return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Den perfekta festen
View this Thread in Original format
St_Andrew
Okej, ni har oändligt med pengar och kan hyra vilka lokaler / DJs som helst, hur skulle ni göra?

Så här skulle nog jag göra:

Plats: En megafet ursprängd grotta med plats för typ 100 000 pers.

Lineup:
22.00-00.00 Ferry Corsten
00.00-01.30 Armin van Buuren
01.30-03.00 Tiesto
03.00-05.30 Paul van Dyk
05.30-07.00 Marco V
Dioxys
hm, fest eller event?

ett event kan ju innehålla multipla dansgolv och kan hålla på i flera dagar :)
St_Andrew
vad du ska krångla till det då... :P

En fest var nog det jag tänkte på men event funkar det oxå!
JayBee
undervattens fest i östersjön med min pappa som DJ... :nervous:

:P

Nä men,
Jag skulle nog faktist inte ha för många dansgolv, bara två tror jag för annars blir det så utspritt och folk kanske inte kan kolla på deras 2 favo dj's samtidigt och så :( men jag skulle nog lätt typ välja en hemlig Ö ute i trpoiska kretsar och så skulle jag bjuda på alla båt/flyg biljetter och ha festen en hel vecka typ med typ alla dj's som är värda att nämna :D både utomhus och inomhus och alla olika typer av stiler inom trance och hela skitet... med andra ord ibiza 2 (typ) :P
dj_revive_
Tyckte att Energy 2002 i Zürich var jävligt bra. Inte perfekt men nästan. Kommer inte ihåg alla som spelade men..... DJ Energy, DJ Tatana, DJ Snowman, Mind-X, Marco V, Rank 1, Max B. Grant, Kai Tracid, ATB och Ian van Dahl live....... det var riktigt trevligt. :)
Dioxys
ok, perfekta festen för mig vore på en strand nånstanns op en öde ö i thailand :)

denna ön har den PERFEKTA stranden :) ni vet (typ som den i the beach) :)

bara det att denna ön har ett hotall, lyxhotell då så man slipper hettan ifall man vill (ac då) och alla kryp som måste finnas därborta :nervous:


iaf :) där skulle det vara en ca 50pers, varav dessa är hot shots som producenter och dj's :) och stämmingen är på topp! :) festen hålls då på denna strand med ett par enorma högtalare utsällda på stranden :) alla som vill får spela! :D och dri tillgång till dricka :toothless


DET vore helt perfekt enligt mig, denna "fest/event" skulle hålla på då i kanske en vecka :) (p.s. måste jag nämna att det är helt papparazzi fritt och typ, det är hajjnät i lagunen så de inte kommer å knippsar av ett ben då :rolleyes: )
SteveTranz4ever


Location: Endless green fields just beside the warm lake with a 1 mile shore line




DJ Line-up:

16:00 - 18:00: VIP Party, SWETA members & DJs only, prodigy DJs from SWETA will be playing, free food and bar.


18:00 - 20:00: Gareth Emery
20:00 - 23:00: Armin Van Buuren
23:00 - 02:00: Paul Van Dyk
02:00 - 03:00: Live Rank 1
03:00 - 05:00: Cosmic Gate
05:00 - 07:00: Kai Tracid
07:00 - 09:00: Mauro Picotto
09:00 - 11:00: Adam Beyer
11:00 - 12:30: Chill down with trance served by Endre
12:30 - 14:00: Jre
14:00 - 16:00: Orkidea
16:00 - 18:00: Johan Gielen
18:00 - 20:00: Paul Oakenfold
20:00 - 22:00: Le Blanc
22:00 - 24:00: John 'OO' Fleming
24:00 - 02:00: Sasha
02:00 - 04:00: Marco V
04:00 - 06:00: Lady Dana


Other info: Free water in the bars. Free beds and chairs to relax or take a nap in under the parrasoll.

Question: Why only one DJ stage ?
Answer: Cause you wanna see´em all !!!
Glorie
det här var den bästa topic ja läst på länge :)
creds till andreew :)

wow!!! vilken fest steve! den vill ja lätt komma på! (på andrews me iofs ;) hehe
men de var kul att läsa en så... detaljerad post av steve... de måste ja säga... de e tankearbete bakom det där. de ser man

när ja kommer till min dator å får lugn å ro, ska ja göra en sjujÄ*la post jag me, med massor av arenor/tält :) hoho,, ett schyst festnamn...å massa bra dj's/producenter

nåväl...kan väl bara säga att min trance-scen skulle bl.a. innehålla... darren tate! AVB, Tiesto och PVD :) resten av linan håller ja hemlig ett tag till :) men de kommer ett psytält.. ett hardstyle och ett hardtrance :p typ
Connector
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


Location: Endless green fields just beside the warm lake with a 1 mile shore line




DJ Line-up:

16:00 - 18:00: VIP Party, SWETA members only, prodigy DJs from SWETA will be playing, free food and bar.
(återigen får jag skåla med Ferry Corsten)

18:00 - 20:00: Gareth Emery
20:00 - 23:00: Armin Van Buuren
23:00 - 02:00: Paul Van Dyk
02:00 - 03:00: Live Rank 1
03:00 - 05:00: Cosmic Gate
05:00 - 07:00: Kai Tracid
07:00 - 09:00: Mauro Picotto
09:00 - 11:00: Adam Beyer
11:00 - 12:30: Chill down with trance served by Endre
12:30 - 14:00: Jre
14:00 - 16:00: Orkidea
16:00 - 18:00: Johan Gielen
18:00 - 20:00: Paul Oakenfold
20:00 - 22:00: Le Blanc
22:00 - 24:00: John 'OO' Fleming
24:00 - 02:00: Sasha
02:00 - 04:00: Marco V
04:00 - 06:00: Lady Dana


Other info: Free water in the bars. Free beds and shairs to relax or take a nap in under the parrasoll.

Question: Why only one DJ stage ?
Answer: Cause you wanna see´em all !!!


:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

jag skulle komma iaf :)
WhiteRussian
Godskitchen Global Gathering, :D

Just det, ska juh dit i år också... ;)

7 dagar kvar...

Kongo_kim
Skulle bli något Trance Energy liknande på Stockholmsmässan. (jag bor 100 meter ifrån)

Main-Stage
20:00 - 21:30 Steve Helstrip

21:30 - 23:00 Mat Silver & Tony Burt B2B

23:00 - 00:00 Push Live

00:00 - 03:00 Essential Mix (Armin van Buuren & Ferry Corsten & DJ Tiesto)

03:00 - 04:30 Johan Gielen

04:30 - 05:30 Jon O´Bir

05:30 - 07:00 Blank & Jones


Hard-Stage

20:00 - 22:00 Tidy Boys

22:00 - 23:30 Anne Savage

23:30 - 00:45 BK & Andy Farley B2B

00:45 - 02:00 Lady Dana

02:00 - 03:30 Kai Tracid

03:30 - 05:00 DJ Scot Project

05:00 - 07:00 Yoji Biomehanika
dj_hysterix
jag skulle fett gå på stäväs fest :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement