|
Bonbini: Een thread voor kansloze Zondagnacht IRC rukkers en dushi's (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |

huup huup barba truuk :D |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by HBtje
en een (K) voor jouw qwiqqie |
lievvvv :) :) : ): ) ) ) : :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Chicane

huup huup barba truuk :D |
LOL lmao :eyes: :nervous: |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by Chicane

huup huup barba truuk :D |
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLL :nervous: :stongue: :whip: :eyes: :mad: :rolleyes: :( :wtf: |
|
|
| mantisnl |
ik ben dr weg van jongens, ik check de thread morgen wel wat er van is gekomen:)
lat0r
en n kusje voor jou quickje |
|
|
| mantisnl |
qut
die hoort niet zo te zijn! |
|
|
| HBtje |
ok ok de kinderen zijn weg
tijd voor iemand nog of gaan we meteen over op het . Nu niet worden anders moet ik  |
|
|
| Chicane |
| Gadver, ik kleef.. |
|
|
| HBtje |
ouwe rukkert
 |
|
|
| Chicane |

:D :D :D :D :D |
|
|
| HBtje |
haha en hierboven staan dan de forumregels:
- Spammen is NIET toegestaan (ook niet zonder toestemming van eigenaar van betreffende bron).
- Hou het Forum volwassen!!
hihi maja :rolleyes: |
|
|
|
|