|
מצעד האהבה - תל אביב 28/8-30/8
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
למישהו יש פרטים על זה כבר??
כי כבר אתמול ראיתי שהדביקו שלטים של זה
:wtf:
פרטים של מי הולך להגיע יש.:stongue: |
|
|
| AnthemFreak |
את כל הפרטים למסיבה יש לך באתר הרשמי
http://www.loveparade.co.il
ואני בטוח שם
הולך להיות פצצצההההה
איזה מבחר של משאיות.. אני לא רוצה להפסיד כלום
שנה שעברה הייתי בהתחלה ליד הפורום באר שבע ואחרי זה הלכתי והייתי עד הסוף במשאית של הטי אל וי
היה חייההההה.. גם היתה שם על המשאית רקדנית אחת בלי חולצה (ובלי חזיה) בלונדינית כזאת מושלמת :wtf:
התאהבתי בה:rolleyes:
יאללה מי בא?? |
|
|
| TranceGiant |
walla matim li ahim sheli :)
ani ad ha 30. po :tongue3
taviu reshima shel kol haeruim please |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
walla matim li ahim sheli :)
ani ad ha 30. po :tongue3
taviu reshima shel kol haeruim please |
תרגום (אחרי ששברתי את הראש)
| quote: | ואללה מתאים לי אחים שלי :) אני עד ה 30/8 פה , תביאו רשימה של כל
מילה שלא הבנתי -
haeruim
בבקשה |
איזה רשימה אתה רוצה? :conf: |
|
|
| Tarantula |
מזכיר לי..
איך שרק נכנסתי לפורום הזה לפני שנה, וכולם דיברו פה על זה..
מצחיק:)
אז מי חוטף אותי מהצבא בשביל להיות שם!?@$?$
:D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by sputnik_IL
תרגום (אחרי ששברתי את הראש)
איזה רשימה אתה רוצה? :conf: |
האירועים :)
אדי אחי, קפוץ לאתר שרשמו קודם, יש שם יופי של פירוט אם אני זוכר משנה שעברה... אני בעצמי אבדוק אח"כ |
|
|
| MASTERsplinter |
מפה..
 |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
את כל הפרטים למסיבה יש לך באתר הרשמי
http://www.loveparade.co.il
ואני בטוח שם
הולך להיות פצצצההההה
איזה מבחר של משאיות.. אני לא רוצה להפסיד כלום
שנה שעברה הייתי בהתחלה ליד הפורום באר שבע ואחרי זה הלכתי והייתי עד הסוף במשאית של הטי אל וי
היה חייההההה.. גם היתה שם על המשאית רקדנית אחת בלי חולצה (ובלי חזיה) בלונדינית כזאת מושלמת :wtf:
התאהבתי בה:rolleyes:
יאללה מי בא?? |
האם בה מדובר?
 |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
האם בה מדובר?
|
אתה כרגע על המשאית הכתומה של ה
TLV
אז כנראה שכן
איזה זין שאני קטן :{} |
|
|
| Shahar |
| רגע ביום חמישי גם יש מסיבות ? ראיתי סתם חרא רגאיי היפ הופ.. יש טראנס\אהוס? |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מזכיר לי..
איך שרק נכנסתי לפורום הזה לפני שנה, וכולם דיברו פה על זה..
מצחיק:)
אז מי חוטף אותי מהצבא בשביל להיות שם!?@$?$
:D |
זה ביום שישי מתוקה |
|
|
| deluxe |
מישהו יודע אולי על איזה מקור שבו אפשר לדעת מי מנגן על איזה משאית וכו'?..... זה לא מצויין באתר שלהם...
:conf: |
|
|
|
|