return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
TA chatroom (pg. 2)
View this Thread in Original format
Donna
de TA chat is enorm saai,en je komt er slecht tussen,niet echt boeiend.
We zouden een chat kunnen opzetten met t holland forum op efnet bv dan kunnen jullie #DDB ook joinen en de dj's ook verrot schelden als ze een fout maken tijdens een live mix:D
Nee maar is best heel geinig om een #DutchTa-tje op te zetten,als jullie geintresseert zijn geef maar een brul dan openen we een chan.
Greetz
New Wave
is wel lachuh, misschien ken Blik of Henkie aan Swamper vragen om een #TA-Holland irc canal aan te maken...

Shaloom
Optimus Trance
quote:
Originally posted by New Wave

Shaloom


Ehmm....Pardon???
Henkie_henk
Ja dude shaloom dulden we hier niet.. t is wel een dutch forum..
arno
uhm......wat betekent shaloom eigenlijk?
New Wave
"doei" of zoiets.....:D

latoz
arno
oh, ok dan vind ik shaloom best wel een cool woord eigenlijk.

zo'n holland chat vind ik trouwens wel een leuk ideetje.
Dj Lex
Nee man Shaloom beteken volgens mij wat anders, maar vertrouw niet op mij, mijn talen zijn niet geweldig he
New Wave
JA MAN:) Ik ga geen discussie net als Raoel beginnen :)
Maar volgens mij is het wel doei of zoiets.....:)
Dj Lex
Ok jij hebt gelijk

raoel
quote:
Originally posted by New Wave
JA MAN:) Ik ga geen discussie net als Raoel beginnen :)


Niet ???
Ik vin dat er wel een beetje veel ophef over gemaakt wordt :D:D:D

Ik heb het niet zo op de arabische talen. Versta er geen zak van.
Hebben we hier eigenlijk buitenlanders.
Bellie is toch surinamer ofzo / of heb ik dat verkeerd bergrepen ooit.
Bellie is toch wel "gekleurd" / die foto op qlimax
En natuurlijk onze niet zo slimme zuiderburen :D

En shaloom???
Ik zou het niet weten boeit me niet zo.
Maar als het doei betekent:

shaloom mensen
New Wave
Mij boeit het ook niet hoor:D


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement