|
למישהו פה יש כרטיסים למסיבה של קוקה קולה בניצנים?
|
View this Thread in Original format
| LioR |
לי יש כבר 2!!!
אחד ל4.8
ל
GMS & D.J YAHEL
ועוד אחד ל 18.8
ל
d.j raga ram
ואינפקטד
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי ים פקקים
אבל עדיין לא כרטיסים
איך עובד כל העניין עם הפקקים?
תסביר לי... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי ים פקקים
אבל עדיין לא כרטיסים
איך עובד כל העניין עם הפקקים?
תסביר לי... |
נראה לי שהולכים לניצנים...ביום שאתה רוצה...
ואתה נותן להם 15 פקקים, והם נותנםי לך כרטיס...
או שאתה מתקשר אליהם או משו..ומזמין..
לא זוכר ממש..
אמן היה לי כוח לאסוף פקקים... |
|
|
| Gil Shwarts |
מאחר ושני המסיבות שהזכרת הן הפקות של פורום ב"ש
לי יש כניסה חינם + שתייה חינם כל הלילה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נראה לי שהולכים לניצנים...ביום שאתה רוצה...
ואתה נותן להם 15 פקקים, והם נותנםי לך כרטיס...
או שאתה מתקשר אליהם או משו..ומזמין..
לא זוכר ממש..
|
יש הבדל בינהם אתה יודע
אמרו לי להכנס לאתר של קוקה קולה...
אבל אין לי זין
בראסמי חשבתי לוותר על כל הפקקים כי אמרו לי הופעות של אביב גפן וכאלה חרא...
אבל אז אמרו לי ראג'ה ראם שם ואינפקטד ואמרתי וואלה
איפה כבר אפשר ללכת למסיבות פסיכודאלי בימינו...
ננסה למה לא
אז אני זורם :D |
|
|
| MaMaMiA |
כנס ל
www.mymusic.co.il
אחר כך תירשם, לך לחשבון שלך תכניס תפקקים(שזה פול זמן ומעצבן לאללה) ואז תוכל כבר להזמין כרטיסים...הם נותנים לך אם אני לא טועה איזה קוד ואז בכניסה לניצנים אתה אומר תקוד וניכנס
ד"א מיספר הכרטיסים מוגבל לכל יום! |
|
|
| Hell_Copter |
כן אורן כבר הסביר לי באיי סי קיו... תודה אורן!!
נרשמתי לזה של
Yahel & GMS
אני ירשם עוד מעט ל3 האחרים
וואי חבר'ה לא ציפיתי שם לאסטריד!! אני ירשם לשם ממש בקרוב :) |
|
|
| luckystrike |
| יש לי 3 כרטיסים בינתיים אבל לא יודע אם אני הולך ... |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אורן כבר הסביר לי באיי סי קיו... תודה אורן!!
נרשמתי לזה של
Yahel & GMS
אני ירשם עוד מעט ל3 האחרים
וואי חבר'ה לא ציפיתי שם לאסטריד!! אני ירשם לשם ממש בקרוב :) |
כנראה שנראה אותך שם אה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LioR
כנראה שנראה אותך שם אה? |
כן אחי..
נרשמתי לזה של ג'י אם אס ויהל ולזה של דון דיאבלו
יש לי עוד 15 פקקים שאני צריך להרשם איתם לאינפקטד וראג'ה ראם ואז לאסוף עוד 15 בשביל אסטריד
ואז אני יביא לאורן כמה דציבלים נחמדים :D
מחר אני יביא מהעבודה 3-4 פקקים... בכל זאת 10 שעות עבודה... אני יוריד איזה 3-4 בקבוקי קולה :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי עוד 15 פקקים שאני צריך להרשם איתם לאינפקטד וראג'ה ראם ואז לאסוף עוד 15 בשביל אסטריד |
יש כמה פקקים עדיין בנעליים....
אבל הם שחוקים קצת...
תאמת למי יש כוח לאסוף |
|
|
|
|