|
steve (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jre |
Du får fixa någon eller några som kan
sponsra dig med disk till din ftpä :)
/ jre
ps..Fy faaan vad solbränd jag är!Man är bra DUM ibland! |
|
|
| Nicke |
| Hmm.. Är FTPn endast för SWETAs, eller finns det nån chans för mej att få access? Bara undrar.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Nicke
Hmm.. Är FTPn endast för SWETAs, eller finns det nån chans för mej att få access? Bara undrar.. |
Det kanske går för ÅTAs också... du e från Åland va ? :gsmile: |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det kanske går för ÅTAs också... du e från Åland va ? :gsmile: |
Om det hjälper så visst, varför inte? :D Nä men egentligen bor jag nog på fastlandet, ca 50 km från Helsingfors. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Om du e Finne blir det antingen FTA vilket låter konstigt så du får välja mellan de och FI för finland och TA = FITA :toothless
Steve sitter nu på jobbet å dricker en öl, snart bär det ut på böljan den blå i sthlms skärgård för att cruise runt i sthlm tex. i Djurgårdskanalen och sen vidare för att bada och sen äta gott på Fjäderholmarna :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om du e Finne blir det antingen FTA vilket låter konstigt så du får välja mellan de och FI för finland och TA = FITA :toothless: |
:haha: :haha: :haha: :D :p |
|
|
| NooN |
| quote: | | Om du e Finne blir det antingen FTA vilket låter konstigt så du får välja mellan de och FI för finland och TA = FITA |
Så vulgärt.:haha: |
|
|
| Nicke |
| Heh :toothless Jag tror jag väljer att vara FINTA iställe för FTA eller FITA ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har ju vart borta ett tag och skulle bara vilja passa på att ladda upp en massa musik och vids på min FTP... runt 3Gb har laddats upp.... *Steve tackar och bockar*... Det bästa är ju att även du som har tillgång till kontot kan ju ta hem det också...
Nu har jag en liten requst här... Om nån har "Dahlback & Krome - Murder Was the Bass (Original Mix)" så skulle jag hemskt gärna vilja ha den... Det är låten som är vid 1timme och 18 minuter i Gielens set från Sensation White 03 bla.
Ha de bäst // Steve me Lloyden |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har ju vart borta ett tag och skulle bara vilja passa på att ladda upp en massa musik och vids på min FTP... runt 3Gb har laddats upp.... *Steve tackar och bockar*... Det bästa är ju att även du som har tillgång till kontot kan ju ta hem det också...
Nu har jag en liten requst här... Om nån har "Dahlback & Krome - Murder Was the Bass (Original Mix)" så skulle jag hemskt gärna vilja ha den... Det är låten som är vid 1timme och 18 minuter i Gielens set från Sensation White 03 bla.
Ha de bäst // Steve me Lloyden |
Jo den har jag.
uppar den strax. laddar ner PVD videon först |
|
|
| SteveTranz4ever |
Gräver upp den gamle tråden...
Eftersom mitt internet var nere i nån vecka så har ju inte min FTP vart igång men nu är den uppe igen...
I roten har jag nu lagt SMC reklam snutten som rular på MTV Nordic som jag har ett finger med i spelet på...
Uppa gärna igen sånt som ni vill dela med er till andra SWETAs
Snart kommer jag att fixa nytt login på FTPn för jag tror jag har fått en del besökare som inte har där att göra... (har kollat ip nummren)
Ha en bra kväll... Nu drar jag å ser Cosmic Gate med flera :) |
|
|
| hustler |
Thanks for the info!
Ha det så kul! |
|
|
|
|