return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
cosmic gate today
View this Thread in Original format
yahel222
מי בא
אני יוצא עוד חצי שעה
עכשיו מארגן דברים !!!
Hell_Copter
הייתי אמור לנסוע עם חברים שלי שהיו אמורים להיות ברגילה
אבל הם בסוף לא ברגילה אז הם לא נוסעים
ואז הייתי אמור לנסוע עם שניים שאחד מהם אני מכיר... אבל גם לא יצא בסוף
ועכשיו אני מחכה לתשובה מתומר אם יש לו אוטו שנסע או לא...
בא לך לאסוף אותי דותן אם לא?
itamarsan
רגע רגע!!!!
מישהו יכול לתת לי הסבר איפה זה???
Hell_Copter
בחיפה
במועדון הסטייג' 27
שזה נמצא ברחוב קיבוץ גלויות
משהו כזה
Hell_Copter
אני ותומר יוצאים עוד 5 דקות לשם!!
נראה אותך שם דותן :D
s0undw4v3
גם אני הלכתי לזה...

אבל יצאתי הביתה ב-2:40 כי הייתי חייב ללכת לישון
וכי לא היה כזה משהו מיוחד.


איזה באסה של סאונד היה אתמול יאללה - הכל מפוצץ פאקינג באסים!

היה טראק אחד נחמד שעוד הספקתי לשמוע שהגיע אחרי כל הטראקים המשעממים.
מישהו יודע מה זה היה ?
YuVaL
quote:
Originally posted by s0undw4v3
גם אני הלכתי לזה...

אבל יצאתי הביתה ב-2:40 כי הייתי חייב ללכת לישון
וכי לא היה כזה משהו מיוחד.


איזה באסה של סאונד היה אתמול יאללה - הכל מפוצץ פאקינג באסים!

היה טראק אחד נחמד שעוד הספקתי לשמוע שהגיע אחרי כל הטראקים המשעממים.
מישהו יודע מה זה היה ?


לא יודע מזה היה
אבל אני רועי קובי ותומר היינו
המקום עצמו על הפנים
פשוט לא היה מקום לנשום.. כאילו לרקוד כן
אבל לא היה אוויר בגרוש
בושה להביא את בוסי לכזה מקום
אבל הוא דפק סט אחורשמוטההההההההההה חזקקקקק
ונהנתי סוף
:p
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by YuVaL
לא יודע מזה היה
אבל אני רועי קובי ותומר היינו
המקום עצמו על הפנים
פשוט לא היה מקום לנשום.. כאילו לרקוד כן
אבל לא היה אוויר בגרוש
בושה להביא את בוסי לכזה מקום
אבל הוא דפק סט אחורשמוטההההההההההה חזקקקקק
ונהנתי סוף
:p


ספר איזה טראקים הוא שם שם
warpedd_
ראסמי מקום מגעיל
וגם חסר כוסיות
ואיזה מוזרים החיפאים האלה
היה אחד ענקק עם שפם חצי אוטיסט
שאני ורועי כל הזמן צחקנו עליו
והיה עוד איזה רוסי שחשב שהוא שור או משהו כזה
וגם פגשנו את האח הגדול של יובל

בקשר לטראקים 8 טראקים האחרונים יהו של קוסמיק
יענו
melt to the ocean
fire wire
the truth
back to earth
exploration on space
digital punk remix
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
היה אחד ענקק עם שפם חצי אוטיסט
שאני ורועי כל הזמן צחקנו עליו


איזה מצחיקול האוטיסט הזה... נשפכתי מצחוק עליו!!!

קיצר המקום עצמו יש לו פוטנציאל
אבל הם פשוט שמו עליו זין וזה למה הוא כזה חרא!!!
המקום אשכרה היה פעם תאטרון
והעיפו את כל הכסאות והכל...
עכשיו הדבר המרכזי שחסר שם זה מזגן!!!!!!!!!!!
אין אוויר לנשום!! אשכרה נחנקים!!!

בוסי התחיל את הסט שלו עם
Push - Live Another Life
ואז הדיסק קפץ לו כל שניה... בגלל הסי די ג'יי המחורבנים של הסטייג' כנראה...
ואז פשוט הטראק נחתך באמצע והוא שם טראק חדש...
Pulser - My Religion
וכמו שתומר אמר הוא בסוף שם ים טראקים של קוסמיק גייט...
חרא של מערכת הגברה הייתה שם בנוסף לכל!!!!

קיצר... מסיבה על הפנים
הסט שלו היה נחמד...

KrazyDJs
אםהיו עושים את זה ב
ultrasound
בטוח הייתם נהנים..


בכל מקרה יזבלים הייתם באזור שלי ולא אמרתם...
אם הייתי קורא תהודעה הזאתי לפני 2 בלילה [ כאילו אתמלו בלילה ]

הייתי מפנה תהורים שלי מהבית
ועושה מסיבה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אםהיו עושים את זה ב
ultrasound
בטוח הייתם נהנים..


בכל מקרה יזבלים הייתם באזור שלי ולא אמרתם...
אם הייתי קורא תהודעה הזאתי לפני 2 בלילה [ כאילו אתמלו בלילה ]

הייתי מפנה תהורים שלי מהבית
ועושה מסיבה :)


אבל אתה שוכח שהיינו במסיבה של קוסמיק
אז לא היינו באים אלייך במילא :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement