return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
steve (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Ville bara informera till er som har tillträde till min FTP att den åter är uppe igen... tyvärr nte 24/7 än men den står mycket kan jag utlova...

I skrivande stund så uppar vår bäste herr X-dream lite blandat... nytt & gammalt... Den som har senaste ASOT bak till 110 får gärna uppa :) Vi ger å vi tar så blir det mer åt alla :)

Oroa er inte för att ni uppar nåt som redan finns för det sorterar Clone Hunter ut i efterhand :)


Vem som helst får tyvärr inte komma in på denna FTP utan ett fåtal utvalda (ca.40) Kan ju verka kinkigt av mig men jag har bara en viss bandbredd och mina diskar ska hålla mer än en vecka.... PM om de e nåt med nåt om nåt eller nåt.


Ha en bra helg folket :gsmile:
Kongo_kim
det var ju inte lite saker han uppa.
nekholm
Stäväääää! Har du funderat färdigt om det går att ordna access åt mej? Ingen fara om det inte går, hittar det mesta jag vill ha på DC, men det skulle vara kul att se vad som finns på FTP:n också. Ett enkelt ja eller nej duger som svar.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by nekholm
Stäväääää! Har du funderat färdigt om det går att ordna access åt mej? Ingen fara om det inte går, hittar det mesta jag vill ha på DC, men det skulle vara kul att se vad som finns på FTP:n också. Ett enkelt ja eller nej duger som svar.
Du får varken ett ja eller nej men du får ett jag PMar dig ;)
x-dream
Ska se om ja kan slänga upp lite mera Asot till dig Steve...

Ska kolla lite vilka det är du saknar bara...Har några till som du inte har tror jag...Plus något annat oxå ;)
SteveTranz4ever
Ville bara nämna att min FTP är uppe igen efter krashen... inte lika mycket att dela med just nu men det kommer :D

... Greets // stÉvÉ :)
SWE_TRANCE
Buuäää :)
Försökte uppa..men icke sa nicke..
"No permission"..

fexa ;)
Connector
Är det bara jag eller är stäävääs ftp lite mupp nu? Kommer in men det är allt. Sen muppar det sig... :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Connector
Är det bara jag eller är stäävääs ftp lite mupp nu? Kommer in men det är allt. Sen muppar det sig... :)
Mupp is my middle name :D

Vet inte vad det kan vara för när jag själv testar så fungerar det perfa... Har ingen brandvägg (så, nu kan ni hacka) och inga knusseduller)
SWE_TRANCE
Home-dir ligger med i varenda mapp jö.. :)
Byter man mapp så måste man refresha för att se undermapparna..
Ta bort "By SWE_TRANCE" som ligger i rooten också..helskumt att den kom där.. ;)

x-dream
Ska se om jag kan hjälpa dig med lite saker nu när du haft en krasch å förlorat lite saker antar jag...

Ska kolla detta när jag kommer hem från jobbet om din ftp är på dvs....

Over and out....
Connector
men... fixa som man kan ladda upp!!!! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement