|
Digweed in de asta
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Het duurt nog ff maar ja alle bekende dj's worden toch wel al 3 maanden van te voren geboekt ;) maar dit vond ik dus op een ander forum :D
het wordt dus 20/9 dat Digweed zal verschijnen in de residentie.
van 2300 tot 700
Betrouwbaar genoeg al zeg ik het zelf :D
:D :D |
|
|
| Optimus |
| SnuggLe en ik hadden gehoord dat ie in november zou komen... |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis wel goed nieuws, ben benieuwd wanneer ze het wereldkundig gaan maken. Trouwens Sander Kleinenberg komt volgende week zaterdag, waarschijnlijk voor Magrec wel intressant. |
|
|
| Kakao |
| Toch eens kijken wanneer ik een gaatje kan vrijmaken voor een bezoekje aan de Asta. Acht uur digweed lijkt me behoorlijk geil eerlijk gezegd. |
|
|
| Optimus |
| lijkt me trouwnes sterk dat ie 8 uur(!) komt draaien hoor:p Een van de huisdj's zal wel tot een uurtje of 1 draaien, waarna Digweed het zal overnemen. Officieel stoppen ze om 5.30, dus of hij tot tot 7 uur draait...? |
|
|
| Kakao |
| Niet zo zeiken Optimuts, het kan best! :nervous: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Kakao
Niet zo zeiken Optimuts, het kan best! :nervous: |
neej man:D:p |
|
|
| magrec |
Mja s.k. in de asta was bekend maar of ik er naar toe ga...
vind die 2 zaterdagen die erna komen al duur genoeg :D :D |
|
|
| SnuggLe |
20 - 09? Woooot! Vet!
Maar Tin en ik hoorde van de kerel die aan de deur staat bij de Asta dat hij in November zou komen. In dezelfde maand als Karel Cox....
We zien wel :) |
|
|
| Optimus |
| ik ga wel mee hoor:D ben benieuwd waarom iedereen zo enthousiast is:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ga wel mee hoor:D ben benieuwd waarom iedereen zo enthousiast is:) |
Ik sleep je op GKGG ook wel mee. Is gewoon een supergoede dj, die platen echt NAADLOOS aan elkaar draait. Je hoort gewoon bijna niet waar de ene begint en de andere eindigt, en dat vind ik nou knap! |
|
|
| Ding Chavez |
| Nog een beetje ver weg, maar zet maar maar vast op de lijst van bezoekers. 8 uur digweed wil ik niet missen :D |
|
|
|
|