|
30 minuter till Mysteryland
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
*mindshooter på Sculs dator*
Nu har vi antligen vaknat och gjort oss i ordning for dagens bravader. Ska strax bege mig av med Martijn och Stefan till omradet, och vi ville bara retas lite igen har pa slutet.
*Stefan på Sculs dator*
Dettta kommer bli så satans kul... tyvarr kommer jag inte kunna ta med min kamera in men fan... vi kommer minnas detta foralltid utan bilder fran en kamera... ha de bra hemma i
*Scul på Sculs dator*
vet inte precis vad jag ska skriva här; men det var väldigt trevligt att träffa Kenny och Stefan .. tror att festet blir väldigt galen trots att vädret ser liten dåligt ut just nu :)
 |
|
|
| mjz |
*är inte ett dugg avundsjuk* ;)
se iaf till att dela med er av dom där minnena om ni inte får med er nån kamera... :)
hehe, intressant förresten att den enda som lyckades använda å,ä eller ö där var holländaren... :D |
|
|
| Powell |
| ofan, hoppas ni har det kul :) |
|
|
| zamson |
| fan va nice grabbar - ha roligt för mig med! |
|
|
| Vizay |
ni får ha tokskoj där nu....lova det :)
ballt också, nu har man sett scul på bild :D |
|
|
| St_Andrew |
nehrå inte ett dugg avundsjuk... PANIK! :p
Ha det jävligt skoj! (hur man nu inte skulle kunna ha det där?)
| quote: | Originally posted by mjz
hehe, intressant förresten att den enda som lyckades använda å,ä eller ö där var holländaren... :D |
hehehehe |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mjz
hehe, intressant förresten att den enda som lyckades använda å,ä eller ö där var holländaren... :D |
hehehehehe :p
jäkla bitches.. vill ju också vara däääääär.
hoppas ni får det förjävla tråkigt och att vädret suger riktigt rejält.... :D :p
skoja... kanske |
|
|
| Glorie |
| coooooolt som fan killar :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by dbl
hehehehehe :p
jäkla bitches.. vill ju också vara däääääär.
hoppas ni får det förjävla tråkigt och att vädret suger riktigt rejält.... :D :p
skoja... kanske |
vi är hemma nu igen... det var sjukt men vi är så jävla slut just nu. kenny somnade flera gånger i bilen på vägen hem
vädret sprack upp så fort vi kom in på området och vi har fått en fin solbränna.
vi återkommer med en full partyreport senare..
gonatt \\ scul och steve (och en sovande kenny)
:eyespop: |
|
|
| SWE_TRANCE |
haha, faaan vad gött!
Jag har tänkt på er heela kvällen faktiskt!!
Typ: "tänk så gött dom har det nere i Holland nue..."
Låt mind sofa, han är ygnst..lol ;)
Steve & Scul, hoppas att "ni" håll svenska fanan upprätt :
hoho, full är jag nue.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ScuL
vi är hemma nu igen... det var sjukt men vi är så jävla slut just nu. kenny somnade flera gånger i bilen på vägen hem
vädret sprack upp så fort vi kom in på området och vi har fått en fin solbränna.
vi återkommer med en full partyreport senare..
gonatt \\ scul och steve (och en sovande kenny)
:eyespop: |
e så när man e ung.... dem klarar inte så mycket som vi gammlingar gör... ehmmm... 20 e la gammalt.. eller???? :rolleyes:
börjar iallafall få ont i ryggen... kan visserligen bero på träningen, men ändå.... ehmm
skönt att vädret blev bättre iallafall... jobbigt om det blir kasst.. speciellt om man åker en jävla väg för att komma dit..
längtar till party raporten :)
ska bli intressant att läsa.....
sov så gott.. speciellt lille kenny ponken ;) |
|
|
|
|