return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Vilka 2 producenter skulle ni vilja se samarbeta?
View this Thread in Original format
Glorie
Lätt juh :p
Darren Tate & AVB :) t.ex. :rolleyes: :cool: :D :crazy:

ja tror inte de har samarbetat va?
Kongo_kim
ååh det finns så många man vill se.

Ferry Corsten vs Paul Van Dyk skulle vara fett
NooN
Reverb & M.I.K.E. vore ballt.
Eller Reverb och Carlo Resoort.
Connector
Airbase & Uberdruck... vore ballt. Uberskön melodi med uberdruck bas =)
TrancE_GyLLe
Marcos Vs. DJ Scott Project

Yahel Feat. Flutlicht

Back Street Boys & Metallica...:toothless :toothless

[Edit]:/ BSB är ju ingen producent men de vore kul ändå...
Endre

james holden....Biosphere(Ambient)..........mmmmmmmmmmmm
RebeL9
James Holden och Laurent Veronnez (Airwave)
lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
James Holden och Laurent Veronnez (Airwave)


Jag håller med dig, skulle kunna bli en bra duo ! Personligen har
jag svårt att kunna nämna några på rak arm, men Solarstone och
Charlie May tror jag skulle funka bra.
Gate 42
Marco V & NU NRG!

Feta trummor & percussions från Marco tillsammans med mumsiga melodier från NU NRG. Oj oj oj :D
zamson
Marco V och M.I.K.E. skulle vara fett (kanske redan finns nåt?) ;)

lonne
quote:
Originally posted by zamson
Marco V och M.I.K.E. skulle vara fett (kanske redan finns nåt?) ;)


Nope, dom inte har jobbat tillsammans. Jag tror inte resultatet
skulle bli någon höjdare....även fast du kanske skulle gilla det.:)
St_Andrew
PvD + AvB + Ferry Corsten

Dom tre skulle jag vilja se i alla möjliga kombinationer... =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement