|
Vilka 2 producenter skulle ni vilja se samarbeta? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| Laurent Veronnez & Ronski Speed--> Bad Ass! |
|
|
| reveal |
| de Goeij (från rank 1) och Verwest (som ju är tiesto ;))... lite nya Kamaya Painters-låtar i den gamla hederliga stilen hade nämligen inte skadat :crazy: |
|
|
| Glorie |
hmmm.... Push och nån till :) men inte me Marco v ;)
andra producenter, som studsat i mitt sinne.. har varit Above 6 Beyond, VDM & Bart van Wissen |
|
|
| reveal |
| har det inte varit tyst om VDM väldigt länge? är han fortfarande med i leken? :) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by reveal
har det inte varit tyst om VDM väldigt länge? är han fortfarande med i leken? :) |
Vdm är fortfarande med i matchen ! Han producear bara lite annorlunda och softare musik ( Leama & Moor )...i april fick jag en ripp på
en låt som heter Crystal Clouds som är skön, vet inte om de var en fake dock ? Visserligen producerad under Vincent de Moor,
som Armin lirade ett tag. |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by reveal
har det inte varit tyst om VDM väldigt länge? är han fortfarande med i leken? :) |
mmmmmm..no hesitation :cool: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
mmmmmm..no hesitation :cool: |
Oj oj. Den är ju typ från 2000 men knäcker fortfarande. Har letat som en galning efter 12an men förgäves :( |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by lonne
Nope, dom inte har jobbat tillsammans. Jag tror inte resultatet
skulle bli någon höjdare....även fast du kanske skulle gilla det.:) |
nä d e nog sant nu när tänker efter,
men jag diggar marco v som fan..så jag ändrar påd et lite.. skulle vilja se honom producera nåt tillsammans med orkidea :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by lonne
Vdm är fortfarande med i matchen ! Han producear bara lite annorlunda och softare musik ( Leama & Moor )...i april fick jag en ripp på
en låt som heter Crystal Clouds som är skön, vet inte om de var en fake dock ? Visserligen producerad under Vincent de Moor,
som Armin lirade ett tag. |
Leama & Moor är inte Vincent De Moor utan en brittisk snubbe som heter Moor (har glömt hans förnamn).
Vincent De Moor ligger även bakom Questia - Nexus Asia som släpptes på Armada tidigare i år. |
|
|
| Glorie |
hmmm..... aha! questia? har ju t.o.m ja hört talats om...
där ser man...
själv kommer ja aldrig få nog av den klassiska.. Fly Away (thrillseekers rmx) :p Vilket år kom den tro? |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmm..... aha! questia? har ju t.o.m ja hört talats om...
där ser man...
själv kommer ja aldrig få nog av den klassiska.. Fly Away (thrillseekers rmx) :p Vilket år kom den tro? |
2000 :-) |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Leama & Moor är inte Vincent De Moor utan en brittisk snubbe som heter Moor (har glömt hans förnamn).
Vincent De Moor ligger även bakom Questia - Nexus Asia som släpptes på Armada tidigare i år. |
Ooops...måste fått de om bakfoten. Jag har för mig att jag läste de
någonstans.:rolleyes: |
|
|
|
|