|
Grattis på födelsedagen Glorie!
|
View this Thread in Original format
| reveal |
GRATTIS!
:D :crazy: :D Hoppas du får en fin dag :D :crazy: :D |
|
|
| Kongo_kim |
Grattis :)
hur mycket om får fråga |
|
|
| lonne |
Grattis på den stora dagen ! Hoppas du får en bra kväll och slår
klackarna i taket. |
|
|
| Vizay |
GRATTIS glorie!!! :D
du fyller faktiskt år samma dag som min familjs kära hund....vilken ära för henne å fylla år samma dag som den berömda glorie ;););) :D |
|
|
| dbl |
GRAAATTTIIISSSS :)
hoppas du får en hel bra dag :) |
|
|
| Dioxys |
GRATTIS JENNY!!!
ha en underbar födelsedag! :D:crazy: :D |
|
|
| JayBee |
| Weeeeeeee! Happy birthday to you, happy birth day dear glorie... happy birthday to you! :clown: :clown: |
|
|
| mindshooter |
| DUNDER mycket grattis till allas våran underbara Glorie!!!!! :):):):):):):) |
|
|
| Sand Leaper |
| Grattis med dagen,Glorie:) |
|
|
| ShyTrance |
hehe :D ha en bra dag =) |
|
|
| zamson |
| grattis! :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
|
|