| YuVaL |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
גם אני הלכתי לזה...
אבל יצאתי הביתה ב-2:40 כי הייתי חייב ללכת לישון
וכי לא היה כזה משהו מיוחד.
איזה באסה של סאונד היה אתמול יאללה - הכל מפוצץ פאקינג באסים!
היה טראק אחד נחמד שעוד הספקתי לשמוע שהגיע אחרי כל הטראקים המשעממים.
מישהו יודע מה זה היה ? |
לא יודע מזה היה
אבל אני רועי קובי ותומר היינו
המקום עצמו על הפנים
פשוט לא היה מקום לנשום.. כאילו לרקוד כן
אבל לא היה אוויר בגרוש
בושה להביא את בוסי לכזה מקום
אבל הוא דפק סט אחורשמוטההההההההההה חזקקקקק
ונהנתי סוף
:p |
|
|