return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wimbledon.......
View this Thread in Original format
Blik
Voor de mensen die over Wimbledon willen praten kunnen dat hier doen:D
Remy D
quote:
Originally posted by Blik
Voor de mensen die over Wimbledon willen praten kunnen dat hier doen:D

Ehhhm wat is Wimbledon???? ;)
Blik
quote:
Originally posted by Remy D

Ehhhm wat is Wimbledon???? ;)


een wijk in Londen, onwetende ;)
Remy D
Sluiter speelde een hele mooie partij... Vrijdag ff die Clement eruit slaan en dan lekker de 2e week in. :D
Remy D
quote:
Originally posted by Blik


een wijk in Londen, onwetende ;)

Ghehe
-=WVG=-
Zullen we het Holland-forum verbouwen tot Sports forum? :D
Blik helpt me wel...:)
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Zullen we het Holland-forum verbouwen tot Sports forum? :D
Blik helpt me wel...:)


nou niet helemaal, een paar sportthreadjes kunnen geen kwaad natuurlijk
Remy D
Die volleyballers hebben weer lekker lopen kutten..
Blik
quote:
Originally posted by Remy D
Die volleyballers hebben weer lekker lopen kutten..


ehh, zullen we deze thread beperken tot het tennisgebeuren daarro in Londen
HiGH_NrG
Tsja....volleybal..blegh...ik vind t maar een saaie sport... :(

Henkie_henk
Ik verdoem dat kut tennis.. 4 jaar getennist.. als ik nu ga squashen kom ik aan met me "krulletje" in me slag.. en maar hard slaan.. damn.. na uurtje spele voelde ik het wel ja... godver.. echt dikke pijn haha.. geen fitness! beter man! Ow ja backhand met 2 handen bij squash lol.. goed man!

Voor de rest boeit dat tennis op tv me niet zo.. alleen op de pc wil het me weles interesseren.. (annatje)

ps Angels of Darkness das pas hard.. ff me hoofd kaalschere..
cyberia
hehe Blik ge hebt da ander threadje al gesloten,ma ik wou daar nog effe iet kwijt
Remy D ge zijt de eerste om Henin met een é te schrijven :D:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement