return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
אני או אתה ? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מי זה זה עם המשקפיים ?


זה חן , חזי החילזון
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Rising
זה חן , חזי החילזון



אוהב אותך אחי..
אבל עד אנשים עם משקפיים :)
DjChook
אני השמנמן עם המשקפיים
והקירח עם הפנסים בשיער זה חבר שלי מרמת גן :)

בקיצר אורן אני פשוט אומר שכבר בערך חודש שאני לא רואה ממך הודעות של בנאדם שפוי :) זה כאילו לקחת איזה משהו
Rising
לך תזדיין
DjChook
בכייף אני אומר
Rising
סבבה יא מעפן
eXeTik
רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!

אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד? :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
רועי- זאת הימנית עם הנעלי שפיץ זאת הזאת שהבאת בה?
נראית מזדיינת סוף!

אני אומר נחליף את כל המריבות פה בתמונות... מי בעד? :D


הלוואי הייתי מביא בה...
הייתי אמור להיות עם השניה... יענו השמאלית...
אבל קיבלתי ייבוש בסוף...
ולא רק שהימנית לא מזדיינת... היא גם לא מתנשקת...
שתי אלה ועוד חברה שלהן ייבשו בדיסקוטק אותי ועוד שני ישראלים בני 25 שבאו איתן
שתבינו שהלכתי איתה יד ביד מהמלון עד הדיסקוטק... ואז רקדנו ואחרי כמה דקות היא וחברות שלה פשוט נעלמו!!

יאללה נשב עם חן על התמונות :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה נשב עם חן על התמונות :)


מזכיר לחן את העניין עם התמונות!!

דרך אגב... הבלארוסית שלחה לי אי מייל
היא עושה לי אני הולכת לקאסל ואני מרגישה מוזר כי אני מחפשת אותך שם ואני לא מוצאת... אני לא רוצה ללכת לשם יותר...
חמודה...
DjChook
ראסמי חמודה

איזה תמונות אחי לא הבנתי ?

DJ-Kreing^^
נשמע שהיה טיול סוף...
:rolleyes:

אהה, אני חייב לעשות משהו דומה עם חברים שלי שנה הבאה, או בסוף י"ב
:rolleyes:

הדבר היחיד שלא הבנתי זה איך שכרתם אופנועים אם בחיים שלכם לא נגעתם בזה?
לא צריכים איזה רישיון בינלאומי או אנערף?
או שמגיל 18 זה חופשי?
DjChook
במקומות כמו יוון וקפריסין לא צריך רשיון בשביל לנהוג ב 50 סמק

אנחנו אפילו לא השארנו פקדון בסוף אני חושב
אתה פשוט משלם ושוכר את האופנוע

מקרה הכי גרוע משאיר ת.ז או הכי הכי גרוע דרכון (לא מומלץ) כפקדון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement