return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Grattis på födelsedagen Glorie! (pg. 2)
View this Thread in Original format
JayBee
quote:
Originally posted by ShyTrance

hehe :D ha en bra dag =)



HAHA! den var skön... hoppas jag får en sån på min födelsedag oxo :)
St_Andrew
GRATTIS Glorie ©!!!

Ha en galet bra födelsedag! :D :toocool: :happy2: :crazy:
ScuL
! GRATTIS JENNY !

hmm värför sa du ingenting.. nu var jag inte första som öpnade trådet :confused:
ha en bra dag :D
SteveTranz4ever
ice_key
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever



Hohoho, den var skön :D :D Ms Paint lr? :haha:
ice_key
Grattis från Skåneland :clown: :clown: :clown:
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever


fan va sött steve :D underbar :p
x-dream
Man får gratulera Jenny hoppas att du får en underbar dag....
NooN
Grattis Glorie =):toothless
Glorie


TACK
reveal, Kongo_kim, lonne, Vizay, dbl, Dioxys, JayBee, Mindshooter, Virus (ehh.. King of Clubs? :)), Sand_Leaper... woooohooo... ända från Norge :), ShyTrance ;), Zamson, St_Andrew, Scul, Steve :) , ice_key, x-dream, nObben och Noon (va många namn) :)

Ni värmer mitt hjärta...

----------------------------------------------------
Scul, hoho :stongue::) ja kan ju inte säga när ja fyller år ju.. födelsedagar e till för att kommas ihåg :) ;)

Vizay, haha...
jaha, där ser man.. hälsa till katten då

Steve, awwwww... va fiiiiiiiiint.. krusiduller på bokstäverna också.. me likes :)

ShyTrance, hehehe, weeeeeeee! Tack så mkt :) Rosa & lila e ju två av mina favoritfärger ju...& AVB me :) Najz!!! Jag ska spara din & Steve's bilder :crazy:

Kongo_kim.... fyller 23.. nu vill ja inte bli äldre..:rolleyes:

mjz
meh... känner mig lite sen här men, men... :)

grattis!

fått några bra presenter då? tycker jag mest får pengar när jag fyller år nu för tiden, förutom från flickvänner och min kusin...:toocool:
Glorie
neeee, du e inte sen... fyller ju år i 4 timmar till juh :)

hehe... din kusin säger du? :D ja har en lillkusin (13 år) som jämt envisas me att köpa presenter.. så i år fick jag... en liten discokula och självlysande planeter/stjärnor.. .:D hoho :stongue: Han visste att ja gillar sånt.. :p :rolleyes::D för 6 år sen typ ;):crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement