return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
מערכת רדיו דיסק לאוטו
View this Thread in Original format
BlueHawk
אני רוצה לקנות מערכת רדיו דיסק לאוטו... משהו שלא יעלה על ה-1000 שקל
זה המחיר המקסימלי שאני מוכן לשלם רק על המערכת עצמה
עכשיו רציתי לשאול את אלה שמבינים פה על דגמים וסוגים מה כדאי ומה לא כדאי
עזרה תתקבל בברכה
itamarsan
לפי דעתי אחי אתה צריך ללכתעל מערכות של kenwood יש לי אחת כזו באוטו והיא ממש פצצתית לא עולה יקר וממש מצוינת
אני פשוט לא מכיר את הדגמים החדשים אבל יש דגמים חדשים מטורפים
ממש מומלץ בחוםםם
MASTERsplinter
אני חושב ששווה לך להציע המכרזים באינטרנט זה יחסוך לך כמה שקלים.
nargila-man
הצעה שלי ואני קצת מבין בזה..
לך על פיוניר...
סדרה 1000 או 3000 אתה יכול למצוא משהו נחמד בין 800 ל1000
אל תלך על הקנווד כמו שמישהו אמר פה הם לא אמינים בגרוש וחצי מהצרובים שלך הם לא יקראו אותם
אם אתה מחפש יופי ופחות איכות אז לך על הסוני יש להם דגמים סוף הדרך..
בקיצור המלצה של רק פיוניר הם אמינים ויקראו לך כל דיסק בדוק!

http://www.netaction.co.il/cat.phtml?cat=21

יש פה במכרז פיוניר 1500 לא משהו מקצועי אבל מערכת סבבה כזאת ב1000 שקל....
תחפש שם עוד יש שם מלא דברים
Dj-2TaLL
יו זה החלום שלי לקחת אוטו ולהפוך אותו למערכת סאונד מושלמת!!!
יש בעיה, צריך אוטו, וכסף...
:(

אבל יש לי תכנונים...
:)

פיוניר באמת הכי איכותיים אבל יש עוד חברה ליגה אחוש ששכחתי את השם...
KosmiK-G8
לך על רוקפורד...
חחחחחחח

סתם אחי תאמת פיוניר וסוני אני יודע שהם טובים
קנווד אני יודע שהרמקולים שלהם בני זונות לחבר שלי יש באוטו 320 ואט של קנווד וזה משהו ליגה

לגבי רדיודיסק של קנווד לא שמעתי שיש עם זה בעיות תאמת....
אבל אם מישהו מדבר מנסיון אז אין לי מה להגיד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
יש בעיה, צריך אוטו, וכסף...
:(


לא אמרת אז שקונים\קנו לך פג'ו 307?!
Eitan E
מה שאתם ממליצים כאן מנגנים גם אמ פי 3?:conf:
Q-PiXeL
פיוניר הכי פשוט יעשה את העבודה
דגמים:
1550
1500
1450
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Eitan E
מה שאתם ממליצים כאן מנגנים גם אמ פי 3?:conf:


לא

MP3
נורמלי יתחיל מ1500 שקל

3500MP/3550MP
של פיוניר עולה בערך 1600 שקל

Eitan E
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
לא

MP3
נורמלי יתחיל מ1500 שקל

3500MP/3550MP
של פיוניר עולה בערך 1600 שקל


פייייייייייייייייייייייי
יקר אחושרמוטה
אם ככה אני אשאר עם החיבור הפרימיטיבי של הנגן אמ פי 3
לטייפ:)
BlueHawk
מה אתם חושבים על JVC?
אני אישית רוצה פיוניר אבל כמו שאתם יודעים זה ממש לא זול...
אני רוצה רדיו דיסק שיקרא
MP3
והדגמים האלה שאמרתם פה של פיוניר לא תומכים בזה... וזה ממש בעסה :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement