|
Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
na de goei kritieken hier keek ik al vol verwachting uit. In het begin kon het nummer me niet echt boeien, was al bijna niet meer aant luisteren en toen inneens, de buildup, de climax :eyes: :eyes:
het orgasme nabij ;)
echt wel goeie remix (beter dan het origineel?) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
echt wel goeie remix (beter dan het origineel?) |
Niks dan positieve reacties, misschien eens overwegen om hem naar Laurent op te sturen? You never know ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Niks dan positieve reacties, misschien eens overwegen om hem naar Laurent op te sturen? You never know ;) |
of uploaden via de bonzai site |
|
|
| Tiger777 |
| En ne goeie manager (zijnde IK) te zoeken... |
|
|
| djcresto |
| met welk materiaal is da gemaakt? |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Niks dan positieve reacties, misschien eens overwegen om hem naar Laurent op te sturen? You never know ;) |
heb daar al aan gedacht.. persoonlijk vind ik het niet mijn beste nummer, maar je weet inderdaad nooit..
| quote: | Originally posted by djcresto
met welk materiaal is da gemaakt? |
Reason
en wat samples.. :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by tor8024
heb daar al aan gedacht.. persoonlijk vind ik het niet mijn beste nummer, maar je weet inderdaad nooit..
Reason
en wat samples.. :) |
en te weten dat ik da prog hier ook op pc heb.
Maar ben er nog nooit aan begonnen, ziet er nie gemakkelijk uit |
|
|
| tor8024 |
wel, de basis dingen had ik in een week of twee onder de knie
maar ik gebruikte daarvoor Rebirth, en Reason gebruikt een aantal van dezelfde principes.. alleen telt het een duizendtal meer knopjes.. :) |
|
|
| Lightworks |
Best ne goeie remix Kevin! Misschien een beetje te langdradig, maar da's een kwestie van updaten (als het nodig zou zijn ten minste ;)). Probeer eens bij Banshee, you never know ;)
Greetz,
Wim |
|
|
| Pumaz |
Eerst wil ik dit kwijt : Kev, je hebt mijn idee gestolen! Eerst doet Ferry die remix van BBE en nu dit...
Ja ok, ik zou het niet zo gedaan hebben, maar kom, dat doet er niet toe...
Anyway, ik zou hem niet zo langdradig maken, die melodie op 5'10 komt te laat toe vind ik, maar hij is wel zaaaalig, loededoe...
Ik zal dan iets anders remixen zeker, hmm, Above the sky misschien... |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Eerst wil ik dit kwijt : Kev, je hebt mijn idee gestolen! Eerst doet Ferry die remix van BBE en nu dit...
Ja ok, ik zou het niet zo gedaan hebben, maar kom, dat doet er niet toe... |
lol, sorry.. ;)
| quote: | | Anyway, ik zou hem niet zo langdradig maken, die melodie op 5'10 komt te laat toe vind ik, maar hij is wel zaaaalig, loededoe... |
de build-up en de break duren inderdaad wat lang.. maar ik moet toegeven dat ik alles nogal snel in elkaar gestoken heb, er komen zeker nog elementen bij om het geheel interessanter te maken.. dat is wel voor later als ik opnieuw zin heb (ik word namelijk een nummer heel snel beu)
| quote: | | Ik zal dan iets anders remixen zeker, hmm, Above the sky misschien... |
wat dacht je van Save Me? ligt wat in dezelfde stijl als dit nummer.. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by tor8024
er komen zeker nog elementen bij om het geheel interessanter te maken |
Steek er awa tribal bij ;)
| quote: | | Originally posted by tor8024 dat is wel voor later als ik opnieuw zin heb (ik word namelijk een nummer heel snel beu) |
Same here my friend :happy2:
Save me? Mja, zal ff noten zoeken, dan zie ik wel
-EDIT- Mag ik anders een midi van een van jou tracks? |
|
|
|
|