return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
DJ Mag 2003 Top 100 Dj"s
View this Thread in Original format
Viber
אפשר להצביע כאן
http://www.djmag.com/vote.asp


אזזזזזזזזז למי הצבעתם??? החמישייה שלי
1.armin van buuren
2.paul van dyk
3.paul oakenfold
4.Johan Gielen
5.Markus Schulz


רציתי גם להוסיף את מישה הלסלוט אבל מי יצביע בשבילו חוץ ממני??!1


אז יאללה תצביעו ותשפיעו

רק עוד דבר אחד : בבקשה אל תצביעו לטיאסטו!!!!!!!1
I.R.V
1. Paul Van Dyk
2. Armin Van Buuren
3. Ferry Corsten
4. Marco V
5. Tiesto
Rising
בקרוב אני אצביע
צריך לחשוב על זה :)
warpedd_
tiesto :)
geilen
marco v
avb
dana :crazy:
-CosmicFire-
1. Robert Gitelman - כבוד לישראל
2. Cosmic Gate - הצמד שאני הכי אוהב נתתי להם בעיקר בגלל הסט באיירבייס1 שאני שומע כמעט כל יום ועם הסינגל של Human Beings
3. Johan Gielen - אין צורך לנמק
4. Marco V - תאמת אין לי מושג למה נתתי לו רביעי
5. Scot Project - אהבתי השניה :D השנה לא יצא עם סינגלים ממש חזקים רק R שנדמה לי שזה השנה אבל המריקס לארום נתן לי להמשיך איתו :D
Scot Project My Love - Go Get A Hair CUT :}
TTman
1). DJ Tiesto (The One And Only)
2). Armin Van Buuren
3). Gabriel & Dresden
4). Johan Gielen
5). Scot Project אהבה ראשונה לא שוכחים
Viber
וואי וואי
למה אתם מצביעים לטיאסטו למה???? אתם רוצים שאנשים בלי מושג יגידו כול החיים "טיאסטו שולט" (למרות שהם בחיים לא שמעו סט שלו)
בבקשה,מספיק עם התועבה הזאת

אבל יאללה זה עדיין הליך דמוקרטי ... בעעע
:whip:
KrazyDJs
Viber
יצפרדע דרוסה...
מה אתה והשטויות שלך ?
אם הייתי יכול הייתי מצביע כל חמשת הפעמים לטיאסטו
מה אתה תקבע למי להצביע ?
סעמק...


ועכשיו בנימה יותר טובה..
1. Gabrie & Dresden - בגלל הסט שלהם באסנצ'יאל מיקס ו motorcycle - atrc
2. DJ Tiesto - בגלל Traffic , ועוד כמה רמיקסים משובחים :)
3. M.I.K.E - צריך להסביר ? ICE CREAM RULZ :D
4. Armin Van Buuren - בגלל 76 בעיקר
5. Paul Van Dyek - לא היה לי מישוה אחר שווה הצבעה...
Viber
quote:
Originally posted by KrazyDJs
Viber
יצפרדע דרוסה...
מה אתה והשטויות שלך ?
אם הייתי יכול הייתי מצביע כל חמשת הפעמים לטיאסטו
מה אתה תקבע למי להצביע ?
סעמק...


ועכשיו בנימה יותר טובה..
1. Gabrie & Dresden - בגלל הסט שלהם באסנצ'יאל מיקס ו motorcycle - atrc
2. DJ Tiesto - בגלל Traffic , ועוד כמה רמיקסים משובחים :)
3. M.I.K.E - צריך להסביר ? ICE CREAM RULZ :D
4. Armin Van Buuren - בגלל 76 בעיקר
5. Paul Van Dyek - לא היה לי מישוה אחר שווה הצבעה...


תרגע אחי סתם אמרתי את זה כי אני לא אוהב אותו תצביע לדי ג"יי שאדוו מצדי
Rising
יאללה הנה שלי


1.Armin van Buuren
2.Blank and Jones
3.DJ Tiesto
4.Max Graham
5.John 00 Flemming


מי שלא נאה לו על הזין שלי :)

5
לא מספיק האמת
רציתי לשים למרקוס שולץ
elusive
nick warren
ferry corsten

Viber
quote:
Originally posted by Rising
יאללה הנה שלי


1.Armin van Buuren
2.Blank and Jones
3.DJ Tiesto
4.Max Graham
5.John 00 Flemming


מי שלא נאה לו על הזין שלי :)

5
לא מספיק האמת
רציתי לשים למרקוס שולץ
elusive
nick warren
ferry corsten


נאה מאוד הרשימה..
אבל רציתי לשאול: אם אפשר בכלל לבחור בצמדים בגלל שזה לא הגיוני כי נגיד בלאנק וג"ונס או קוסמיק גייט זה שתי תקליטנים לכן זה לא חוקי להצביע לשתיים במקום אחד ולכן זה לא יחשב
נכון?
sputnik_IL
שלי
1
למה?
Dj Tiesto - Traffic
Dj Tiesto - Nyana
ועוד המיקס לוויאלהם אורביט
בגלל הקונצרט שהיה :wtf:
וגם בגלל "אינרסטי" 2002


2
ארמין.
למה?
אמממ
יום אחד טיאסטו יתפגר
והוא ישלוט
בעיקר בגלל ASOT

3.
יוהן חילין.
האיש מלך בסטים
יודע לשלב בין חדש לישן
ותמיד מחזיק 2 וונילים של "בומרנג" :happy2:

4)Gabriel & Dresden
למה?
תשובה אחת
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As the rush comes on
ועוד מיקסים שאני אוהב שהצמד עושים.

5) כאן ממש חשבתי למי לתת
אם זה יהיה
PVD
או אולי PUSH
או פרי קורסטן
רציתי ללכת לכיון פול בגלל הסטים והטראקים שהוא מוציא
אבל לא
הלכתי על
5)Darren Tate
ממש אוהב את טראקים שהוא משחרר
כגון
Darren tate vs jono grant - let the light shine in
kota-waiting שזה שלו.

עם היה 6+7
6) PVD
7)מ.י.י.ק עם
M.I.K.E. - Turn the light off
ועוד כמה מיקסים מצויינים שלו

תודה ולילה טוב

אלי :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement