return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
steve (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jre
Du får fixa någon eller några som kan
sponsra dig med disk till din ftpä :)

/ jre

ps..Fy faaan vad solbränd jag är!Man är bra DUM ibland!
Nicke
Hmm.. Är FTPn endast för SWETAs, eller finns det nån chans för mej att få access? Bara undrar..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Nicke
Hmm.. Är FTPn endast för SWETAs, eller finns det nån chans för mej att få access? Bara undrar..


Det kanske går för ÅTAs också... du e från Åland va ? :gsmile:
Nicke
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det kanske går för ÅTAs också... du e från Åland va ? :gsmile:


Om det hjälper så visst, varför inte? :D Nä men egentligen bor jag nog på fastlandet, ca 50 km från Helsingfors.
SteveTranz4ever
Om du e Finne blir det antingen FTA vilket låter konstigt så du får välja mellan de och FI för finland och TA = FITA :toothless



Steve sitter nu på jobbet å dricker en öl, snart bär det ut på böljan den blå i sthlms skärgård för att cruise runt i sthlm tex. i Djurgårdskanalen och sen vidare för att bada och sen äta gott på Fjäderholmarna :gsmile:
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om du e Finne blir det antingen FTA vilket låter konstigt så du får välja mellan de och FI för finland och TA = FITA :toothless:


:haha: :haha: :haha: :D :p
NooN
quote:
Om du e Finne blir det antingen FTA vilket låter konstigt så du får välja mellan de och FI för finland och TA = FITA


Så vulgärt.:haha:
Nicke
Heh :toothless Jag tror jag väljer att vara FINTA iställe för FTA eller FITA ;)
SteveTranz4ever
Jag har ju vart borta ett tag och skulle bara vilja passa på att ladda upp en massa musik och vids på min FTP... runt 3Gb har laddats upp.... *Steve tackar och bockar*... Det bästa är ju att även du som har tillgång till kontot kan ju ta hem det också...


Nu har jag en liten requst här... Om nån har "Dahlback & Krome - Murder Was the Bass (Original Mix)" så skulle jag hemskt gärna vilja ha den... Det är låten som är vid 1timme och 18 minuter i Gielens set från Sensation White 03 bla.

Ha de bäst // Steve me Lloyden
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har ju vart borta ett tag och skulle bara vilja passa på att ladda upp en massa musik och vids på min FTP... runt 3Gb har laddats upp.... *Steve tackar och bockar*... Det bästa är ju att även du som har tillgång till kontot kan ju ta hem det också...


Nu har jag en liten requst här... Om nån har "Dahlback & Krome - Murder Was the Bass (Original Mix)" så skulle jag hemskt gärna vilja ha den... Det är låten som är vid 1timme och 18 minuter i Gielens set från Sensation White 03 bla.

Ha de bäst // Steve me Lloyden


Jo den har jag.

uppar den strax. laddar ner PVD videon först

SteveTranz4ever
Gräver upp den gamle tråden...

Eftersom mitt internet var nere i nån vecka så har ju inte min FTP vart igång men nu är den uppe igen...

I roten har jag nu lagt SMC reklam snutten som rular på MTV Nordic som jag har ett finger med i spelet på...


Uppa gärna igen sånt som ni vill dela med er till andra SWETAs


Snart kommer jag att fixa nytt login på FTPn för jag tror jag har fått en del besökare som inte har där att göra... (har kollat ip nummren)

Ha en bra kväll... Nu drar jag å ser Cosmic Gate med flera :)
hustler
Thanks for the info!
Ha det så kul!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement