|
Such is life; videoclip (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by arno
ik heb hem ook nog niet gezien, maar tot mijn grote verbzing zag ik gisteren wel opeens een clip van innocence voorbijkomen, ik vind dat altijd zo zonde als bij een bruut nummer een clip wordt gemaakt. Net als bij een boek dat verfilmd word, bij een boek bedenk je ook zelf het verhaal in je hoofd en als je dan de film ziet dan kun je dat niet meer doen. Zo is dat ook met videoclips, bij een bepaald nummer denk je aan bepaalde dingen in bepaalde kleuren, en als je dan in de clip hele andere dingen ziet kun je daarnaa alleen nog maar aan de clip denken en verliest het nummer een deel van wat het zo speciaal maakt. (een beetje wazig uitgelegd, maar wel te begrijpen toch?):D |
Innocente is ook een slechte clip, kunnen jullie mij één goeie trance-clip geven???
behalve Scoop - Drop it dan, dies wel goed |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
Innocente is ook een slechte clip, kunnen jullie mij één goeie trance-clip geven???
behalve Scoop - Drop it dan, dies wel goed |
Darude - Sandstorm. Hehe daar zat een verhaal in he. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Blik
Innocente is ook een slechte clip, kunnen jullie mij één goeie trance-clip geven???
behalve Scoop - Drop it dan, dies wel goed |
Ik vind Superstring van Cygnus X, met al die beelden van Sensation, ook wel een goeie clip:rolleyes: |
|
|
| Blik |
| ja die jullie noemen zijn idd nog wel goed, maar ze zijn zeer schaars |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Blik
ja die jullie noemen zijn idd nog wel goed, maar ze zijn zeer schaars |
De kabouterdans is ook goed.........:p :p :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by rellivisit
De kabouterdans is ook goed.........:p :p :D |
verkeerde forum
kabouterplop forum:
www.kabouterplop.nl |
|
|
| rellivisit |
Haha. Jij kent ook alle forums he........:p |
|
|
| Dj Lex |
Hehe en dan zeggen ze dat ik forumverslaafd ben |
|
|
| Blik |
ach mensen, ik heb gewoon een url getypt, geen flauw idee of die bestaat:rolleyes: :rolleyes:
LOL |
|
|
| -=WVG=- |
Over forums gesproken...
Er is ook weer een nieuw forum van onze LLR Blik...
(voor de liefhebbers: http://www.sjl.nl/llr ) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Over forums gesproken...
Er is ook weer een nieuw forum van onze LLR Blik...
(voor de liefhebbers: http://www.sjl.nl/llr ) |
had ik al gezien, maar ik ga me dus niet inschrijven........LOL kut LLR |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
had ik al gezien, maar ik ga me dus niet inschrijven........LOL kut LLR |
Nee, ik ook niet hoor...
Ik zag het toen ik ging kijke of lsd-foto's erop stonden....niet dus... |
|
|
|
|