|
Bonbini: Een thread voor kansloze Zondagnacht IRC rukkers en dushi's (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Odelpha |
| jij hebt geen geld voor mijn moeder :clown: |
|
|
| Dj Odelpha |
Playing 02_ted_patterson-magnifique_chus_and_ceballos_iberican_mix-nederlandseverloskundestudenten
pwnz |
|
|
| mantisnl |
f00k
je hebt me uitgeluld
:sadgreen: |
|
|
| Dj Odelpha |
| eem wat chips eten en drinken, brb |
|
|
| HBtje |
en toen was het bijna stil
ah en mn 100ste post
hoera
*vier*
:)blij:)
:rolleyes:
chicane nog wat te zeggen ?? |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
eem wat chips eten en drinken, brb |
oeps die was voor op irc
*gaap* |
|
|
| Chicane |
| Pheldelpia schatje, wat vond je van die Ernosto en Bassie en Adriaan? |
|
|
| Dj Odelpha |
felici HB, nog 5 keer zoveel en 2 keer de helft en je bent leet :rolleyes:
chicane is v8 reclames kijken vermoed ik :crazy: |
|
|
| HBtje |
| en een (K) voor jouw qwiqqie |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by Chicane
Pheldelpia schatje, wat vond je van die Ernosto en Bassie en Adriaan? |
ben nog victor calderone aan het spaaien, luister die trensuniversum meuk morgen wel :stongue: |
|
|
| Dj Odelpha |
| en het is PhilaOdelphia btw |
|
|
|
|