return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Vilka 2 producenter skulle ni vilja se samarbeta? (pg. 2)
View this Thread in Original format
hustler
Laurent Veronnez & Ronski Speed--> Bad Ass!
reveal
de Goeij (från rank 1) och Verwest (som ju är tiesto ;))... lite nya Kamaya Painters-låtar i den gamla hederliga stilen hade nämligen inte skadat :crazy:
Glorie
hmmm.... Push och nån till :) men inte me Marco v ;)

andra producenter, som studsat i mitt sinne.. har varit Above 6 Beyond, VDM & Bart van Wissen
reveal
har det inte varit tyst om VDM väldigt länge? är han fortfarande med i leken? :)
lonne
quote:
Originally posted by reveal
har det inte varit tyst om VDM väldigt länge? är han fortfarande med i leken? :)


Vdm är fortfarande med i matchen ! Han producear bara lite annorlunda och softare musik ( Leama & Moor )...i april fick jag en ripp på
en låt som heter Crystal Clouds som är skön, vet inte om de var en fake dock ? Visserligen producerad under Vincent de Moor,
som Armin lirade ett tag.
dj_hysterix
quote:
Originally posted by reveal
har det inte varit tyst om VDM väldigt länge? är han fortfarande med i leken? :)


mmmmmm..no hesitation :cool:
Gate 42
quote:
Originally posted by dj_hysterix
mmmmmm..no hesitation :cool:


Oj oj. Den är ju typ från 2000 men knäcker fortfarande. Har letat som en galning efter 12an men förgäves :(
zamson
quote:
Originally posted by lonne
Nope, dom inte har jobbat tillsammans. Jag tror inte resultatet
skulle bli någon höjdare....även fast du kanske skulle gilla det.:)


nä d e nog sant nu när tänker efter,
men jag diggar marco v som fan..så jag ändrar påd et lite.. skulle vilja se honom producera nåt tillsammans med orkidea :)
RebeL9
quote:
Originally posted by lonne
Vdm är fortfarande med i matchen ! Han producear bara lite annorlunda och softare musik ( Leama & Moor )...i april fick jag en ripp på
en låt som heter Crystal Clouds som är skön, vet inte om de var en fake dock ? Visserligen producerad under Vincent de Moor,
som Armin lirade ett tag.


Leama & Moor är inte Vincent De Moor utan en brittisk snubbe som heter Moor (har glömt hans förnamn).
Vincent De Moor ligger även bakom Questia - Nexus Asia som släpptes på Armada tidigare i år.
Glorie
hmmm..... aha! questia? har ju t.o.m ja hört talats om...
där ser man...

själv kommer ja aldrig få nog av den klassiska.. Fly Away (thrillseekers rmx) :p Vilket år kom den tro?

RebeL9
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm..... aha! questia? har ju t.o.m ja hört talats om...
där ser man...

själv kommer ja aldrig få nog av den klassiska.. Fly Away (thrillseekers rmx) :p Vilket år kom den tro?


2000 :-)
lonne
quote:
Originally posted by RebeL9
Leama & Moor är inte Vincent De Moor utan en brittisk snubbe som heter Moor (har glömt hans förnamn).
Vincent De Moor ligger även bakom Questia - Nexus Asia som släpptes på Armada tidigare i år.


Ooops...måste fått de om bakfoten. Jag har för mig att jag läste de
någonstans.:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement