|
Chatten Met Tiesto!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by rellivisit
En in een 538 chatsessie kun je toch geen diepzinnige vragen stellen aan the man. Zal wel een huisje,boompje, wat is je favo nummer, chatsessie worden. |
Wat zou je dan echt heel graag van Tiesto willen weten?
Ik eigelijk niet veel joh |
|
|
| TranceFool |
| Ik zou wel willen weten hoe de opvolger van Tensi gaat heten |
|
|
| JdDark |
| volgende week zaterdag ga ik tiesto zien , woooooooooot |
|
|
| Robvef |
Ik ga het ook niet eens proberen. En trouwens wat willen we nou nog van die gozer weten. Volgens mij weten we hier al genoeg van hem :D
En als we willen weten waar die draait, dan check ik wel een of andere partyagenda of hier het forum :D :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
Ik wil wel wete of die vriendin van hem niet ook nog een leuk jonger zusje heeft..
yes ik gaat chattuh!
en Lex uiteraard vergelijk ik tiesto niet met zon troep bandje.. duh! |
|
|
| rellivisit |
| Tiësto komt ook op Extrema aquabest. Maar ja, alleen de naam zegt het al, vaak foute nogal "hai" mensen. Ach ja, niet allemaal he. En tiësto trekt toch wel het goede publiek aan. TA's!!!! |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Tiësto komt ook op Extrema aquabest. Maar ja, alleen de naam zegt het al, vaak foute nogal "hai" mensen. Ach ja, niet allemaal he. En tiësto trekt toch wel het goede publiek aan. TA's!!!! |
:)
"hai" mensen....mooie omschrijving |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ik wil wel wete of die vriendin van hem niet ook nog een leuk jonger zusje heeft..
yes ik gaat chattuh!
en Lex uiteraard vergelijk ik tiesto niet met zon troep bandje.. duh! |
Mocht zij nu nog een zusje hebben, dan hoop ik dat ze uit Breda of omgeving komt. Dan heb ik er tenminste wat aan :D :D :D |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Robvef
Mocht zij nu nog een zusje hebben, dan hoop ik dat ze uit Breda of omgeving komt. Dan heb ik er tenminste wat aan :D :D :D |
Kan je zeggen dat Tiesto je zwager is...beetje vrijkaarten krijgen enzo. |
|
|
| tango |
Ik zit nu te chatten met tijsje en nog 100 andere :D
Ik heb hem net gevraagd wanneer urban train gereleased wordt, pas in september :( :(
grtz,
TNG |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tango
Ik zit nu te chatten met tijsje en nog 100 andere :D
Ik heb hem net gevraagd wanneer urban train gereleased wordt, pas in september :( :(
grtz,
TNG |
ja ik zag het, kut zeg pas in september... je vroeg toch ook van oakie en tijs samen? wel lache :D dat hij je antwoord gaf want er zaten wel 350 man daar...., want een domme zooi was dat overigens! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| "nog 35 dagen naar mallorca"=> het aftellen is begonnen Robvef! Relaxt! :D :D :D |
|
|
|
|