|
Such is life; videoclip (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Robvef
Je bent gewoon alleswetend!! :D :rolleyes: :D :rolleyes: |
Als hij zijn gele jas aandoet kan hij de hele wereld aan...:p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Robvef
Je bent gewoon alleswetend!! :D :rolleyes: :D :rolleyes: |
ja blijkbaar:D
vandaar dat ik ook een moderator ben geworden
(stinkt hier opeens zeg:p:p) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Als hij zijn gele jas aandoet kan hij de hele wereld aan...:p |
LOL. God van het Holland forum in zijn gele regenjas. |
|
|
| Dwingo |
Het feit dat er clips gemaakt worden voor Trance is in principe al een slechte zaak. Maar ik wil niet weer diegene zijn die gaat zeiken over commercialisering van trance muziek (waar een clip toch in hoofdzaak voor dient -> bekendheid en dus meer centen), dus als ik 1 clip moet kiezen die echt goed is is het:
GOURYELLA - GOURYELLA
Met die Zulu met z'n demo...
geweldig |
|
|
| Dj Lex |
| Is er allang een clip van Strange world trouwens? Die zxag ik zaterdag opeens. Lekker nummer dat wel |
|
|
| Dwingo |
| ik weet niet precies hoe lang, maar volgens mij heb ik die clip wel ergens op een cd-tje gebrand staan lex |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
LOL. God van het Holland forum in zijn gele regenjas. |
twas niet MIJN gele regenjas.........
maar ik ben wel een GOD in het Holland forum, ff een paar postjes editen..........hehe:p |
|
|
| ampburner |
| Over coole videos gesproken? Iemand de clip van System F - Exhale gezien? Lachen! :) zoniet...in het kort: Armin + Ferry gaan naar een club (Blank & Jones Style) maar dan met humor :p |
|
|
| arno |
| OMG! ik zie net die such is life clip voor het eerst, wat een gezeik zeg over de doodstraf enzo, echt triest. |
|
|
| Remy D |
Ik heb bijna al die clipes niet gezien omdat ik haast geen tmf ofzo kijk, maar laatst met het zappen zag ik wel de clip van Sister Bliss - Deliver me en dat had ik nou niet echt verwacht. Wel heb ik de clip van Lady Marmelade gezien en die vond ik zeker wel lekker :D:D.
Trouwens de domste clip die ik gezien heb van een trancenummer vond ik toch zeker wel Ratty - Sunrise, supervet nummer maar een hele trieste clip. De radio-edit was zoiezo KUT :( |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb bijna al die clipes niet gezien omdat ik haast geen tmf ofzo kijk, maar laatst met het zappen zag ik wel de clip van Sister Bliss - Deliver me en dat had ik nou niet echt verwacht. Wel heb ik de clip van Lady Marmelade gezien en die vond ik zeker wel lekker :D:D.
Trouwens de domste clip die ik gezien heb van een trancenummer vond ik toch zeker wel Ratty - Sunrise, supervet nummer maar een hele trieste clip. De radio-edit was zoiezo KUT :( |
Ja die van Sister Bliss heb ik ook gezien.. de maxi heb ik inmiddels ook al gekocht. Geert Huinik remix is echt zwaar relaxt (video edit) en de DJ Pierre Hiver & DJ Hammer's 'Flight Over Hamburg' Remix is ook zeer vet.
Oh ja.. Ratty met die Ratten in dat doolhof.. haha :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja die van Sister Bliss heb ik ook gezien.. de maxi heb ik inmiddels ook al gekocht. Geert Huinik remix is echt zwaar relaxt (video edit) en de DJ Pierre Hiver & DJ Hammer's 'Flight Over Hamburg' Remix is ook zeer vet.
|
Ik had er ook voor gekeken maar ze hadden hem nog niet. :( |
|
|
|
|