|
Grattis på födelsedagen Glorie! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Hmm.. brukar vanligtvis inte skriva i grattistrådarna för jag är lite allergisk mot födelsedagar men... GRATTIS PÅ FÖLSEDAN! (tänk om man haft lite koll, då hade man kunnat vara först ut ;) ) *KRAM* |
|
|
| Nyx |
 |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
Scul, hoho :stongue::) ja kan ju inte säga när ja fyller år ju.. födelsedagar e till för att kommas ihåg :) ;)
|
jag vet men ändå... om du aldrig berättar vad den är hur ska jag veta den då? :conf: :D :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag vet men ändå... om du aldrig berättar vad den är hur ska jag veta den då? :conf: :D :D |
hehe iofs :p de e inte precis så att ja klandrar dig för att du inte visste.. :D för ja säger inte till folk när ja fyller år :) bara om de frågar ;)
TACK mjz, Aendy och Nyx!!!! :D :D :D
Ey Nyx..kolla här hur jag gör ;)
Fruktat snygg bild.. alltså! hihi.. ja ser ju lillflikkan i me ;) snyggt! I'm stunned!!!! Weeee, rosa också! Danke schön!!!:):crazy: |
|
|
| cviper |
| lite sen, men ... Grattis |
|
|
| Nicke |
| Grattis, grattis :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| grattis grattis i efterskott.. hmm undrar vad du skulle ha fått i present av Darren Tate???:D |
|
|
| Kongo_kim |
| meh.... 23 då är du för gammal för mig :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
meh.... 23 då är du för gammal för mig :rolleyes: |
:stongue: mwuhahahaha :D
Tack så jättemycket cviper, Nicke, P4z och Gylle :) :) :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
meh.... 23 då är du för gammal för mig :rolleyes: |
skärp dig... dåligt självförtroende fan. allt är möjligt jag lovar. |
|
|
| Powell |
| Utifrån vad jag har sett och läst så värkar glorie vara en jäkligt glad tjej :) grattis i efterskott. |
|
|
|
|