|
Grattis på födelsedagen Glorie! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
hehe :D ha en bra dag =) |
HAHA! den var skön... hoppas jag får en sån på min födelsedag oxo :) |
|
|
| St_Andrew |
GRATTIS Glorie ©!!!
Ha en galet bra födelsedag! :D :toocool: :happy2: :crazy: |
|
|
| ScuL |
! GRATTIS JENNY !
hmm värför sa du ingenting.. nu var jag inte första som öpnade trådet :confused:
ha en bra dag :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
Hohoho, den var skön :D :D Ms Paint lr? :haha: |
|
|
| ice_key |
| Grattis från Skåneland :clown: :clown: :clown: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
fan va sött steve :D underbar :p |
|
|
| x-dream |
| Man får gratulera Jenny hoppas att du får en underbar dag.... |
|
|
| NooN |
| Grattis Glorie =):toothless |
|
|
| Glorie |

TACK
reveal, Kongo_kim, lonne, Vizay, dbl, Dioxys, JayBee, Mindshooter, Virus (ehh.. King of Clubs? :)), Sand_Leaper... woooohooo... ända från Norge :), ShyTrance ;), Zamson, St_Andrew, Scul, Steve :) , ice_key, x-dream, nObben och Noon (va många namn) :)
Ni värmer mitt hjärta... 
----------------------------------------------------
Scul, hoho :stongue::) ja kan ju inte säga när ja fyller år ju.. födelsedagar e till för att kommas ihåg :) ;)
Vizay, haha...
jaha, där ser man.. hälsa till katten då
Steve, awwwww... va fiiiiiiiiint.. krusiduller på bokstäverna också.. me likes :)
ShyTrance, hehehe, weeeeeeee! Tack så mkt :) Rosa & lila e ju två av mina favoritfärger ju...& AVB me :) Najz!!! Jag ska spara din & Steve's bilder :crazy:
Kongo_kim.... fyller 23.. nu vill ja inte bli äldre..:rolleyes:
|
|
|
| mjz |
meh... känner mig lite sen här men, men... :)
grattis!
fått några bra presenter då? tycker jag mest får pengar när jag fyller år nu för tiden, förutom från flickvänner och min kusin...:toocool: |
|
|
| Glorie |
neeee, du e inte sen... fyller ju år i 4 timmar till juh :)
hehe... din kusin säger du? :D ja har en lillkusin (13 år) som jämt envisas me att köpa presenter.. så i år fick jag... en liten discokula och självlysande planeter/stjärnor.. .:D hoho :stongue: Han visste att ja gillar sånt.. :p :rolleyes::D för 6 år sen typ ;):crazy: |
|
|
|
|