return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Invited by Tiesto 28/8 Panama Amsterdam
View this Thread in Original format
Kakao
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Dan kan ik niet! KLOTEZOOI :whip: :whip: :whip:

Was wel mooi op me verjaardag geweest :)
Remy D
SUPER dit, gaat het toch door. Ik zal ook zeker aanwezig zijn. :D:D
basvh
GVD net op me intro afsluitings avond, ach jah tis niet anders. Heb deze zomer toch eigenlijk wel genoeg tieske en montana gezien
Remy D
Tiesto daar is niet te vergelijken met de Tiesto op GKGG en DV.
basvh
Jah remy dat begrijp ik ook nog wel jah!

Maar toch, heb deze zomer 5 keer tiesto gezien. Nou is het gewoon ffkes genoeg
Remy D
quote:
Originally posted by basvh
Jah remy dat begrijp ik ook nog wel jah!

Maar toch, heb deze zomer 5 keer tiesto gezien. Nou is het gewoon ffkes genoeg

Maar jij blijft een gewoon stomme boer die teveel engelse rukkers heeft gezogen voor een paar Engelse ponden. Toen ik dat hoorde schrok ik wel even. Dacht alleen dat die Tai ping zover ging... :conf:
MaGiK54
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hier word ik gelukkig van. Hier had ik nou niet echt rekening mee gehouden, omdat ze het natuurlijk over 3 avonden hadden. Weet iemand of de kaartverkoop weer op de gebruikelijke voor verkoopadressen zijn, want heb eigenlijk geen zin om naar A'dam te rijden. Maar als het moet dan rij ik wel ff :D
MaGiK54
Jawel een beetje researching en hier heb je de waarschijnlijke vv-adressen:
Panama - Amsterdam
ClubWearhouse - Amsterdam
Dance Traxx - Amsterdam
Trance Central - Haarlem
Twist & Shout - Utrecht
Funkie House - Rotterdam
Concrete - Den Haag

Morgen vanuit me werk maar snel naar Concrete :D :D :D
Remy D
Na de eerste hadden ze al gezegd dat het een standaard evenement zou worden eens in de 2 maanden. Daarom vond ik het toen raar dat ze zeiden dat de 3e toch de laatste zou zijn. Maar achteraf hebben ze toch woord gehouden. Echt TOP!!
MaGiK54
quote:
Originally posted by FunkySimon
hehe jazeker magik wordt mooi feestje :>

Weet je iets van min age of/en dress code? en of het erge zeikerds zijn daar aan de deur?

Leeftijd lag de laatste twee avonden op denk gemiddeld 25 jaar, dresscode trendy/casual, maar zekers niet te trendy. Minimale leeftijd weet ik niet, omdat ik me daar al een tijdje geen zorgen over maak. Maar als je goedgehumeurt en netjes gekleed gaat, lijkt het mij geen grote problemen opleveren aan de deur.

M_Peror
Auw.... hier ga ik bij willen zijn.............!!! :crazy: Effe kijken hoe ik dat ga regelen ...
Remy D
quote:
Originally posted by FunkySimon
hehe jazeker magik wordt mooi feestje :>

Weet je iets van min age of/en dress code? en of het erge zeikerds zijn daar aan de deur?

Bij Panama hoef je je alles behalve druk te maken om het deurbeleid. Ze zijn daar echt heel makkelijk. Je hoeft ook alleen maar door een metaaldetectoor te lopen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement