return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix) (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by tor8024



wat dacht je van Save Me? ligt wat in dezelfde stijl als dit nummer..


save me,

nie proberen, dat nummer is af, kan volgens mij nergens verbeteren

beter een nummer remixen waarvan je zelf vindt dat er nog dingen, beter en-of anders kunnen
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
save me,

nie proberen, dat nummer is af, kan volgens mij nergens verbeteren

beter een nummer remixen waarvan je zelf vindt dat er nog dingen, beter en-of anders kunnen


Daarmee dat ik 'Above the sky' zei, heb al een paar ideetjes...
Gladius
yez yez yezzzzzzzzz!!!
als het van den eerste keer al goe klinkt bij mij moet het wel iets ferm zijn =).
nice work m8!

-Glad

ps: stoorde mij helemaal niet dat het pas echt begint rond 5'
djcresto
stel u voor da ge die morgen inneens op aib hoort

:eyes: :eyes: :eyes:
tor8024
hah inderdaad, stel je voor! :)

ik helemaal aan het opgaan in de technische perfectie van bonzai nummers, en dan plots mijn nederig remixje.. :p

maar dat kan onmogelijk, want ik hem hem nog niet naar bonzaï gestuurd.. :)
djcresto
kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide :p

eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben.
tor8024
quote:
Originally posted by djcresto
kvond het wel goed gisteren, IDer of the year tor kon niet direct op de titel komen toen armin alone in the dark draaide :p


hah inderdaad, wat een afgang.. :p

quote:
eigenlijk hadde een cd-r ke aan armin moeten afgeven, zou zeker gescoord hebben.


misschien wel.. maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist)
tor8024
quote:
Originally posted by TOR
maar ik moet hem eerst nog volledig afkrijgen.. (ben nogal perfectionist)


wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter..

ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen..

heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. :) ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..

sorry ;)
djcresto
quote:
Originally posted by tor8024
wel, ik heb hem eindelijk af.. ik ben er niet 100% tevreden over, maar dat ben ik nooit.. trouwens, als je er blijft aan werken geraakt hij nooit af en wordt hij in vele gevallen nog slechter..

ik heb niet zo veel veranderd, enkel een extra melodietje in de build-up naar de lange break.. ook hier en daar wat wooshes toegevoegd om de overgangen wat te verbeteren.. en op de melodie uit het origineel heb ik het phazer gehalte wat naar beneden gehaald, want op sommige plaatsen werd het wat chaotisch.. plus hier en daar ook nog een paar kleine dingen..

heel dit verhaal voor niets eigenlijk, want jullie krijgen hem niet te horen.. :) ik zend hem naar bonzai, zien wat zij er van denken..

sorry ;)


boeeee :whip: :whip: :whip:
wij willen dat hier horen ;)

succes ermee alleszins
Tiger777
booeee! weg met tor! ;)

(***morrend volk***)

Pumaz
Pff vind ik maar flauw hoor Kevin, maar ja je doet maar. Misschien laat ik je mijn remix van Hyberbolic niet horen als hij af is:p ;)
Dark Apostle



/np Stan Francisco - Dark Horizon
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement