|
Bonbini: Een thread voor kansloze Zondagnacht IRC rukkers en dushi's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by HBtje
beQ QwiQ :P
en waar is mantiz ? |
l000!
:D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Chicane

Kansloos dit zeg |
LOL nyaantje banaantje :P |
|
|
| Dj Odelpha |
| tron*k > * btw |
|
|
| Dj Odelpha |
Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 20 seconds.
!pizzacalamiteit Swamper |
|
|
| HBtje |
| goed qwiq wat jij wilt dan schranz ik nog ff door met dj rush |
|
|
| Dj Odelpha |
| nog 87, schiet al op! |
|
|
| Chicane |
!kippenvelmeter 6 die nieuwe van ernesto en bastiaan en adriaan en b2..
wat een ruknummer zeg |
|
|
| Chicane |
zeg HBtje:
 |
|
|
| Dj Odelpha |
| schranzen is teh sux |
|
|
| HBtje |
!toen
toen een zondagnacht nog een nacht was vol met mensen die geen ruk te doen hadden |
|
|
| mantisnl |
| argh, ik wordt gek van die ta-forum-mailer-popups-op-msn:rolleyes: |
|
|
|
|