return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מצעד האהבה - תל אביב 28/8-30/8
View this Thread in Original format
sputnik_IL
למישהו יש פרטים על זה כבר??

כי כבר אתמול ראיתי שהדביקו שלטים של זה
:wtf:

פרטים של מי הולך להגיע יש.:stongue:
AnthemFreak
את כל הפרטים למסיבה יש לך באתר הרשמי
http://www.loveparade.co.il

ואני בטוח שם
הולך להיות פצצצההההה
איזה מבחר של משאיות.. אני לא רוצה להפסיד כלום

שנה שעברה הייתי בהתחלה ליד הפורום באר שבע ואחרי זה הלכתי והייתי עד הסוף במשאית של הטי אל וי
היה חייההההה.. גם היתה שם על המשאית רקדנית אחת בלי חולצה (ובלי חזיה) בלונדינית כזאת מושלמת :wtf:
התאהבתי בה:rolleyes:

יאללה מי בא??
TranceGiant
walla matim li ahim sheli :)

ani ad ha 30. po :tongue3

taviu reshima shel kol haeruim please
sputnik_IL
quote:
Originally posted by TranceGiant
walla matim li ahim sheli :)

ani ad ha 30. po :tongue3

taviu reshima shel kol haeruim please


תרגום (אחרי ששברתי את הראש)
quote:
ואללה מתאים לי אחים שלי :) אני עד ה 30/8 פה , תביאו רשימה של כל
מילה שלא הבנתי -
haeruim
בבקשה


איזה רשימה אתה רוצה? :conf:
Tarantula
מזכיר לי..
איך שרק נכנסתי לפורום הזה לפני שנה, וכולם דיברו פה על זה..
מצחיק:)

אז מי חוטף אותי מהצבא בשביל להיות שם!?@$?$
:D
oDrori
quote:
Originally posted by sputnik_IL
תרגום (אחרי ששברתי את הראש)


איזה רשימה אתה רוצה? :conf:


האירועים :)

אדי אחי, קפוץ לאתר שרשמו קודם, יש שם יופי של פירוט אם אני זוכר משנה שעברה... אני בעצמי אבדוק אח"כ
MASTERsplinter
מפה..
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
את כל הפרטים למסיבה יש לך באתר הרשמי
http://www.loveparade.co.il

ואני בטוח שם
הולך להיות פצצצההההה
איזה מבחר של משאיות.. אני לא רוצה להפסיד כלום

שנה שעברה הייתי בהתחלה ליד הפורום באר שבע ואחרי זה הלכתי והייתי עד הסוף במשאית של הטי אל וי
היה חייההההה.. גם היתה שם על המשאית רקדנית אחת בלי חולצה (ובלי חזיה) בלונדינית כזאת מושלמת :wtf:
התאהבתי בה:rolleyes:

יאללה מי בא??


האם בה מדובר?
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
האם בה מדובר?


אתה כרגע על המשאית הכתומה של ה
TLV
אז כנראה שכן
איזה זין שאני קטן :{}
Shahar
רגע ביום חמישי גם יש מסיבות ? ראיתי סתם חרא רגאיי היפ הופ.. יש טראנס\אהוס?

Ariels
quote:
Originally posted by Tarantula
מזכיר לי..
איך שרק נכנסתי לפורום הזה לפני שנה, וכולם דיברו פה על זה..
מצחיק:)

אז מי חוטף אותי מהצבא בשביל להיות שם!?@$?$
:D


זה ביום שישי מתוקה
deluxe
מישהו יודע אולי על איזה מקור שבו אפשר לדעת מי מנגן על איזה משאית וכו'?..... זה לא מצויין באתר שלהם...

:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement