|
Thread over ID&T op Partyflock (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| quote: | Originally posted by total woot
tsja Magrec zit wat in, maar dan heb ik n vraag voor je:
Ik ga graag naar feesten met heel veel mensen, vind t heerlijk om tussen tienduizenden mensen uit mn dak te gaan.
Heb ik dan nog steeds de keus niet naar ID-T feesten te gaan? (binnen nederland dan)
Dat dacht ik ook :p
Grtz
WooT |
Nu moet dus iedereen van jou niet naar ID&T feesten gaan, maar naar de door jou uitgekozen feesten omdat jij graag die mensen om je heen wil?
Wtf is het probleem nou, ID&T wil winst maken, als jij een bedrijf opzet wil je ook winst maken. Dat ID&T pleuris veel winst maakt is een door hun perfect uitgedachte strategie. Elk bedrijf wil zoveel mogelijk winst maken. Als je dan vindt dat ID&T de scene uitmelkt en verkracht, waarom vinden dan 19.999 anderen die een evenement van ID&T bezoeken dat niet en kunnen die gewoon heerlijk genieten van een feest. Het zijn alleen de mensen op een forum die lopen te zeiken lijkt wel. Tijdens een feest helemaal uit hun dak gaan en lekker genieten en dan thuis aangekomen meteen inloggen op het ow zo geile forum en direct het hele feest afkraken..
way to go, wie verkracht nu wat.. :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mother******s |
Goede reply siesta, echt superreply.
Zegt echt alles wat ik ook wil zeggen.
:S :S :S :S |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Chicane
Nu moet dus iedereen van jou niet naar ID&T feesten gaan, maar naar de door jou uitgekozen feesten omdat jij graag die mensen om je heen wil?
|
Sorry hoor, maar dat zijn NIET mijn woorden maar de jouwe (leer begrijpend lezen voor je n reply geeft).
En ik zeg ook niet dat ID-T iets doet waarvan ik t zelf niet zou doen, maar de redenen die men bij ID-T verzint slaan nergens op, zeg dan gewoon dat je winst wil maken, das wel zo eerlijk, nu is het net alsof zij er ook niets aan kunnen doen en das natuurlijk dikke bulls**t.
Grtz
WooT |
|
|
| Chicane |
Er staat wel degelijk "Heb ik dan nog steeds de keus niet naar ID-T feesten te gaan? (binnen nederland dan)" .. beetje nutteloze vraag, als je niet naar ID&T wil kan je nog altijd naar de boerderij om de hoek, daar is Marco V ook begonnen :p
Maar goed, jij wil tussen een menigte stampen, maar niet op een ID&T feest. Dat is ongeveer bij benadering hetzelfde als vrijdagmiddag niet in de file willen staan... |
|
|
| Dj Odelpha |
onderaan in de story about id&t: 'HARCORE TO HARD TO DIE!!' :haha: |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by magrec
Beetje kromme vergelijking hoor. Je hoeft toch niet naar hun feestjes te gaan? Als zij de prijzen omhoog voeren dan hoeven wij de kaartjes niet te kopen toch?
|
Nee ik zeg ook niet dat wij het hoeven. We hoeven tenslotte ook geen Windows te gebruiken. Zie Linux <-- erg leuk. Ik denk alleen dat hun zo denken. Hun introduceren wat nieuws of voeren een of ander in. En de rest moet het maar accepteren of je het nou lukt vind of niet. WANT wij zijn de marktleider!! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Chicane
Maar goed, jij wil tussen een menigte stampen, maar niet op een ID&T feest. Dat is ongeveer bij benadering hetzelfde als vrijdagmiddag niet in de file willen staan... |
Jij snapt er echt helemaal niets van he?
Het willen stampen in een menigte was een voorbeeld, niet een mening.
En het gaat niet om ID-T of UDC of welk bedrijf dan ook specifiek, het gaat erom dat grote bedrijven misbruik maken van hun positie door de prijzen idioot hoog te houden onder het motto: we kunnen niet anders (ipv. we zijn een bedrijf en willen gewoon winst maken).
En als je t nou nog niet snapt, bespaar jezelf dan de moeite van een kansloze reply (wekt alleen maar ergernis op)
Grtz
WooT
[edit]
| quote: | originaly posted by Total WooT
Heb ik dan nog steeds de keus niet naar ID-T feesten te gaan? (binnen nederland dan) |
en
| quote: | originaly posted by Chicane
Nu moet dus iedereen van jou niet naar ID&T feesten gaan, maar naar de door jou uitgekozen feesten omdat jij graag die mensen om je heen wil? |
ik weet niet of je op school hebt geleerd wat begrijpend lezen is, maar als je dat geleerd had, zou je zelf ook gezien hebben dat deze 2 zinnen:
a) niet synoniem zijn
b) op geen enkele wijze verband met elkaar houden
c) geen van de 2 zinnen uit de ander kan worden afgeleid
(je beredenering slaat dus nergens op :p)
[/edit] |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Goed, draadje nummer 42524355653 over ID&T zo ongeveer..
Ik hou me er lekker buiten, geen zin in bekvechten :rolleyes: |
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
| basvh |
| trouwens over PF gesproken, wisten jullie dat PF is overgenomen door een PC bedrijf die voor 80 % in porno sites doet. wat voor banners nu op PF komen hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by total woot
Jij snapt er echt helemaal niets van he?
Het willen stampen in een menigte was een voorbeeld, niet een mening.
En het gaat niet om ID-T of UDC of welk bedrijf dan ook specifiek, het gaat erom dat grote bedrijven misbruik maken van hun positie door de prijzen idioot hoog te houden onder het motto: we kunnen niet anders (ipv. we zijn een bedrijf en willen gewoon winst maken).
En als je t nou nog niet snapt, bespaar jezelf dan de moeite van een kansloze reply (wekt alleen maar ergernis op)
Grtz
WooT
[edit]
en
ik weet niet of je op school hebt geleerd wat begrijpend lezen is, maar als je dat geleerd had, zou je zelf ook gezien hebben dat deze 2 zinnen:
a) niet synoniem zijn
b) op geen enkele wijze verband met elkaar houden
c) geen van de 2 zinnen uit de ander kan worden afgeleid
(je beredenering slaat dus nergens op :p)
[/edit] |
Jonge wat lul je nou dat bedrijven misbruik maken van hun positie om winst te maken? Wie is nou de lul door zich te laten misbruiken? Als je het niet aanstaan wat een bedrijf doet ga je naar een ander.. is er geen ander heb je dikke pech. Een bedrijf maakt winst ja, zou toch enorm van de zotte zijn als een bedrijf geen winst mag maken. Dat een bedrijf ontiegelijk veel winst maakt is hun goed recht. Probeer zelf maar eens zo'n feestje op te starten en kijken hoeveel jij kwijt ben. En dan niet zo'n lullig kutfeestje bij de locale kroeg, maar een feest op Sensation/InnerCity/Mysteryland schaal. Dan hoef je nog geen eens rekening te houden dat je daarnaast ook nog een nauwelijks winstgevende radio zender in de lucht moet houden en tal van nevenactiviteiten heb.
Ik kan dan in jou ogen niet begrijpend lezen, jij kan niet logisch nadenken in de mijne :p
Vrolijk pasen |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dan hoef je nog geen eens rekening te houden dat je daarnaast ook nog een nauwelijks winstgevende radio zender in de lucht moet houden en tal van nevenactiviteiten heb. |
Je hebt helemaal gelijk dat een bedrijf alleen maar bestaat om winst te maken. Maar dan moet ID&T wel ff kappen met dat heilige gedoe over een verliesgevend radiostation in de lucht houden. Ze verdienen dus blijkbaar genoeg om dat te kunnen doen, anders stopten ze er ook acuut mee.
Dat ze er genoeg voor verdienen, het zij zo, maar doe je dan niet voor als de filantroop, want uiteindelijk betalen wij feestgangers nog altijd die radiozender. |
|
|
|
|