return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix)
View this Thread in Original format
tor8024
voilà, eindelijk nog es een nummer af.. allez dat denk ik toch (hangt af van jullie commentaar natuurlijk) ;)

een remix van 'alone in the dark', een nummer van onze nationale trots l-vee..

airwave - alone in the dark (cosmic tracer remix)

enige commentaar zou welkom zijn, goed of slecht, maakt niet uit.. :)
Tiger777
Btw, der is ne nieuwen sticky thread... "productions"

Tor, zou ge mij ne lijt kunne bezorge van al u producties met links bij waar ge ze kunt downloaden? Tis voor een overzicht.

(de anderen mogen dat ook doen)


Hmm, het is nog iets dat ik op cd zal zetten... leuk.
CygnusX
Hier ben ik nu eens benieuwd naar se :)
downloading as I speak ...

Edit : Topnummer, Kevin, ik heb er niks op aan te merken. Ik ga hem nog veel draaien denk ik ;)
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX
Topnummer, Kevin, ik heb er niks op aan te merken. Ik ga hem nog veel draaien denk ik ;)


wow, merci! didn't expect that.. :)
Dark Apostle
sorry dat ik het zo moeshy uitdruk ipv met mijn gewoonlijke vocabulair die zelf een zeeman zou doen blozen :toothless

Maar het is echt mooi :)

Het raakt zelf een gevoeilig snaar ;)
Tiger777
eerst maakt hij enkele dagen geen posts, en dan, dan krijgen we dat :p ;)
"moeshy" :conf: :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
"moeshy" :conf: :)


Zeemzoet, allé zo zachtaardig zijn, dat past toch ni bij mijn ruig imago :haha:

Ma geef toe het is toch een mooi nummer.
Tiger777
quote:
Originally posted by Tiger777
Btw, der is ne nieuwen sticky thread... "productions"

Tor, zou ge mij ne lijt kunne bezorge van al u producties met links bij waar ge ze kunt downloaden? Tis voor een overzicht.

(de anderen mogen dat ook doen)


Hmm, het is nog iets dat ik op cd zal zetten... leuk.


yes, tis een schoon nummer. Mooi gedaan.

quote:
zo zachtaardig zijn, dat past toch ni bij mijn ruig imago

welk imago? (just kidding;) )
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
welk imago? (just kidding;) )


imago, ik wil geen imago, dan moet je dat imago hoog houden en ik ben een lui beest :p

/np Above & Beyond - Far From In Love (Shane 54 Remix) --> die vocal klinkt toch ni treurig genoeg om bij de titel te passen mo bon ;)
Tiger777
quote:
Originally posted by Dark Apostle
imago, ik wil geen imago, dan moet je dat imago hoog houden en ik ben een lui beest :p

groot gelijk! :D

tor8024
thanx for hijacking my thread.. :whip: :whip:

heh grapje.. merci tiger & apostle voor uw commentaar, had niet gedacht dat het ergens een snaar zou raken.. ;)
Dark Apostle
tja sommige tracks zijn mooi, andere gaan nets iets dieper, die van u hoorde bij dat laatste :);)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement