|
Such is life; videoclip (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
Innocente is ook een slechte clip, kunnen jullie mij één goeie trance-clip geven???
behalve Scoop - Drop it dan, dies wel goed |
Als die clips bestaan dan, zou ik er wel een weten :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik vind pvd - we're alive niet mooi maar wel laggen met die koptelefoon , wat een joekel is dat hahaha |
|
|
| WTB |
Wat vinden jullie trouwens van de clip bij:
System F vs Armin van Buuren - Exhale?
Ik vind het begin van de clip erg suf, maar die opnames uit een Engelse club zijn wel leuk. Jammer trouwens, dat zo'n goed nummer een clip krijgt.
WTB. |
|
|
| magrec |
Hmm ik vind het nog wel een gewaagde clip. Niet voor Nederlanders misschien maar voor conservatieve landen als engeland en frankrijk en amrika is dit een clip die daar mogelijk nog voor opschudding zou kunnen zorgen.
Owja een origineel nummer van 7 a 8 minuten afmixen tot 3 minuten is lastig. Opbouw enzo klopt geen donder meer van enzo.
Deze clip vind ik dus beter dan een clip als jose en g spott, dj jean, barthezz etc.
hopefully one day the death penalty will be the end of a bad dream instead of a life...zoiets was het. |
|
|
| arno |
| die clip van silence is ook wel redelijk cool. En de clip van gouryella - gouryella ook. |
|
|
| JdDark |
| wat vind je van beam & yanou - the freefall en airscape - l'esperanza?? en de vincent de moor clips zijn toch wel goed |
|
|
| Boss |
| yep, vincent de moor clips zijn erg sterk! die van fly away past eigenlijk best goed bij dat nummer... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Blik
ach mensen, ik heb gewoon een url getypt, geen flauw idee of die bestaat:rolleyes: :rolleyes:
LOL |
Hij bestaat :D :D (kon het gewoon niet laten om te checken :D :D)
| quote: | Originally posted by arno
die clip van silence is ook wel redelijk cool.
|
Dit meen je toch niet he. Twee rennende mensen een goede clip vinden. |
|
|
| -=WVG=- |
De clip van g spott - NRG is ook zeer sterk :p
Moet de favoriet van Blik zijn :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Robvef
Hij bestaat :D :D (kon het gewoon niet laten om te checken :D :D)
|
heb ik wel vaker, mijn zus vroeg wie de originele "raining men" gezongen had, (jeweetwel, liedje wat geri halliwell heeft gecoverd)
toen zei ik voor de gein: "The Weathergirls" geen flauw idee hoe ik erbij kom, en toen zei mijn zus vandaag dat het nog klopte ook wat ik zei
toeval.........??:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
De clip van g spott - NRG is ook zeer sterk :p
Moet de favoriet van Blik zijn :D |
hehe LOL, vooral de "volksdans" in de discotheek is erg leuk, misschien wel de meest trieste clip ooit!!!!!!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Blik
heb ik wel vaker, mijn zus vroeg wie de originele "raining men" gezongen had, (jeweetwel, liedje wat geri halliwell heeft gecoverd)
toen zei ik voor de gein: "The Weathergirls" geen flauw idee hoe ik erbij kom, en toen zei mijn zus vandaag dat het nog klopte ook wat ik zei
toeval.........??:D |
Je bent gewoon alleswetend!! :D :rolleyes: :D :rolleyes: |
|
|
|
|