidplein & Nieuwe Binnenweg)
Utrecht: Midtown Records
Amsterdam: MidTown Records
Eindhoven: Midtown Records

ASTA zaal 2: Mark van Dale + Friends

Prijs : € 19 vvk ex fee - Door: € 23,-
Open : 23.00 - 05.30



Bram, mag ik met jou mee?:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
ASTATIC za 20-9

John Digweed, Johan Cyber, Mark van Dale, San Lee

VVK adressen:
Den Haag: MidTown Records, Rhythm Import
Leiden: Cyber Records
Rotterdam: MidTown Records (Zuidplein & Nieuwe Binnenweg)
Utrecht: Midtown Records
Amsterdam: MidTown Records
Eindhoven: Midtown Records

ASTA zaal 2: Mark van Dale + Friends

Prijs : € 19 vvk ex fee - Door: € 23,-
Open : 23.00 - 05.30



Bram, mag ik met jou mee?:D


Met mij mee als in: Als je foto's gaat maken en je krijgt gastenlijst plaatsen? :)
Ik zie wel, ligt eraan wie er nog meer meegaan (Anke, Bas...)
basd
Uit de radioshow van Michel de Heij van 11-07:

Carl Cox komt 22 november naar de Asta. Verder draaien die avond Michel de Heij en Steve Rachmad.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Uit de radioshow van Michel de Heij van 11-07:

Carl Cox komt 22 november naar de Asta. Verder draaien die avond Michel de Heij en Steve Rachmad.


Whazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ome Karel in Nederland!!!

Dat wordt voor de deur liggen! Dik vet gaaf!
COXIEEEEEEEEEEEEE!
magrec
quote:
Originally posted by magrec
En nog iets minder verder weg:

30 augustus

De bedoeling is met Steve Lawler, Layo & Bushwacka, Sander Kleinenberg en Stef.

maar dit is nog niet confirmed enzo maar dit is iig de bedoeling ;)

(edit: in den haag opening van een nieuwe zaal in het paard (of hoe dat ding ook heet)


:rolleyes: van excession:

Excession:

Steve Lawler:

Saturday
13th Sep EVERYBODY @ PAARD
Den Haag
hmm 2 zaterdagen in den haag :p
MaGiK54
Ik begin al een harde plasser te krijgen van al dit goede nieuws :toothless
MaGiK54
Nog meeeeeeeeeeeeeer harde plasser nieuws:
05-09 Chicane live samen met Misja Helsloot
20-09 John Digweed, Johan Cyber, Mark van Dale, San Lee
27-09 Secret Cinema

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil
Ding Chavez
Digweed addicts kunnen de 19e september nog naar Fuse in België voor een 4 uurs setje van onze grote vriend :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Digweed addicts kunnen de 19e september nog naar Fuse in België voor een 4 uurs setje van onze grote vriend :)


Ga ik niet helemaal voor naar Belgie :)
Ik ga wel 10 minuten fietsen naar de Asta :)

Mark, kom jij dan ook bij Digweed?
Moet ik een slaapplaats vrijhouden? :)

Ik weet het zelf ook nog niet 100 % zeker, moet maybe naar een verjaardag van de oma van Anke :( Kijk wel hoe het lukt!

Ding Chavez
Ik kom 99% zeker naar Digweed ja. Ik weet nog niet of ik blijf slapen, misschien ga ik wel in een keer door naar het station. Je hoeft in ieder geval geen plek vrij te houden hoor :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik kom 99% zeker naar Digweed ja. Ik weet nog niet of ik blijf slapen, misschien ga ik wel in een keer door naar het station. Je hoeft in ieder geval geen plek vrij te houden hoor :)




Moet alles wel volkrijgen, anders blijft die chinees dadelijk nog slapen, en dat vind ik eng , want dan wil hij weer aan me zitten , en dat heb ik liever nie! :D


Maareh...heb nu al beetje 'ruzie' met Anke: d'r oma is dan ook jarig :( Ze wordt boos als ik niet meega, maar wil nie mee! :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement