return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Bonbini: Een thread voor kansloze Zondagnacht IRC rukkers en dushi's (pg. 2)
View this Thread in Original format
mantisnl
quote:
Originally posted by HBtje
beQ QwiQ :P

en waar is mantiz ?


l000!

:D
HBtje
hmmm hoeveel mot ik er nog......

anders maken we net zo'n post als hier:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=75821
HBtje
quote:
Originally posted by Chicane


Kansloos dit zeg


LOL nyaantje banaantje :P
Dj Odelpha
tron*k > * btw
Dj Odelpha
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 20 seconds.

!pizzacalamiteit Swamper
HBtje
goed qwiq wat jij wilt dan schranz ik nog ff door met dj rush
Dj Odelpha
nog 87, schiet al op!
Chicane
!kippenvelmeter 6 die nieuwe van ernesto en bastiaan en adriaan en b2..


wat een ruknummer zeg
Chicane
zeg HBtje:

Dj Odelpha
schranzen is teh sux

HBtje
!toen

toen een zondagnacht nog een nacht was vol met mensen die geen ruk te doen hadden
mantisnl
argh, ik wordt gek van die ta-forum-mailer-popups-op-msn:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement