|
TA chatroom (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
de TA chat is enorm saai,en je komt er slecht tussen,niet echt boeiend.
We zouden een chat kunnen opzetten met t holland forum op efnet bv dan kunnen jullie #DDB ook joinen en de dj's ook verrot schelden als ze een fout maken tijdens een live mix:D
Nee maar is best heel geinig om een #DutchTa-tje op te zetten,als jullie geintresseert zijn geef maar een brul dan openen we een chan.
Greetz |
|
|
| New Wave |
is wel lachuh, misschien ken Blik of Henkie aan Swamper vragen om een #TA-Holland irc canal aan te maken...
Shaloom |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by New Wave
Shaloom |
Ehmm....Pardon??? |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja dude shaloom dulden we hier niet.. t is wel een dutch forum.. |
|
|
| arno |
| uhm......wat betekent shaloom eigenlijk? |
|
|
| New Wave |
"doei" of zoiets.....:D
latoz |
|
|
| arno |
oh, ok dan vind ik shaloom best wel een cool woord eigenlijk.
zo'n holland chat vind ik trouwens wel een leuk ideetje. |
|
|
| Dj Lex |
| Nee man Shaloom beteken volgens mij wat anders, maar vertrouw niet op mij, mijn talen zijn niet geweldig he |
|
|
| New Wave |
JA MAN:) Ik ga geen discussie net als Raoel beginnen :)
Maar volgens mij is het wel doei of zoiets.....:) |
|
|
| Dj Lex |
| Ok jij hebt gelijk |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by New Wave
JA MAN:) Ik ga geen discussie net als Raoel beginnen :)
|
Niet ???
Ik vin dat er wel een beetje veel ophef over gemaakt wordt :D:D:D
Ik heb het niet zo op de arabische talen. Versta er geen zak van.
Hebben we hier eigenlijk buitenlanders.
Bellie is toch surinamer ofzo / of heb ik dat verkeerd bergrepen ooit.
Bellie is toch wel "gekleurd" / die foto op qlimax
En natuurlijk onze niet zo slimme zuiderburen :D
En shaloom???
Ik zou het niet weten boeit me niet zo.
Maar als het doei betekent:
shaloom mensen |
|
|
| New Wave |
Mij boeit het ook niet hoor:D
 |
|
|
|
|