|
אני או אתה ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| idanhakia |
סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע
אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by idanhakia
סתם שאלה למה לא הלכתם למסיבה בABYSS
יש להם יום מיוחד אני חושב שחמישי שה GATECRASHER מתארחים שם קבוע
אני הייתי שם במסיבה של MARIO PIU
אוףףףף חזק חזק חזק HARD HARD HARD
היינו גם בNESTOR
חמוד רק המזגנים כוס אמק המזגנים ביום הראשון לא ישנו כל הלילה
גם הגענו למלון רק באיזה 1 בלילה |
שמענו על המסיבה של הגייטקראשר...
אבל אמרו לנו להתרחק מהאביס כמה שיותר למה המקום נפילה
אז הקשבנו לאנשים
וגם בקאסל היה מוזיקה טובה יענו בתחום של הטראנס והאוס...
וכן... מעצבן המזגנים שאי אפשר להשאיר אותם דולקים שאתה לא בחדר
אבל חפיף... עדיין היה בסט
שלחן יהיה כוח הוא יעלה את התמונות לאתר שלו וישים פה :D
הוא שלח לי את כל התמונות קודם
160 תמונות!!
משהו בסט
נבחר את התמונות ביחד ונשים פה :) |
|
|
| DjChook |
בעיה במזגנים ? לנו לא הייתה בכלל...
בקשר ל
ABYSS
אמרו חרא מועדון, לא חרא מוזיקה
אז לא נכנסנו
בקשר לתמונות... בקרוב |
|
|
| Flotser |
ווואי אחים שמח בשבילכם שנהניתם ככה!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
ברוכים השבים!!
:crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
וווווואייי
עוד שנתיים שלוש המקום הראשון שאני ירצה לטוס אליו זה איה פייייייייי
הייתי מת להיות שם
לא נורא בנתיים נספתק באילת :D
חברס תעלו תמונות אני מוכר לזרז לכם את העניין
:}נשמע משהו באמת בסט
ברוכים השווים :D
(שווים בכוונה) |
|
|
| Hell_Copter |
אין לי כוח להרחיב את הדיבור על השניה שזיינתי שם...
רק אני יספר שיש לה שדיים פשוט מדהימים!!!!
כינור דוד תפור עליה בול!!!!
ועוד משהו שקשור אליה...
לא שילמנו העברות מהשדה תעופה למלון וחזרה... זה לא היה כלול בדיל
אז מהשדה תעופה תפסנו אוטובוס עם אנשים ב 5 פאונד...
בחזרה היא הסיעה אותנו... אספה אותנו מהמלון והסיעה אותנו כמו מלכים!!
איזה קמבון אחושרמוטה
חסכה לנו לפחות 70-80 שקל לאחד אם לא יותר!!
קיצר... יצא לי טוב לזיין אותה :) |
|
|
| DjChook |
אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף
אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה
ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע |
|
|
| Rising |
בואנה רועי רק לך יש תמזל הזה...
מאיפה היציאה שאמרת שאתה מדרום אפריקה?
היית אומר שאתה ישראלי, מסקנות:
1. כנראה שלא היית נכנס למסיבה ההיא חינם
2. האיראני היה חוטף אותך ולא היינו שומעים ממך לעולם
3. חן לא היה מזיין :wtf:
שמח שנהניתם ...נשמע בן זונה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה זוכר את הנסיעה שחסכנו כסף
אני זוכר את העוגמת נפש שבלחכות 45 דקות שהיא אחרה
ואת הנהג השיכור שלא ידע אנגלית וגם לא ממש לאן ליסוע |
יאללה יאללה אחי
אתה גם שמח שחסכנו כסף על זה :D
והנהג סתם מסטול... עזוב אותו :)
אחת מהאלה מנשר עושה לי מה וזה איך אתה מתנשק איתה ככה
אז אני עושה לה...מה את מקנאה? ;)
צחוקים עם אלה!!
ואורן...
ידעתי ששונאים שם ישראלים
אז למה להתגרות במזל ולהגיד שאני ישראלי??
ראסמי מזהים שם את הישראלים בקלות...
אחד המצילים בפארק מים עושה לנו אתם ישראלים נכון? אז ענינו לו כן איך ידעת?
אז הוא אמר שרק ישראלים הולכים עם בגדי ים שהם מכנסי גלישה עד הברך כזה... ראסמי הוא צודק!!
מי שלא זיהה שאני ישראלי אכל את זה שאני דרום אפריקאי... כמו שצריך!!
בלילה האחרון אפילו היחצן הזה מדרום אפריקה קנה לי פיצה והביא לי 3 פאונד להכנס לאפטר עם הזאת שלי
ובתוך האפטר הוא אמר לדי ג'יי להגיד כל הזמן
To Roy from South Africa, this song is for you!!
ועוד כל מיני דברים... :D |
|
|
| Scorchio |
חן יגנוב מה לא מפרגן סתם קצת מיסתלבט מה אתם לוקחים קשה אני שמח מאוד שנהניתם
אגב רועי אני לא ממליץ שאלונה תקרא את הטרד הזה
:)
בכל מקרה שוב אחלה שנהניתם ונשמע כאילו היה טיול שווה מאוד |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
To Roy from South Africa, this song is for you!!
|
אז מעכישו לקרוא לך רוי מדרון אפריקה ?
:p |
|
|
| Narcotic Mind |
| רועי, נראה לי שהיחצן הזה רצה שתביא לו בתחת |
|
|
|
|