|
כנסו#$%@#
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אז ככה ראג'ה ראם מופיע היום בניין ביץ' בהרצליה בח-י-נ-ם!!!!
הוא מופיע לייב
פצצות בלאגאנים אני שם 100000000000000000000000000 מיליון אחוז
אני חושב על פגישת פורום
:) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז ככה ראג'ה ראם מופיע היום בניין ביץ' בהרצליה בח-י-נ-ם!!!!
הוא מופיע לייב
פצצות בלאגאנים אני שם 100000000000000000000000000 מיליון אחוז
אני חושב על פגישת פורום
:) |
משום מה אני לא מתלהב
לא אוהב תראגה ראם הזה...
אני בקושי מכיר אותו
מה הוא מנגן..??
סגנונות שאני לא אוהב זה בטוח |
|
|
| -CosmicFire- |
זה לא הזקן הזה??
היה בפורום לא מזמן... |
|
|
| Narcotic Mind |
צח
עוד פרטים, שעה משהו ?
אולי נבוא
דבר איתי |
|
|
| Hell_Copter |
פסיכודאלי לביצים
צח דבר איתי אולי אני יצטרף :D
אין לי אוטו אבל... אז אני יהיה תלוי בך :) |
|
|
| Shahar |
מניאקיםםםםםםםםם !!@)#@)$(#@$)#@$()#@
אני מתתתתתתתתתתתתתתתתתת להיות במסיבה שלו !!!!!!!!
הוא כזה מלךךךךךךךךךך
וכן הוא מנגן פסיכודאלי עצבניייייייייייייייייייי
הוא תותתתתתחחחח!!!!!1 |
|
|
| Scorchio |
פסיכודאלי עצבני לנרתיקים בלבלות אחושרמוטה
אני שםםםםם
זה בעשר וחצי בערב |
|
|
| Eitan E |
פחחחחח
דיג'י בן 63
מאחורי העמדת תקליטים שלו חונה אמבולנס של שח"ל?
לפי התמונה בעיתון הוא נראה לי סבא מחורפן שעושה יותר מידי "קריסטלים"
חחחחח |
|
|
| Gil Shwarts |
נמאס לי ממנו
הוא חורש על הפורום
הוא וג'י אמ אס
שד"א מופיעים בפורום בשישי הקרוב
ואז שוב ב
4.8 בניצנים! |
|
|
| EternalMusic |
לא סובל את GMS
ושוב כל פגישות הפורום מרוחקות מדי בשבילי
:( |
|
|
| Flotser |
מה יש לא לסבול ב
GMS???
שונא שזורקים כאלה דברים סתם
מה עם
juice?
Bubble and Squeak?
02-younger_brother_-_the_finger_gms_rmx-ms.mp3
ועוד רבים מאוד וטובים מאוד??
איך אפשר "לא לסבול" את היצירות האלה
...
ולגבי היום אני מתתתת לללכת
למה אין לי אוטו או משהו הייתי אולי אפילו בא לבד ונדבק אליכם :)
או שלא
:p
תעזרו לי מישהו ! :wtf:
חברים שלי חנננות |
|
|
|
|