|
אני או אתה ? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מי זה זה עם המשקפיים ? |
זה חן , חזי החילזון |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
זה חן , חזי החילזון |
אוהב אותך אחי..
אבל עד אנשים עם משקפיים :) |
|
|
| DjChook |
אני השמנמן עם המשקפיים
והקירח עם הפנסים בשיער זה חבר שלי מרמת גן :)
בקיצר אורן אני פשוט אומר שכבר בערך חודש שאני לא רואה ממך הודעות של בנאדם שפוי :) זה כאילו לקחת איזה משהו |
|
|
| eXeTik |
רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!
אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד? :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!
אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד? :D |
הלוואי הייתי מביא בה...
הייתי אמור להיות עם השניה... יענו השמאלית...
אבל קיבלתי ייבוש בסוף...
ולא רק שהימנית לא מזדיינת... היא גם לא מתנשקת...
שתי אלה ועוד חברה שלהן ייבשו בדיסקוטק אותי ועוד שני ישראלים בני 25 שבאו איתן
שתבינו שהלכתי איתה יד ביד מהמלון עד הדיסקוטק... ואז רקדנו ואחרי כמה דקות היא וחברות שלה פשוט נעלמו!!
יאללה נשב עם חן על התמונות :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יאללה נשב עם חן על התמונות :) |
מזכיר לחן את העניין עם התמונות!!
דרך אגב... הבלארוסית שלחה לי אי מייל
היא עושה לי אני הולכת לקאסל ואני מרגישה מוזר כי אני מחפשת אותך שם ואני לא מוצאת... אני לא רוצה ללכת לשם יותר...
חמודה... |
|
|
| DjChook |
ראסמי חמודה
איזה תמונות אחי לא הבנתי ? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נשמע שהיה טיול סוף...
:rolleyes:
אהה, אני חייב לעשות משהו דומה עם חברים שלי שנה הבאה, או בסוף י"ב
:rolleyes:
הדבר היחיד שלא הבנתי זה איך שכרתם אופנועים אם בחיים שלכם לא נגעתם בזה?
לא צריכים איזה רישיון בינלאומי או אנערף?
או שמגיל 18 זה חופשי? |
|
|
| DjChook |
במקומות כמו יוון וקפריסין לא צריך רשיון בשביל לנהוג ב 50 סמק
אנחנו אפילו לא השארנו פקדון בסוף אני חושב
אתה פשוט משלם ושוכר את האופנוע
מקרה הכי גרוע משאיר ת.ז או הכי הכי גרוע דרכון (לא מומלץ) כפקדון |
|
|
|
|