return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Chatten Met Tiesto!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Robvef
Kwam zomaar bij me op!! :D
TranceFool
Wat een spontane gozer:)
Robvef
Valt wel mee, hoor :)
Bij vrouwen lukt het niet altijd hoor:(
TranceFool
Misschien ligt dat dan wel ergens anders aan :D :D
Robvef
quote:
Originally posted by TranceFool
Misschien ligt dat dan wel ergens anders aan :D :D

Ja, dat weet ik wel zeker. Dan hebben ze een vriend of ze zijn zo verwaand als de pest --> dan ligt het dus aan hun. (nooit jezelf de schuld geven, he) :D :D :D
rellivisit
quote:
Originally posted by Robvef

Ja, dat weet ik wel zeker. Dan hebben ze een vriend of ze zijn zo verwaand als de pest --> dan ligt het dus aan hun. (nooit jezelf de schuld geven, he) :D :D :D

Jij krijgt het zuur op mallorca :D Daar lopen per vrouwke 35 gasten rond die allemaal vinden dat het aan dat vrouwke ligt.:D :D

Maar ja, niet allemaal he (check die blonde maar op m'n site :D )
Robvef
Ach, lopen in al de vakantieplaatsen niet meer gasten rond dan vrouwen. Ik ga er ook niet heen om vrouwen te scoren. (zou wel leuk zijn als het gebeurde) Als je daarvoor op vakantie gaat, lukt het je nooit om een vrouw te pakken.

Heb dat al een keer meegemaakt in Callella. Toen was er ook zo'n gozer bij die daar puur heenging om (een) meisje(s) te scoren. Is hem toen ook niet gelukt. Ik had toendertijd een vriendin en ging er heen, puur voor de lol. Maar ik had er wel een paar te pakken. :D :D

Dus ik zie wel!!
rellivisit
quote:
Ach, lopen in al de vakantieplaatsen niet meer gasten rond dan vrouwen. Ik ga er ook niet heen om vrouwen te scoren. (zou wel leuk zijn als het gebeurde) Als je daarvoor op vakantie gaat, lukt het je nooit om een vrouw te pakken.

Heb dat al een keer meegemaakt in Callella. Toen was er ook zo'n gozer bij die daar puur heenging om (een) meisje(s) te scoren. Is hem toen ook niet gelukt. Ik had toendertijd een vriendin en ging er heen, puur voor de lol. Maar ik had er wel een paar te pakken. :D :D

Dus ik zie wel!!

De vakantie op zich is al een feest! Maar misschien toch nog ff een vriendin zoeken in Nl. dan. Dan komen ze vanzelf toch? :D
Robvef
Ach ik had vorig jaar op Kreta ook niet te klagen.
Had geen vriendin, maar toch heb ik twee vrouwen daar gehad.

Het schijnt zo te zijn dat mensen die een vriend/vriendin hebben een soort van geur afscheiden, dat de andere sekse aantrekt. (Het is schijnbaar bewezen, vraag me niet hoe het kan;) ;))
rellivisit
quote:
Ach ik had vorig jaar op Kreta ook niet te klagen.
Had geen vriendin, maar toch heb ik twee vrouwen daar gehad.

Het schijnt zo te zijn dat mensen die een vriend/vriendin hebben een soort van geur afscheiden, dat de andere sekse aantrekt. (Het is schijnbaar bewezen, vraag me niet hoe het kan;) ;))

Hoe kan dat? :p :p

Robvef
quote:
Originally posted by rellivisit

Hoe kan dat? :p :p

Dat is een heel technisch en saai verhaal, dat willen jullie toch niet weten. :D :D
Dj Lex
quote:

Dat is een heel technisch en saai verhaal, dat willen jullie toch niet weten. :D :D

Nee is te moeilijk Rob hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement