return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
אני או אתה ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני נכנסתי לקאסל ותוך כמה דקות התחלתי לרקוד עם הרוסיה הזאת...
הייתי איתה אשכרה כל הערב
עכשיו המלון שלה היה בקיבינימאט
אז אמרתי לה שתבוא איתי בסוף הערב ואני יסיע אותה על הקטנוע חזרה
קיצר היא באה... ואני רואה את חן כזה כולה שמח ורוקד כמו מטומטם ליד הכניסה של המלון
הוא אומר לי את הקטע של ה 16 פאונד שזה 150 שקל ואני אומר זין אני ישלם את זה... מה אני פראייר?!

הגנבתי אותה מהכניסה לבריכה.. עשינו סיבוב מסביב לבריכה והכנסתי אותה למסדרון
אמרתי לה לחכות שם והלכתי להביא את המפתח מהקבלה
קיצר העלתי אותה לחדר...
עכשיו היא לא יודעת אנגלית... ולא הצליחה להגיד לי משהו חשוב...
אז לפני ששכבנו נכנסנו להתקלח ואז פרשתי מגבת על המיטה והתחלתי לזיין אותה שם...
אחר כך היה עוד סיבוב ואני פתאום קולט דם על רגל אחת שלה... ואז על הרגל השניה שלה...
הוצאתי את הקונדום אני רואה עליו דם...
הבנתי שהיא במחזור!!
ישר בלי לחשוב פעמיים הכנסתי אותה למקלחת שתנקה את עצמה ואז שם היא כזה מסתובבת יענו שאני יביא לה בתחת... אז הבאתי :)
קיצר אחרי 2 דקות היא עושה לי אני לא מסוגלת.. גדול מדי ;)
אז יצאנו והיא התחילה למצוץ כמו גדולה ואז גמרתי לה על כל הגוף אחרי די הרבה זמן...
אני יורד למטה חן ושחר שותים קולה ככה בבריכה... קיצר שחר צילם אותנו ואז הסעתי אותה למלון
רוסיה בת 23 שלפי דעתי נראית שיא!! לא רע יחסית להתחלה של הטיול :D

חן תמשיך :)
DjChook
חחח כן הרוסיה שלו נראתה טוב

לא מחליפה בגדים אבל נראתה טוב

בתכלס מאז ועד סוף הטיול אין איזה משהו רציני ביותר שאני יכול לרשום עליו

כאילו הייתי עם עוד בנות, נשיקות חירמונים וכאלה

אפילו כאב ביצים מטורף אחד

אבל בקטנות

בגדול היינו 6 לילות ברצף בקסל.. רק בלילה האחרון עשו לי בעיות אבל גם אז בסוף נכנסתי פנימה

בגדול זה הטיול הכי שווה שהיה לי בעולם

ואני חושב שבינתיים אין לי עוד מה להגיד :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בתכלס מאז ועד סוף הטיול אין איזה משהו רציני ביותר שאני יכול לרשום עליו


טוב ת'כלס אני כן
אבל אין לי כוח עכשיו
אז יותר מאוחר כבר :D
Sm0keMachine
אחח הרוסיות האלה...
:D
KrazyDJs
אני גם רוצה לאייה נאפההההההההה
:D
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר אחרי 2 דקות היא עושה לי אני לא מסוגלת.. גדול מדי ;)


תמשיך לחיות בפנטזיה ידידי

quote:

אז יצאנו והיא התחילה למצוץ כמו גדולה ואז גמרתי לה על כל הגוף אחרי די הרבה זמן...


איך רועי תמיד חייב לצאת כאילו הוא הכלי הכי גדול בעולם
הוא חייב להגיד להגיד שהוא גמר אחרי 3 שעות
יאללה מה אתה מזיין בשכל גם אם גמרת אחרי 0.4 שניות מה זה משנה

עוד דבר איך 16 פאונד זה 150?

זה יוצא משהו כמו 110
DjChook
פאונד קפריסאי זה משהו כמו 9.2 שקל
147....
Scorchio
איך למדינה שיותר קטנה מקופסאת חומוס צבר יש מטבע ששוה 10 שקלים לעזאזל?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
איך רועי תמיד חייב לצאת כאילו הוא הכלי הכי גדול בעולם
הוא חייב להגיד להגיד שהוא גמר אחרי 3 שעות
יאללה מה אתה מזיין בשכל גם אם גמרת אחרי 0.4 שניות מה זה משנה

עוד דבר איך 16 פאונד זה 150?

זה יוצא משהו כמו 110


תגיד לי משהו
למה אתה חייב לתת את הביקורת שלך על כל דבר?
כנראה שבחיים לא גמרת פעמיים רצוף כי אם כן היית יודע שפעם ראשונה אתה גומר מהר ופעם שניה לוקח לך איזה שעה
אז תעשה לי טובה ותחסוך ממני את הזיוני שכל שלך...
וזה לא פאונד של בריטניה... זה פאונד קפריסאי ששווה בסביבות ה 9-10 שקל
Scorchio
כן חן כבר הסביר את זה ...

איך אתה מתעצבן שתהיה בריא

DjChook
כי אתה ראסמי לא מפרגן
Sm0keMachine
טוב די לריב כמו מפגרים..

אולי תראו כמה תמונות?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement