|
Vilka 2 producenter skulle ni vilja se samarbeta?
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Lätt juh :p
Darren Tate & AVB :) t.ex. :rolleyes: :cool: :D :crazy:
ja tror inte de har samarbetat va? |
|
|
| Kongo_kim |
ååh det finns så många man vill se.
Ferry Corsten vs Paul Van Dyk skulle vara fett |
|
|
| NooN |
Reverb & M.I.K.E. vore ballt.
Eller Reverb och Carlo Resoort. |
|
|
| Connector |
| Airbase & Uberdruck... vore ballt. Uberskön melodi med uberdruck bas =) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
Marcos Vs. DJ Scott Project
Yahel Feat. Flutlicht
Back Street Boys & Metallica...:toothless :toothless
[Edit]:/ BSB är ju ingen producent men de vore kul ändå... |
|
|
| Endre |
james holden....Biosphere(Ambient)..........mmmmmmmmmmmm
|
|
|
| RebeL9 |
| James Holden och Laurent Veronnez (Airwave) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
James Holden och Laurent Veronnez (Airwave) |
Jag håller med dig, skulle kunna bli en bra duo ! Personligen har
jag svårt att kunna nämna några på rak arm, men Solarstone och
Charlie May tror jag skulle funka bra. |
|
|
| Gate 42 |
Marco V & NU NRG!
Feta trummor & percussions från Marco tillsammans med mumsiga melodier från NU NRG. Oj oj oj :D |
|
|
| zamson |
| Marco V och M.I.K.E. skulle vara fett (kanske redan finns nåt?) ;) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by zamson
Marco V och M.I.K.E. skulle vara fett (kanske redan finns nåt?) ;) |
Nope, dom inte har jobbat tillsammans. Jag tror inte resultatet
skulle bli någon höjdare....även fast du kanske skulle gilla det.:) |
|
|
| St_Andrew |
PvD + AvB + Ferry Corsten
Dom tre skulle jag vilja se i alla möjliga kombinationer... =) |
|
|
|
|