|
Thread over ID&T op Partyflock (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Hahaaha wat een gezeur weer.
id&t geeft feesten voor de massa.
De massa boeit het niet veel wat zo'n kaartje kost (tot een bepaalde grens maar die is nog steeds niet bererikt) id&t speelt gewoon in op wat de massa wil. Als jij daar niet van houdt dan moet je niet naar die feesten gaan. Simpel!
Ik heb ook wel op bepaalde dingen kritiek op id&t maar als ik gewoon "technisch" zonder gevoel naar de producties en marketing van hun feesten kijk dan kan ik niet anders zeggen dat ze alles prima voor elkaar hebben.
Heb genoeg aanmerkingen op hun als bedrijf maar ja ook ik vind het af en toe wel leuk om naar een feestje voor de massa te gaan ;) als ik vernieuwende dj's wil zien dan zoek ik wel een klein feestje uit.
Ach in één van de replies staat heel duidelijk:
Hoge bomen vangen veel wind en tjeerdo die moet soms niet zo verschrikt reageren :p |
|
|
| SnuggLe |
Ten eerste: Stoere foto WooT op Partyflock ;)
Mjah, ik wilde niet meteen zeggen dat ik het was. Eerst gewoon even iedereen het laten lezen voordat iedereen bevooroordeeld was.
Ik werd gewoon gek van alle 100 anti-ID&T threads op PF, waar niets goeds instond (daarin geef ik Tjeerdo gelijk, gezeik vaak om niets). Aangezien ik ook wel af en toe anti-ID&T was, dacht ik; ik schrijf een GOEDE brief aan ID&T. En dat vind ik aardig gelukt.
Ben VEEL afgebrand op PF (met domme redenen,echt boeren die niet weten waar ze het over hebben), maar ook HEEL ERG VEEL steunbetuigingen enzo.
Discussie uitlokken is wel gelukt. Ik vind Tjeerdo inhoudelijk niet sterk reageren, beetje arrogant zelfs.
Maar iedereen mag zien wat hij er van vindt...boeit me niet veel, ik heb mijn mening iig duidelijk geventileerd, plus er is discussie :D |
|
|
| total woot |
2 Snuggle thnx! (werkt tevens goed als babe-magnet :p)
Grtz
WooT |
|
|
| Chicane |
Goed, draadje nummer 42524355653 over ID&T zo ongeveer..
Ik hou me er lekker buiten, geen zin in bekvechten :rolleyes: |
|
|
| magrec |
Lol bram dat ik nu pas lees dat jij die topicstartet bent :p
Trouwens 24 miljoen omzet......vind je dat persoonlijk niet al wat erg overdreven? en een winstmarge van 50% maar goed de discussie is er wel en ook erg ok dat je je zelf bekend hebt gemaakt. |
|
|
| Rinus |
Zeer goede brief hoor. Ben het er zeker mee eens. Ik zou het alleen eerder uitmelking noemen. Want dat is wat ze doen.
Heb de replys op pf ook gelezen. En sommige mensen daar begrijpen het gewoon echt niet. Of willen het niet zien\begrijpen. Vind dat Tjeerd ook niet erg goed beargumenteerd. Hij gaat er een beetje smooth omheen.
Ik vind dat je ze kan zien als een soort Microsoft. Wij voeren iets in en iedereen moet het maar OK vinden. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Rinus
Ik vind dat je ze kan zien als een soort Microsoft. Wij voeren iets in en iedereen moet het maar OK vinden. |
Beetje kromme vergelijking hoor. Je hoeft toch niet naar hun feestjes te gaan? Als zij de prijzen omhoog voeren dan hoeven wij de kaartjes niet te kopen toch?
Ik vind dat we persoonlijk de hand in eigen boezem moeten steken.
Probeer nou eens niet op de organisatie te zeiken maar kijk eens naar jezelf. Net zoals die mensen die tegen die nepnazi's zijn op hardcore feesten. Ze zijn er wel tegen maar ze doen er zelf geen tegen. Lopen net zo vrolijk mee in lonsdale truien en spreken die figuren ook niet aan op hun gedrag. En tussendoor maar zeiken dat anderen de scene verpesten.
Als jij vind dat id&t teveel geld vraagt voor kaarten of de line up staat je niet aan dan ga je toch niet? Niemand die jouw verplicht er naartoe tegaan. Wat is dan het probleem? Er zijn zat andere organisaties. Maar nee hoor ondertussen klagen we over de prijzen maar gaan we toch naar die feesten. Tsja dan denkt id&t ook van wat zeuren ze nou. Zolang de kaartverkoop goed gaat en mensen tevreden zijn over wat ze krijgen dan gaat id&t zich echt niets aantrekken van dat stelletjes zeikerds op internet (imho een klein % van alle feestgangers.) |
|
|
| total woot |
tsja Magrec zit wat in, maar dan heb ik n vraag voor je:
Ik ga graag naar feesten met heel veel mensen, vind t heerlijk om tussen tienduizenden mensen uit mn dak te gaan.
Heb ik dan nog steeds de keus niet naar ID-T feesten te gaan? (binnen nederland dan)
Dat dacht ik ook :p
Grtz
WooT |
|
|
| Optimus |
| ehm ja, udc toch... |
|
|
| magrec |
Nee dan heb je idd niet veel keus...
Op feesten van udc, monumental, q-dance en extrema na.........
Dan heb je nog de mensen die bijvoorbeeld riverdance organiseren.
Mojo(ism extrema) met lovefields. |
|
|
| total woot |
2 Opti:
Zijn die goedkoper dan? (nooit iets van gemerkt) |
|
|
| Optimus |
| ja, gratis zelfs als je goed zoekt:D |
|
|