|
steve
|
View this Thread in Original format
| staz |
ifall du inte redan har liveseten från white så kan jag lägga upp dem på din ftp
pm'a |
|
|
| SteveTranz4ever |
Wow en hel tråd tillägnad mig... men du hade bara behövt PMa ;)
Jo du det settet har jag, fick det uppat på min FTP ett par timmar efter festen var över :)
Förtillfället är dessutom min FTP full vilket jag kommer åtgärda så fort jag kommer hem från jobbet...
Greets // Steve me loiden |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Wow en hel tråd tillägnad mig... men du hade bara behövt PMa ;)
Jo du det settet har jag, fick det uppat på min FTP ett par timmar efter festen var över :)
Förtillfället är dessutom min FTP full vilket jag kommer åtgärda så fort jag kommer hem från jobbet...
Greets // Steve me loiden |
varför får aldrig jag hela trådar tillägnade mig?? :(
+ att jag e ganska säker att det hela e ett försök att få tillgång till din ftp snabbt och lätt ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Steve me loiden |
vad är loiden ? :tongue2 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
vad är loiden ? :tongue2 |
Okej egentligen ska det vara "Steve me Lloyden"
Ni som sett sketcherna med Sven Melander som Steve me Lloyden vet kanske vad jag syftar på, jag har ju en bil också men främst är det för att Steve me Lloyden uttalas Steevee och inte Stiv som en del tror... så vet man vem Steve me Lloyden är så blir de rätt :)
Här ser ni en bild på en Lloyd

Den är ju rätt lik min eller hur ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
vad är loiden ? :tongue2 |
vet du inte vem det e.. herregud människa ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
+ att jag e ganska säker att det hela e ett försök att få tillgång till din ftp snabbt och lätt ;) |
jepp, verkar som att steves ftp har blivit känd... för känd alltså
du gör rätt i att inte släppa in vem som helst steve |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by dbl
varför får aldrig jag hela trådar tillägnade mig?? :(
|
Jag kan göra en tråd till dig om du vill ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Connector
Jag kan göra en tråd till dig om du vill ;) |
:eek: :gsmile: :happy2: |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Okej egentligen ska det vara "Steve me Lloyden"
Ni som sett sketcherna med Sven Melander som Steve me Lloyden vet kanske vad jag syftar på, jag har ju en bil också men främst är det för att Steve me Lloyden uttalas Steevee och inte Stiv som en del tror... så vet man vem Steve me Lloyden är så blir de rätt :)
Här ser ni en bild på en Lloyd

Den är ju rätt lik min eller hur ;) |
ta inte det här fel nu bara :)
"definitivt lika körbar efter den landat iaf... :(:toothless" |
|
|
| dj_hysterix |
| okey..thänx för infon stävä...nu vet jag varför du vill kallas STEEVEE och inte STIIIV :tongue2 :D |
|
|
| staz |
det var inget försök att få access dit nej. snarare en invitering att dela med mig av saker jag hade ifall andra inte hade de.
[skryt]jag har för övrigt access till en 155mbit ftp i sverige som några holländare driver, där finns ofta mycket av de nyaste releaserna inom trance. :)[/skryt] |
|
|
|
|