return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Chatten Met Tiesto!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
tango
Ja klopt.Het was kei druk, en toch beantwoordde hij net mijn vragen. (Geluk?). Maar inderdaad, hij gaat binnenkort een paar keer samen draaien met oakenfold. En er zijn trouwens 40 acetates uit van urban train, dus de kans dat we hem eerder op het net zien dan september lijkt me sterk.

Maar inderdaad allemaal van die 538 losers, dus als je dan een vraag stelt met een beetje inhoud dan valt dat wel op. Want wie kende oakie nou in de chat naast mij en tijs? (en jij dan)

grtz,
TNG
Robvef
quote:
Originally posted by tango
Ik zit nu te chatten met tijsje en nog 100 andere :D

Ik heb hem net gevraagd wanneer urban train gereleased wordt, pas in september :( :(

grtz,
TNG


Ja, Akira en ik vroegen ons al af of jij het was. Ik wou ook ff, maar kwam er niet tussen. Nou ja, boeie!!

quote:
Originally posted by Partyhardy!
"nog 35 dagen naar mallorca"=> het aftellen is begonnen Robvef! Relaxt! :D :D :D


Ja, man kan bijna niet wachten. En het leuke is. Ik krijg nog mijn salaris gestort en als ik net op vakantie ben, is er weer een maand voorbij, dus weer salaris.

En als die kl**tzakken bij de salarisadministratie van Getronics nu ook nog een keer hun best doen krijg ik ook nog zo'n 2000 piek reiskosten teruggestort.

Pff, als ik dan alles bij elkaar optel krijg ik .... (ga ik niet zeggen) maar in ieder geval veel!!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Robvef


Ja, man kan bijna niet wachten. En het leuke is. Ik krijg nog mijn salaris gestort en als ik net op vakantie ben, is er weer een maand voorbij, dus weer salaris.

En als die kl**tzakken bij de salarisadministratie van Getronics nu ook nog een keer hun best doen krijg ik ook nog zo'n 2000 piek reiskosten teruggestort.

Pff, als ik dan alles bij elkaar optel krijg ik .... (ga ik niet zeggen) maar in ieder geval veel!!!


Ja dat zou wel helemaal lekker zijn ja, maar ze doen dus moeilijk daar bij die salarisadministratie??? nou ja, ze hebben nog 35 dagen :cool: dus dat moet toch lukken zou je zeggen. :D

quote:
Originally posted by tango


Maar inderdaad allemaal van die 538 losers, dus als je dan een vraag stelt met een beetje inhoud dan valt dat wel op. Want wie kende oakie nou in de chat naast mij en tijs? (en jij dan)

grtz,
TNG


ja idd wat een domme ganzen allemaal zeg; vragen als, en ik citeer; "ken je ferry corsten?" aaaaargh,..... maar goed tof dat je antwoord kreeg ja! ;)
Akira
het is toch 538 publiek en de meeste kennen zijn muziek niet...en kennen alleen zijn naam en dan krijg je van dat soort domme onzin.
Die hebben geen verstand van muziek.alleen van de backstreetboys enzo hehe..

Ja rob we gaan Mallorca flink op zijn kop zetten...ik heb er ook echt super veel zin in hoor :D :D
-=WVG=-
Ik hoorde een klein interview'tje op 538 met Tiesto...Hij zat te chatten met 390 mensen op een gegeven moment...TJA :)
Robvef
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ik hoorde een klein interview'tje op 538 met Tiesto...Hij zat te chatten met 390 mensen op een gegeven moment...TJA :)


Dat is een beetje overdreven. Hij zat naar het toaal aantal chatters te kijken. In zijn chatroom zaten ongeveer 100 man. Nog genoeg, hehe :D :D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Robvef


Dat is een beetje overdreven. Hij zat naar het toaal aantal chatters te kijken. In zijn chatroom zaten ongeveer 100 man. Nog genoeg, hehe :D :D


Ja, het waren zijn woorden...DE LEUGENAAR lol :p
Maar ook bij 100 man heb je denk ik niet echt de kans om veel in te brengen :)
Robvef
Nee, ik zat er ook op, maar volgens mij konden er maximaal 20-30 man tegelijkertijd met Tiesto chatten. Er kwam dan een soort van microfoon voor je naam te staan.

Maar volgens mij kan Tiesto niet zo snel typen, om de 2-3 minuten kreeg iemand een antwoord ofzo :D :D :D
Mysteric
quote:
Originally posted by Robvef
Maar volgens mij kan Tiesto niet zo snel typen, om de 2-3 minuten kreeg iemand een antwoord ofzo :D :D :D


Hij moet natuurlijk een beetje zuinig op z'n vingers zijn. Een sneetje erin en hij moet met een pleister op z'n vinger gaan draaien...
Robvef
quote:
Originally posted by Mysteric


Hij moet natuurlijk een beetje zuinig op z'n vingers zijn. Een sneetje erin en hij moet met een pleister op z'n vinger gaan draaien...


Hebben ze zulke scherpe toetsenborden daar bij Radio538 dan? :D :D :D

Mysteric
quote:
Originally posted by Robvef
Hebben ze zulke scherpe toetsenborden daar bij Radio538 dan? :D :D :D


Scherpe opmerking :D
TranceFool
*LOL*:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement