return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Grattis på födelsedagen Glorie! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Aendy
Hmm.. brukar vanligtvis inte skriva i grattistrådarna för jag är lite allergisk mot födelsedagar men... GRATTIS PÅ FÖLSEDAN! (tänk om man haft lite koll, då hade man kunnat vara först ut ;) ) *KRAM*
Nyx
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
Scul, hoho :stongue::) ja kan ju inte säga när ja fyller år ju.. födelsedagar e till för att kommas ihåg :) ;)


jag vet men ändå... om du aldrig berättar vad den är hur ska jag veta den då? :conf: :D :D
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
jag vet men ändå... om du aldrig berättar vad den är hur ska jag veta den då? :conf: :D :D


hehe iofs :p de e inte precis så att ja klandrar dig för att du inte visste.. :D för ja säger inte till folk när ja fyller år :) bara om de frågar ;)

TACK mjz, Aendy och Nyx!!!! :D :D :D

Ey Nyx..kolla här hur jag gör ;)



Fruktat snygg bild.. alltså! hihi.. ja ser ju lillflikkan i me ;) snyggt! I'm stunned!!!! Weeee, rosa också! Danke schön!!!:):crazy:
cviper
lite sen, men ... Grattis
Nicke
Grattis, grattis :)
P4z!
grattis! :)
TrancE_GyLLe
grattis grattis i efterskott.. hmm undrar vad du skulle ha fått i present av Darren Tate???:D
Kongo_kim
meh.... 23 då är du för gammal för mig :rolleyes:
Glorie
quote:
Originally posted by Kongo_kim
meh.... 23 då är du för gammal för mig :rolleyes:


:stongue: mwuhahahaha :D

Tack så jättemycket cviper, Nicke, P4z och Gylle :) :) :)

JayBee
quote:
Originally posted by Kongo_kim
meh.... 23 då är du för gammal för mig :rolleyes:


skärp dig... dåligt självförtroende fan. allt är möjligt jag lovar.
Powell
Utifrån vad jag har sett och läst så värkar glorie vara en jäkligt glad tjej :) grattis i efterskott.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement